Khamis, 1 April 2010

WASPADA ZIONIS TEMPATAN



ZIONIS TEMPATAN RUNTUH RUMAH DI BEREMBANG





ZIONIS ISREAL RUNTUH RUMAH DI PALESTINE






SELAMATKAN MALAYSIA DARI REGIM ZIONIS


Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang (SMPPRPP) pada hari ini telah membuat laporan polis untuk menggesa siasatan menyeluruh dan terperinci kepada pendedahan mengejutkan seluruh rakyat Malaysia oleh Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, Anwar Ibrahim di Dewan Rakyat semalam. Pendedahan yang cukup teliti dengan fakta-fakta dan amat bertanggungjawab itu jelas membangkitkan kerisauan seluruh rakyat Malaysia terhadap tahap keselamatan di negara ini, yang selama ini diperintah oleh Regim UMNO-Barisan Nasional.

APCO Worldwide Sdn. Bhd., seperti yang didedahkan oleh beliau, bukan hanya sebuah syarikat perunding atau ’consultants’ yang biasa. Ia punya agenda dan dokongan individu-individu berpengaruh yang jelas mirip dan condong kepada agenda jahat dan terkutuk, regim haram Zionis-Israel. Ini terbukti, apabila salah seorang penasihat antarabangsa kepada APCO adalah Doron Bergerbest-Eilon yang merupakan bekas Ketua Perlindungan dan Keselamatan, Agensi Keselamatan Israel dengan berpangkat Mejar Jeneral, yang jelas terlibat dalam agenda pembantaian dan pembunuhan massa ‘Massive Killings’ umat Islam di Palestin.

Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang (SMPPRPP) juga menolak penafian yang dibuat oleh APCO Worlwide sebelum ini, bahawa APCO tidak terlibat langsung dalam penubuhan ‘gagasan satu Malaysia’. Kerana ini jelas dibuktikan, APCO sudah bertapak di Kuala Lumpur, dengan pejabat operasi yang sama, dengan penggerak yang sama, dengan CEO yang sama, cuma mereka ini bergerak atas nama Mind Team Sdn. Bhd. Watak yang sama, Paul Stadlen kini memimpin APCO Malaysia, dan juga Margery Kraus; CEO APCO terlibat dalam perjanjian awal dahulu. Dan ini berlaku lama sebelum Najib Razak menjadi Perdana Menteri lagi dan menerbitkan ‘gagasan satu Malaysia’nya itu.

Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang (SMPPRPP) mewakili seluruh rakyat Malaysia yang bimbang akan keselamatan negara, menolak sekeras-kerasnya ‘penjajahan’ jenis baru ini, turut menyeru agar semua rakyat bangkit menentang ‘Neo-Colonialism’ tajaan Zionis-Israel ini. Kami juga tidak rela, memperjudikan nasib dan keselamatan rakyat, dengan sewenang-wenangnya membiarkan Regim UMNO-Barisan Nasional melantik Regim Zionis-Israel yang terkenal dengan kezaliman dan kebinatangan mereka terhadap rakyat Palestin.

Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang (SMPPRPP) juga menggesa Regim UMNO-Barisan Nasional di bawah kepimpinan Najib Razak agar menghentikan sandiwara bermuka-muka mereka. Di satu wajah Regim UMNO-BN menampakkan lagak ‘hero’ mereka dengan menghentam dasar-dasar dan tindakan terkutuk Israel, tapi di satu wajah lain pula, Regim UMNO-BN sanggup menggadaikan keselamatan negara dengan mengangkat Regim Zionis sebagai penasihat negara dalam hal-hal dasar! Halau APCO Worlwide dari Malaysia! Kita Selamatkan Malaysia!

Kami Yang Membawa Suara Rakyat.





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila pandang dari depan, mereka ludah muka zionis

bila pandang dari belakang, mereka jilat punggung zionist

mereka talam dua muka

Akaloid berkata...

