Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 April 2010

WIRA MELAYU MAMAK PUTEH




AHMAD ISMAIL MAHU BERKEMPEN DI HULU SELANGOR
- malaysiakini

Bekas ketua bahagian Bukit Bendera, Ahmad Ismail akan bersama dengan jentera BN untuk berkempen dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor.

"BN akan bertanding, (jadi) kita akan turun untuk membantu calon BN mencapai kemenangan. Kita akan hantar orang kita ke sana (untuk berkempen)," katanya.

Ketika dihubungi Malaysiakini pagi ini, Ahmad berkata beliau bersetuju dengan kenyataan Najib Razak yang akan meninjau kehendak akar umbi terlebih dahulu sebelum menentukan calon yang sesuai bertanding dalam pilihan raya kecil itu.

"Majoriti di (parlimen) Hulu Selangor adalah Melayu. Oleh itu, beri kepada Umno dan pada masa yang sama, kejujuran parti lain juga akan teruji..

“Saya sokong penuh calon Umno bertanding (di Hulu Selangor)," katanya ketika diminta mengulas gesaan beberapa pemimpin Umno di situ yang mahukan kerusi tersebut dipulangkan kepada parti itu.

KAH KAH KAH..

woit… INI KACANG LUPAKAN KULIT….kah kah kah..

woit… MIC DATANG DARI INDIA…. kah kah kah…

kah kah kah... SATU KACANG PUTEH... SATU KACANG HITAM...kah kah kah..

woit... DUA DUA DARI BEMUA YANG SAMA... kah kah kah..

kah kah kah… TOK MALAOAN INI JUGA DATANG DARI INDIA…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK ADA SOLIDARITI KE?.... kah kah kah




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana satu?....umno ka?....MIC ka?......

mudah...ambik jalan tengah...letak 1 dapat 2.....

ambik saja mamak kerala jadi caluuuun!....dua2 dia...umno pun dia...MIC pun dia.....takda hal punyer....semua bulih senyuum!....

smua bulih appy maaa.....

orglama

Pemuda MIC Kuala Kubu Bharu berkata...

Dey Encik Hisamudin, mengapa awak memberi api didlm isu ini, Apa u cube melaga-lagakan MIC sama Umno? U ingat bole dijayakan, MIC sama Umno mempunyai ikatan yg teguh. U jgn kasi naik amarah org, ini isu dalamen Berisan Nasional, u jgn kacau worang punya ruma tangge..
itu Ahmed Ismail, u jaga baik-2 u punya tampat suda la.. apa pasal u mau sibuk lain worang punye tampat.. u mau turun Hulu Silangor kalu mau kasi hantam... Dey Ahmed Ismail u ingat u satu worang juga itu batu keppala dalam ada duduk ka.. kami menyokonh G Palatnivel..

Tanpa Nama berkata...

Alah orang Melayu akan pangkah PR kerana dah muak dengan semangat gas kosong Katak dan Ahmad Ismail. Kalu dibiarkan mereka melolong nanti yang orang Cina /India yang dilahirkan di Malaysia sama ada yang berdoasa tau tidak balik ke negara nenek moyang mereka kerana konon ganggu projek mereka nak jadi/dapat slot pengarah/pengerusi pada syarikat bukan Melayu. Mereka akan melaung bagaikan tak dapat seks satu bulan dan hampuk orang bukan Melayu. Lepas itu kesal nanti orang bukan Melayu pangkah PR dan menaikan majoriti yang menggundi PR sedangkan orang Melayu yang cerdik dan rasional tetap beri peluang kpd PR. Katak akan pakai strategi yang nasib orang Melayu di'gerenti' oleh Perlembagaan, ada'hak' bukannya 'keistimewaan bersyarat' dan melolong macam orang gila babi yang Melayu akan jadi seperti orang Palestin. Apa punya cerita yang mereka akan buat sampai nak keluar otak den dongar! Mereka marah sungguh orang Melayu dan Cina dan India memilih PR, ada pilihan, pilih antara satu hak mereka tapi Perkasa/ Ahmad Ismail mahu paksa semua Melayu undi UMNO. Apa hel ni? Sudah songsang dan gila babi.

Salleh PJ berkata...

Aku syak munkee ni jenis yang datang dari Malabar - kau wajib google.

Tq

Lang berkata...

aku nak tengok kalau-kalau ada calon bebas...

Tanpa Nama berkata...

hah ha hah ha
aku setuju cadangan mamat ni
ikut kehendak majoriti
amno jadik calon

wah wah wah wah
nak rampas balik nampak
ini tempat palani punya
palani punya
palani punya
amno pergi main jauh-jauh

Tanpa Nama berkata...

apa kecoh sangat ni!

ambik jalan tengah
ambik jalan mudah
masuk mic salah, masuk amno salah
kita masuk PR laa
line clear

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,
"Kita akan hantar orang kita " ha ha, kita akan tidur dan makan di hotel lima bintang di KL, kita akan jenguk muka dan datang bersama pemberita.

Kepada pemuda MIC Kuala Kubu Baru. Hi! Bagus, UMNO dan MIC punya ikatan yang teguh. Macam abang dengan adek deh! Tak percaya tanya Mr Samy, dulu masa menanag di Sungai Siput, dia ada kata "Umno lah nadi saya"