Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 April 2010

MELAYU KAH MALAON INI ?



TENGOK MUKA BETUL BETUL - MANA ADA RUPA MELAYU !



INI KAH DIA ?






INIKAH DIA MENYAMAR JADI MELAYU ?




INI KAH DIA?



INI KAH DIA MALAON ITU ?




SPRM AMBIL KETERANGAN MENTERI KAKAN BERKAITAN KES RASUAH SETIAUSAHA POLITIK – berita hairan

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sudah mengambil keterangan seorang menteri kanan berhubung kes rasuah bekas Setiausaha Politiknya, kelmarin
Perkara itu disahkan Pengarah Siasatan SPRM, Mustafar Ali di sini, sebentar tadi.
Mustafar berkata, keterangan itu diambil di pejabat menteri kanan Kabinet itu di sini dan berlangsung lebih dua jam bermula 3.30 petang.

KAH KAH KAH…

woit…INI MESTI BUKAN MENTERI PAKATAN RAKYAT….kah kah kah..

woit.. INI MESTI BUKAN AHLI PKR…kah kah kah..

woit… KALAU MENTERI PAKATAN… MESTI ADA NAMA…kah kah jkah..

kah kah kah…ADA GAMBAR MENTERI KENA KEPONG POLIS..kah kah kah.

kah kah kah..… ADA GAMBAR BILIK KENA GELEDAH….kah kah kah..

kah kah kah... ADA BERITA TV... kah kah kah..

woit… RASA RASA MALAON INI BUKAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI ...MENYAMAR NAK JADI MELAYU…kah kah kah…

kah kah kah…. INI MESTI AHLI MIC… YANG MENYAMAR… kah kah kah..

nota:
negara ini dihancirkan
oleh orang bukan melayu
yang menyamar jadi melayu.

tak kan melayu tak sedar sedar kah kah kah


nota:
perlu ditubuhkan badan melayu nasional
dengan nama singkatnya BANA
pemimpin agung nya di panggil KEPALA BANA kah kah kah




33 ulasan:

Lang berkata...

mereka memang jelas bukan melayu jati, tetapi mereka ni melayau meloya yang tahu istimewa menjadi orang melayu. otak mereka otak mamak, lihat mamak boleh hidup kaya raya dalam masyarakat melayu. walau pon luar nampak manis, mesra tapi dia pandai ikat hati orang melayu...

Tak percaya???... korang makan roti canai kat mana?, minum teh tarik kat mana?... tengok siaran langsung bola ramai-ramai kat mana?

Bukan ke dikedai kerabat diorang ni?... kalau tak percaya juga... tanyalah pada yang empunya gambar diatas... ada tak saudara mara mereka di kerala tu?... jangan nanti mulut jadi lebar ternganga macam mulut katak berahim sudah la.

Jurunilai Pemimpin UMNO berkata...

Muka tak penting.

Yang penting ialah hati dan niat.

Tanpa Nama berkata...

Bro, depa suma eee tak tau malu ni dikenali sebagai MELAYON, ahaks...

'bukan' melayu, tapi 'melayu yang malaon'!

hoi EEee sekalian...bukanka lebih baik dan afdal kiranya korang suma ngaku je darah india...kita kan 1Malaysia: suma india, cina, melayu, iban, kadazan, etc bleh bersatu kontrek padu, eh, satupadu, ahahahaha...

agak2 lepas ni eee sekalian tak nak bagi anak2 atau cucu nama nazeemudeeen, atau azeeez, atau khaleeel, atau hanafee, atau bibi ameenah le yek ^__^, ahahahaha!

Melayon, o melayon, bangsa baru khusus didapati di belakang2 mereka2 yg pandang sekali mcm hanafee jee, pandang dua kali, memangla babuji, oopsss! ^_^

Tanpa Nama berkata...

memang sesuai betul KEPALA BANA...aku setuju.

Tanpa Nama berkata...

Bro! bro punya nota tu lawak giler..
boleh pecah perut.
skrg ni susahlah nak bezakan yg mana melayu dan yg mana mamakk. Pi join pakimma la la beb...

