Khamis, 1 April 2010

MALAM INI DI DEWAN SIVIK PETALING JAYA



SEMUA DI JEMPUT DATANG




nota:
semua dijemput hadir
kecuali sankaran pillai a.k.a chandra muzafar
tidak dibenarkab datang ketana nak menyamar
jadi melayu kah kah kah




6 ulasan:

Sivakumar berkata...

Ini bagus punya forum.

Tapi ini macam punya forum bila mau buat di kawasan-kawasan desa di Johor di Pahang?

Makcik pakcik dan pemuda pemudi di sana macam itu Felda punya kawasan semua pengundi percuma utk BN. Itu aankle sama antie di ladang getah belakang belakang sana punya semua kasi undi sama BN.

Ini kena diubah. Sambil buat forum di bandar, macam kata seorang pengulas sebelum ni, baik buat di tempat tempat desa juga.

Jangan tersilap strategi!

Tanpa Nama berkata...

Tiba-tiba Ezam raja sesumpah muncul di tengah-tengah YB Zul sedang hanyut dibuai `glamour' media pencacai. Siapa tidak sakit jiwa, Ezam dahulu orang paling rapat dengan DS Anwar sanggup keluar parti untuk bersama Umno dan ke hulu ke hilir membodek Najib dan menghentam DS Anwar luar dan dalam termasuk keluarganya, tiba-tiba nama YB Zul pula naik? Sungguh Ezam tidak sangka, hanya beberapa hari sahaja YB Zul dibuang dari PKR, nama beliau hampir setiap hari muncul di kaca TV malah Najib punyai masa untuk berjumpa MP Bebas ini. Sedangkan, Ezam ini bertahun-tahun melutut dengan Umno namanya hampir tenggelam malahan orang-orang Umno sendiri tidak mahu mengangkatnya.

Maka, Ezam sesumpah pun cuba `meniru' taktik YB Zul. Tanpa rasa malu, Ezam pun tampil di kaca TV menyatakan beliau juga mengalami peristiwa yang sama seperti YB Zul. Beliau juga pernah disuruh buat Akuan Bersumpah tetapi beliau enggan. Seperti biasa, siapa lagi kalau tidak DS Anwar sebagai sasaran Ezam. Lepas ini percayalah, kita akan saksikan Ezam akan bersumpah dan mencabar DS Anwar juga untuk menjadi `binatang sesumpah' sepertinya. Dia sudah biasa buat kerja bodoh seperti itu, tuduh orang dan cabar orang itu bersumpah. Itu kerja Ezam sesumpah. Peliknya, bertahun kes Altantuya ini baru sekarang Ezam dedahkan. Jika sewaktu di dalam KeADILan dulu mungkin dia mahu menjaga nama baik DS Anwar sebab itu dia tidak mahu dedahkan, tetapi kita pelik mengapa setelah dia keluar dari KeADILan dan berada di dalam GERAK sebuah NGO bebas, Ezam tidak bercerita pun kisah ini?

Tanpa Nama berkata...

Jelas kepada kita, Ezam kini tiada idea lagi untuk membongkar keburukan DS Anwar khususnya. Beliau akan terus mencari dan mencari umpama anjing mencari makan di lorong-lorong pelacuran. Beliau akan kutip apa jua makanan walaupun itu makanan itu dijumpai oleh orang lain. YB Zul yang dapat makanan itu, Ezam terhegeh-hegeh hendak tumpang sekaki./

Tanpa Nama berkata...

PUAK POLITI YG ASAL NYA DARI UMNO ATAU ASAL MCA BILA MASUK PKR KENA JAGA...YG ADA JANGGUT PUN SEBAB JANGGUT PAKAI GAM..MACAM ZUL TU...HE HE HE MASA CERAMAH ZAMAN REFORMASI DIA NANGIS BELA ANUAR...RUPANYA ....LPAS CIPTA NAMA MAKA MULA CARI JALAN JADI HERO...OHOOOO...CANTIKKK...CARI MAKAN BEB...POLITIK KATAKAN....HE HE HE..

Lang berkata...

jangan hairan dengan drama air mata... itu telah diajar oleh buaya tua... sumpah dan aku janji ni pon dah diajar zaman terdahulu lagi... ingat guru2 kena tandatangani aku janji...

old trick with new fashion jak..

Tanpa Nama berkata...

ada lg ker ezam nih?tengelam2 timbul tengelam2 timbul...lamer2 lemas dgn sampah ler budak nih...hanyut ke sungai kelang ler...