Jumaat, 14 Oktober 2011

BUKU TAAT KEPADA ISTERI KINI DALAM PASARAN





TAAT PADA BINI




JAKIM MAHU SEKAT BUKU PANDUAN SEKS KELAB TAAT SUAMI - minsider

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) akan menyekat pengedaran buku “Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia” yang diterbitkan oleh Kelab Taat Suami kerana didakwa mengarut dan memalukan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri SenatorJamil Khir Baharom berkata perbincangan mengenai hubungan seks dalam buku berkenaan walaupun secara halal antara suami dan isteri adalah tidak wajar kerana ditonjolkan dengan cara tidak beradab dan boleh mengundang tanggapan negatif.

“Apatah lagi apabila membicarakan mengenai khayalan yang Allahyarham Asaari Muhammad atau Abuya (bekas pemimpin Al-Arqam) sedang melayari hidup di alam sendiri dan akan menguruskan isterinya untuk dibawa ke alam roh, ini hal karut,” katanya.


JAKIM TIDAK MAHU SEKAT BUKU PANDUAN SEKS KELAB TAAT ISTERI
- minsider
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) diminta untuk memperluaskan lagi pengedaran buku “Seks Islam, Sokong Zionis Apco Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia” yang ditulis oleh Najib Razak. Buku ini adalah hasil pengalaman Najib Razak yang taat kepada isterinya Rosmah Mansor. Buku ini diterbitkan oleh Kelab Taat Isteri kerana didakwa mengarut dan memalukan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Senator Jamil Khir Baharom berkata perbincangan mengenai hubungan seks dalam buku berkenaan dijalankan secara halal antara suami dan isteri. Adalah wajar untuk ditonjolkan sifat takut kepada isteri ini kepda orang ramai. Buku ini mnceritakan bagaimana Najib Razak beradab , tunduk dan hingkan mengundang tanggapan negatif yang dia takut kepada bini dan juga ditelah terkena nasi kang kang.

“Apatah lagi apabila membicarakan mengenai khayalan Najib Razak dengan Allahyarham Altantuya Shaaribu (bekas model dari Mongolia. Khayalan ini membantu Najib untuk melayari hidup. Najib di alamnya sendiri sentiasa tunduk bekerja kuat untuk mengkuruskan badan isterinya. Ini bukan satui hal karut,” katanya.





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

coneschiMELAYU SINONIM SEKS MELAMPAU

Tanpa Nama berkata...

Hahaha buku ke2 tulisan najib tu yg aku nak baca sgt! Kat mana ada jual bro isyam?

Tanpa Nama berkata...

so funny

Tanpa Nama berkata...

Good Morning Dear TT,

U R GENIUS!!!!!!!

Keep smiling.........

mek berkata...

hahaha...
buku taat isteri tu best.
nak order satu.

mosabit berkata...

ehhhh..mana no tipon yg nak aku pukul utk dapatkan buku karangan najib tuuuu....

mesti meletup jualan buku ni...mcm meletopnya altantuya...

bro !! berapa ko dapat dengan mengiklankan buku najib ni.....

kayo kayo kayo....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

inilah tahap intelek, kuasa, kepandaian JAKIM, habis macamana kalau badan yang kununnya jaga hal ehwal Islam macam ni dari zaman penjajahan sampai kiamat, nak dipandang mulia jangan kata bukan Islam, orang Islam pun meluat...

oostad kezeem elyasok berkata...

ini buku yang menggalakan grup seks yang dianjur oleh bekas pengikut al arqam.

dukun berkata...

hahahahaha

cam babi nya lawak...

pulanglah sebelum aku RUNAWAY..aku menunggu kamu EVERYDAY..aku menunggu kamu..monday..tuesday..wednesday..thusday..friday..saturday..AGONG birthday..deepavali..christmas..newyear..hartal day..labourday..CNY..merdaka day..tak ingin..tak perlu..