Tanpa Nama berkata...

perlu ditubuhkan badan melayu nasional
dengan nama singkatnya BANA
pemimpin agung nya di panggil KEPALA BANA kah kah kah


kah kah kah kah!
bila dah banyak kumpul duit (peras ahli bawahan suruh bayar yuran) lepas tu songlap, buat projek 10juta bina bangunan kelab termasuk karaoke dangdut sendiri,
namakan: kelab copa kopalo bana ko
kahkahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot

p/s tapi bro, yg menjahanamkan negeri ni bukanlah orang bukan melayu, tetapi sijahanam ialah kedua2 org bukan melayu dan juga org melayu yang perangai jahanam bangsat.
selebihnya baik melayu mahupun bukan melayu di sini ikhlas mahu seluruh warga termasuk haiwan & tumbuhan & kekayaan bumi semulajadi di negeri ini terusmenerus senangsejahtera - cuma golongan baik ini kena lebih berani, kental dan bijak menjahanamkan golongan jahanam bangsat yang berpeleseran!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah . . .

lu macam kimak la isyam . .

terguling2 gua ketawa ..

kepala bana

kah kah kah . . .kah kah kah . . .


salute lu comrade!

lhakim berkata...

lawak2..memang lawak sadis

Tanpa Nama berkata...

SOWANG LAGI BROOOO
NUN KUBANG PASU NK MEGAKU MELAYU JUGAK!!!!
INDU MANA TUUU....
ALAA BARU2 INI G RASMI MESYUARAT AGONG PEKoSA TUUU...

~PakKaramu~ berkata...

Lagi se ekor ada di negeri Perak maka sama perangai sama, orang melayu tak sedar lagi puak-puak ni !

Tanpa Nama berkata...

Jurunilai pemimpin UMNO:
macam mana muka tak penting???yang penting hati dan niat??? hang Tuhan ka tahu hati dan niat malaon UMNO tu. Dari muka kita tahu siapa dia orang. No problem kalau dia tak mengaku mati matian dia tu Melayu. Tengok muka depa pun thau ni smeua bukan melayu laa...tapi generasi kedua dari benua India yang pindah ke malaysia. start dari pada Mahathir, depa ni semua ynag merosakkan nama orang Melayu.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Jurunilai Pemimpin umno?????

engkau kata:
"jangan tengok muka. Tengok niat"

kah kah kah kah
tengok niat??
kah kah kah kah
jangan tengok muka, tengok niat????
kah kah kah kah kiokkkkk!

aku kata:
tengok muka pun dah tak betul
tengok niat lagi tak betul!!!!

kah kah kah kah
kah kah kah kah kiokkkkkkk!!

lagi satu:

itu kes setiausaha, tak ada kes!
jamin tak ada kes

mana ada kes
sudah dekat 2 bulan, mana ada kes

kalau ada kes pun
setakat mahkamah tinggi

lepas mahkamah tinggi
tak ada kes
kes beres

biasalah kes macam ni!
"yang penting ialah hati dan niat"

Tanpa Nama berkata...

i'm a mamak...it hurts to hear some of my mamak relatives who claim to be 'melayu'...why cant they admit they are 'indian muslim'? they are like so embarassed abt their background...apa yg malu sgt pasal india?? sigh....

Tanpa Nama berkata...

Tukartiub, si Anwar tu lak melayu ke?
apa keturunan dia?

Tanpa Nama berkata...

ini umat punya belit, bapak ular sawa pun bole kalah

u tak percaya?
u makan kat kedai umat ni
u mintak kira 1 kali = RM17.80
u suruh kira 1 kali lagi = RM12.30
u suruh kira pakai kalkulator = RM9.60 daaa!

u tak percaya lagi?
u tangkap sorang umat ni kat kedai
u suruh baca sahadah
u tengok apa umat ni baca
dia baca rukun negara dia daaa!

Tanpa Nama berkata...

beguling gua gelak..memang klaka..!!!!!muke2 ni je yang haprak..yang ok pun ramai..

bennyloh berkata...

KAH KAH KAH
"Nang bo ti nang, kui bo ti kui"

merbok berkata...

hehehe hilang akai aku bila tengok gambaq2 tu.. kepala bana depa tu sapa lagi kalau bukan tun mamak bendahara!!

Tanpa Nama berkata...

Malaon ini patut di uji oleh SIRIM. Kalau pass, boleh di beri sijil/lampang.

Tanpa Nama berkata...

Menyampah tahap gaban aku tengok pemimpin umno jenis ni...

Malang betul jika org melayu jati yg memilih melayu tiruan ini sbg pemimpin...

storm62 berkata...

sdr tanpa nama 2010 April 1 18:54,

lu betui2 kasi gua mia perut pecah la wei...kah kah kah "Rukun Negara" mana itu umat tau baca? "Rukun Tetangga" mungkin boleh ma....kah kah kah.

itu umat lepaih koja balik2 lagu "bollywood" dia kasi nyanyi pulak....kah kah kah.

ini gua sudah try skali kat nasi kandar Merlin, Penang. Tapi skrg gua dah boycott semua nasi kandar...kah kah kah.

storm62 berkata...

sdr tanpa nama 2010 April 1 18:54,

lu betui2 kasi gua mia perut pecah la wei...kah kah kah "Rukun Negara" mana itu umat tau baca? "Rukun Tetangga" mungkin boleh ma....kah kah kah.

itu umat lepaih koja balik2 lagu "bollywood" dia kasi nyanyi pulak....kah kah kah.

ini gua sudah try skali kat nasi kandar Merlin, Penang. Tapi skrg gua dah boycott semua nasi kandar...kah kah kah.

mosabit berkata...

kah kah kah kah kah kah...

dari zaman dulu dah ada pangkat MAMAK BENDAHARA.......

tapi mamak umno ni betul betul pukimak.....

