Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Oktober 2011

KENAPA RAIS YATIM TAK SUKA BERITA INI





ROGOL DAN ROGOLO AMAH INON








REMAJA ROGOL AMAH SEBELUM SAMUN – berita hairan

KAJANG: Seorang remaja berusia 19 tahun sempat merogol seorang pembantu rumah warga asing sebelum melarikan dua botol minyak wangi bersama laptop dan wang tunai selepas memecah masuk sebuah rumah di Taman Jaya Baru, di sini.

Dalam kejadian jam 2 petang 3 Oktober lalu, suspek yang tinggal di taman perumahan sama, mengumpil pintu belakang rumah itu sebelum mengacukan pisau kepada mangsa yang sendirian di rumah kerana majikannya bekerja.

Sebaik masuk ke rumah, suspek mengikat kedua-dua tangan mangsa berusia 20-an dan merogolnya di ruang tamu sebelum melarikan dua botol minyak wangi, sebuah laptop serta wang tunai yang keseluruhannya bernilai RM8,000.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... DARI MANA AGAKNYA REMAJA INI BELAJAR MEROGOL AMAH?.... kah kah kah..

woit... SIAPA AGAKNYA TOK GURU YG MENGAJAR REMAJA ININ MEROGOL AMAH INI?...... kah kah kah

woit... APA HUBUNGAN REMAJA INI DENGAN RAIS YATIM?.... kah kah kah..

kah kah kah....ADAKAH REMAJA INI ANAK RAIS YATIM?..... ka lah kla..

kah kah kah... ATAU TUKANG KEBUN RAIS YATIM...... kah kah kah..

kah kah akh...ATAU REMAJA INI RAIS YATIM WAKTU MUDA?...... kah kah kah


SILA KLIK SATU IKLAN


7 ulasan:

takde kena mengena dgn RAIS berkata...

hehehe gampang kau TT, kau mmg tak sayang mulut hahaaha.

Tanpa Nama berkata...

Itulah Rais yatim sewaktu muda....

mek berkata...

Rais Yatim waktu muda?
ni berita tahun bila TT?
kah kah kah

mosabit berkata...

bro..aku nasihatkan ko...
ko jangan lah ko hina anak yatim tu...
sian dia ..
dah la takda mak bapak...
kat mana lagi dia nak bergayut......???

nasib baik ada amah indon ..
bolehh gak dia menumpang konek.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

TT, perasan tak cerita2 melayu suka selit2kan adegan rogol? sebab apa ya?? sebab menteri kebudayaan perogol!! memang kena lah budaya merogol dikalangan masyarakat melayu! kahkahkahkah!!!
::venuss::

Tanpa Nama berkata...

Adik dino la kot tú.. cilaka betul.. rais tak ajar pun rompak lepas rogol.. dah rogol tú rogol je la...

dfnheartcore.- berkata...

Gua suka post ni. Lu memang nais! isu politik sampah memang tak akan pernah habis selagi adanya manusia manusia keji yang bertindak sebagai pemimpin kononnya.

Mana tak tumpah kuah kalau tak nasik.
Pemimpin borek, Rakyat Rintik.