Freemasonry adalah pertubuhan rahsia yang ditubuhkan untuk mengkucar-kacirkan pentas dunia. Freemasonry ditubuhkan oleh dua lelaki Yahudi iaitu:
1. Aheram Abyob
2. Muab Levi

Ditubuhkan sekitar 37 Masihi. Pada asalnya, Freemasonry ditubuhkan untuk menentang Katholik. Mereka ini menyesatkan Goyim (Non-Yahudi) kerana mereka percaya hanya agama Yahudi sahajalah agama terbaik daripada semua agama. Tambahan, kuasa gereja pada ketika itu cukup meluas dan bangsa Yahudi terkenal dengan kecekapan membuat UNTUNG. Untuk menghasilkan UNTUNG MAKSIMA, maka kuasa Gereja mesti dihapuskan dengan menyeluruh. Mereka cuba menjatuhkan kuasa-kuasa gereja Kristian dengan pelbagai hasutan kepada golongan-golongan bawahan. Hasilnya, agama Kristian runtuh pada zaman Revolusi Eropah pada kurun ke-17M. Justeru itu, agenda Freemasonry diteruskan dengan sebaran fahaman seperti Komunisme dan Sekularisme. Secara faktanya, Freemasonry menentang agama Islam adalah bermula pada 1717M. Mereka ini melihat Sistem Khalifah begitu berbahaya dan mengganggu agenda mereka untuk menakluk pentas dunia. Maka bermula 1717M mereka mula menentang agama Islam secara kasar mahupun halus. Hakikat pedih yang harus diterima adalah Kejatuhan Turki Uthmaniyah pada kurun ke-19 disebabkan oleh Mustafa Kamal Attarturk. Malaon ini adalah anak didik Freemasonry.
Persoalan di sini, adakah Malaysia terlibat dengan agenda Freemasonry ini? Ya! Malaysia terlibat secara langsung sejak kedatangan British. Sekalipun British 'Mengiktiraf' kemerdekaan Malaysia, namun hakikatnya, Malaysia telahpun diserap dengan agenda Freemasonry. Mereka mula bertapak di Malaysia secara halus disebabkan KEBODOHAN umat Islam ini sendiri.Kita seharusnya tahu, bahawa Freemasonry ini bercita-cita ingin menakluk dunia dan membentuk Kesatuan Israel Raya. Ini adalah dengan menguasai blok-blok Timur dan Barat dahulu secara tuntas dan selepas itu, Haikal Sulaiman ingin didirikan di atas runtuhan Masjid Al-Aqsa. Maka, tanah-tanah Malaysia telah disewakan kepada TESCO, IKEA dan beberapa Syarikat Insurans Lion (mana-mana berlambangkan singa kerana singa itu lambang penjaga Haikal Sulaiman). Selain itu, arak dan rokok turut disumbatkan untuk melekakan umat Melayu. Malah budaya 'STARBUCKS' kini dilihat satu kaedah yang amat berjaya dalam menyesatkan umat Melayu walaupun telah dinyatakan oleh Howard Schultz (CEO STARBUCKS bangsa Yahudi) bahawa keuntungan disalurkan untuk menyembelih rakyat Palestin. Jadi mengapa umat Malaysia terlampau BODOH untuk tidak memikirkan hal ini? Ini kerana, umat Malaysia sendiri telah diBODOHkan oleh MAHA BODOH yang rakus dalam menjilat KEUNTUNGAN. Hasilnya, tanah-tanah didirikan pelbagai bangunan BODOH. tanah-tanah didirikan dengan MAHA PASARAYA. tanah-tanah didirikan dengan pelbagai kegiatan BODOH seperti ntah hape2 yang SUPER DUPER BODOHNYA. Ini kerana, mereka ini menghalang umat Malaysia menggalakkan PENANAMAN TANAMAN MAKANAN sebaliknya laksanakan PENANAMAN BANGUNAN. Pada ketika ini mereka menguasai sumber makanan dunia. Jadi bila sampai masanya, umat Malaysia bolehlah makan BANGUNAN. Jika umat Malaysia mahukan makanan, maka upacara menjilat KONTOL ZIONIS terpaksa dilaksanakan. Ini sangat bertepatan dengan salah satu sumber mengatakan di akhir zaman, Ad Dajjal Al-Masih menguasai makanan! Oleh itu, cuba lihat BETAPA BODOHNYA umat Malaysia sekarang ini tidak sedar perkara dasyat ini sedang berlaku?
*pada ketika ini, saya mula rasa nak MUNTAH padahal saya telah pun MUNTAH 8 kali ketika PEN'DANA' MENTERI menafikan Malaysia tidak ada kaitan dengan ZIONIS. KHAARRRKKKZZZZ PTUIIIHHHH! GOATSHIT! PIGSHIT! BULLSHIT! MENTIBANG LAUTSHIT!
Diharap TT tidak edit komen ini!