Tanpa Nama berkata...

Kalau muka sahaja mcm muka melayu tapi hati busuk suka mencari keburukan orang lain..buat pe

Sivakumar berkata...

hahahhahaa

BAdan melayu NAsional

BANA

kepala organisasi ni kepala BANAna ayahanda bintang primbumi perkasa magathey tamby da!!

lawak bro respekz 2 u ovr n out

Tanpa Nama berkata...

Woii TT
Lu tak pergi sekolah ke?

itu bukan melayu
itu mamak

Itu pun nak tanya ke?
tak kan tak boleh beza kelapa dengan nangka?
badak dengan Big Mama

Apalah benak sangat otak lu nih!

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
TUKAR TIUB TAK PERNAH GAGAL LAGI
BUAT ORANG GELAK

KAH KAH KAH
TAK SALAH JADI EEEE
TAK SALAH JADI KUTTEE
TAK SALAH JADI MUNKEEEE

KAH KAH KAH
JANGAN SALAHKAN MEREKA INI!
MEREKA INI PEJUANG!
SALUT!! KHARRRKKKZZZ PTUIHH!

Atila Ismeth berkata...

Mereka ni india yang malu mengaku bangsa india, agama : islam.

Sudah pasti DNA India tak sama Melayu.

Kita ada Melayu Jawa,
Melayu Bugis
Melayu Thai
Melayu Sumatera
Melayu Cambodia.....

Yang sah kita lihat, rupa paras Melayu2 yang disebut bukan lah seperti gambar dalam blog ni.

Kerajaan BN UMNO menggalakan bangsa india muslims ini menipu identiti diri kepada Melayu, meniru adat resam Melayu dengan menggunakan Perlembagaan.

Kerajaan PENIPU.

mamaktongkanghanyut berkata...

Heran! heran! heran!
camno buleh kita yg real punya melayu nih buleh accept muka2 yg terpampang tu muka2 melayu?
Muka2 hindu pariah cam ni melayu2 umno buleh terima depa sebagai anak bangsa melayu? buleh jadi member ahli united malays national organization (umno).... ini nampak mcm lama kelamaan nanti .... umno akan dipinda jadi ... united mamak national organization (umno jugak singkatannya).

nampak sangat melayu cukup lemah .... mamak control umno .... takkan tak nampak kot yg mahathir tu bukan kah mamak (dkk dari Kerala, Benua India)..... dia (mamak) control melayu habis ..... 22 tahun dia kenyang sampai sengkak - makan tak habih - buleh perbodoh orang2 melayu .... tapi melayu tetap dok memanjang dok puja sanjung junjung makhluk dari Kerala maree tu.

mamak mahathir tu buleh buat pepatah moden .... 'melayu mudah lupa' ..... itu bukan pepatah melayu .... tapi pepatah mamak.
Tapi melayu-melayu umno semua terima dgn hati nan terbuka.

Bukan setakat hati saja terbuka ... mulut pun terbuka luas .... MELOPONG la jawabnya diakhir cerita.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Hairan kenapa muka muka Mamak tu tak pertahankan hak Orang Asli, hak orang Pribumi,,asyik nak jadi malaon umno.

Tanpa Nama berkata...

TAKKAN MACAM-MELAYU HILANG DI DUNIA ... HIDUP MACAM-MELAYU.

Tanpa Nama berkata...

memang kepala bana betul!

Syam, mari kita ramai2 kempen gunakan kembali zaman perkataan nama "DKK" dan "DKA" didalam masyarakat Melayu. baru boleh kenal siapa itu Melayu dan DKK atau DKA.

MB keturunan DKK ada di Perak misalnya. Menteri DKK ada di MOF misalnya.menteri dalam negeri DKA, dah pencen misalnya. macam itulah seterusnya.

kalau tak jadi kepala bana lah kita !!

Tanpa Nama berkata...

Masaalah Melayu dari zaman Melaka lagi dengan kerabat Kitul.....hau hau hau hau.....mampuih Melayu kena tipu keling!