Sepukal berkata...

Apco ni diheboh dan dikempenkan sebab pertembungan dan untuk milage politik je. Kepentingan Zionis dah lama bertapak di Malaya ni, cuma tak secara langsung je sebab masuk melalui USA, Britain dan Singapura. Pernah check berapa banyak barang2 Made in Israel diimport ke Malaya ni? Kalau tak percaya amik beberapa contoh; kebanyakan fibre optic cable buatan mana? Tesco siapa punya?

Tanpa Nama berkata...

Rakan senegara semua, selamatkan Malaysia dari dijual oleh zionis Najis!!

APCO ni memang tukang mekap diktator2 di dunia. Dan sekarang Najis dah join club depa. Jadi, adakah Malaysians sumanya nak ada kena mengena dengan Zionis. Pada korang2 yang sebok nak boycot Starbucks la, hapa la, konon company tu ada kaitan dengan Zionis. WOII Mangkukks suma, Jadi YANG NAJIS BAWA ISRAEL ZIONIS MASUK MENASIHATKAN Malaysia, apa ke hal???!!!

Tang tu bleh pula? Tang Starbucks kopi tu sebok mengalahkan monyet kehabisan pisang! Tak tau mana otak korang suma simpan kalu SOKONG juga APCO tu duduk DALAM MALAYSIA ni!!!

Baca ni: bagaimana wartawan Ken Silverstein (dia ni anti-zionist)went undercover nak minta service "PR" Apco. Baca macammana APCO detailkan cara dan gaya nak mengabui mata dunia agar tak nampak kekejaman yang diktator lakukan. Siap bleh gelak2 lagi bincang hidupmati rakyat yg dibodohkan. Haaa, macam tula paul stadlentut tu gelak2 bincang hidup mati kita, paham tak?

http://www.harpers.org/archive/2007/07/0081591 [Their Men in Washington: Undercover with D.C's Lobbyist for Hire)

Perkosa, bila lagi nak berdemo keislaman depan pejabat nan cantik si paul stadlentut? O...takdak dlm perancangan, patutlah, teloq dah kuncup depan zionis, kah kah kah! don't talk sh#t le yek, standlentut tu pegang bebola ko yek? ahahahahaha, patutla...!

Tanpa Nama berkata...

@akaloid, aku rasa hang layak la buat buku, tajuk dia GOBLOK!!! Leh gabung ngan SHIT, Shahnon punye buku.

Tajuk buku tu memang sesuai. Tapi kalo TT yang buat, mesti lagi gempak. Aku tak nampak lagi sesiapa yang mampu kupas persoalan Yahudi ni, walaupun sebenarnya ada lebih 100 orang yang benar2 faham dan mampu memberikan kefahaman yang maksimum kepada orang2 Malaysia. Tian Chua dan Mahfuz antara yang mampu menjelaskan isu Yahudi dengan kemas dan teratur. Itu belun Nik Aziz lagi berceramah berkenaan Yahudi. Tapi depa tak sempat la nak buat buku BOOM macam GOBLOK!!! ni. KJ pulak cukup baguih untuk GOBLOG!!! Lani kambing ni dah takde gigi.

Tanpa Nama berkata...

Apalah lagi protes, polis dah naik gaji bila-bila boleh saja dikerah untuk membantai kami.....jangan pandang belakang Opocot sudah mari 20Juta sudah tiada lagi semata-mata untuk menggilap imej yang sudah ternoda....BILA NAK LETAK JAWATAN tak malu ke orang kampung semua dah tahu.

Akaloid berkata...

Jika kita rajin membaca, kita akan mengetahui bahawa Freemasonry ini banyak menubuhkan pertubuhan-pertubuhan sosial mahupun sesat. Pertubuhan sosial antaranya, Persatuan Yoga dan paling besar sekali adalah PBB. Maka tidak hairanlah jika PBB itu digelar Parlimen bagi ZIONIS. Kofi Annan itu bukan Yahudi akan tetapi isterinya Yahudi. Lihat, jika Yahudi tidak berkuasa sekalipun pasti ada debu-debunya terpalit. Pertubuhan sesat pula adalah ILLUMANITY. Pada asalnya, mereka menyesatkan umat Kristian dengan fahaman Atheist. Para remaja Kristian ditogokkan dengan arak dan dilarikan dari ajaran Kristian. Jadi, hasilnya pada hari ini kita lihat begitu ramai MUNKEE PUTIH ini sesat dan menjadi hamba kepada arak. Lihat sahaja di United Shit of America. Maka, secara matematik mudahnya, para Kristian telahpun mereka tawan. Akan tetapi ISLAM masih tidak mampu ditawan sepenuhnya kerana masih ada rahmat Allah SWT melindungi kesucian ISLAM. Para Panji-Panji Hitam seperti HAMAS, TALIBAN dan AL-QAEDA sahajalah yang berani menentang agenda keji ini. Mereka ini bukanlah TERRORIST bahkan mereka ada FREEDOM FIGHTER. Mereka menentang amalan Freemasonry. Jika mereka tiada sudah pasti dunia ini telah dikuasai KESATUAN ISRAEL RAYA. Kita seharusnya ingat, agama Yahudi menolak semua agama lain. Bahkan pada masa lepas mereka menentang empayar Kristian. Kini, mereka dilihat bersekongkong dengan Kristian untuk menjatuhkan ISLAM. Namun, jika ini dibenarkan oleh Allah SWT, maka pasti KRISTIAN akan diperanjingkan semula oleh Yahudi Laknat ini. Sebab itu, sejarah Yahudi ini tidak lekang oleh peristiwa pengusiran. Pengusiran pertama berlaku pada zaman Kerajaan Assyria dimana 10 puak yahudi diusir sepenuhnya hingga menimbulkan kisah "The Lost Ten Tribes of Jewish". Pengusiran kedua disempurnakan oleh Adolf Hitler semasa era Nazi.

Ini kerana bangsa Yahudi tidak pernah jemu membuat kekacauan dan kerja hina mereka. Jadi, tolong banyak baca Fakta bukan Auta!

Lang berkata...

aku tunggu si katak zul din tu keluarkan term baru... zionist-zionist kecil untuk melengkapkan ungkapan firaun-firaun kecil...

jangan lupa si Wee bedebah tu pon sama, apa term baru dia untuk menyaingi term little napoleon nya.

Lang berkata...

strategi mengimport peniaga-peniaga zionist ni dah lama dilakukan... ini bertujuan untuk melihat tindak balas rakyat malaysia. adakah rakyat peka, rakyat marah atau rakyat diam dan terima.

hasil dari respon tersebut maka dilebarkan pula jangkauan yang lebih luas seperti mengimpot konsultan zionist dalam alasan yang sama; iaitu menjalankan perniagaan (dalam diam jalankan jarum zionist). mungkin selepas ini kedutaan pula akan ditawarkan dan akhirnya fahaman akan menular dalam keadaan rakyat malaysia masih tidur... buka mata, lihat arak dimana-mana (7-11 pon ada), dadah bersepah-sepah, judi, toto dan segala yang sewaktu dengannya dah macam cendawan tumbuhnya.

persoalannya, siapa yang mula, siapa yang buka pintunya... adakah sikitul?