Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Oktober 2011

BERITA BAIK - SATU PETANDA YANG AMAT BAGUS




EEE INI BIKIN KACAU LAGI






MELAYU HILANG KUASA 10 TAHUN LAGI
- meloya

Orang Melayu di negara ini dijangka kehilangan identiti serta kuasa terutama berkaitan hal sosial, politik dan ekonomi dalam masa 10 tahun lagi, kata Mahathir Mohamad.

Katanya, jangkaan itu berdasarkan trend perpecahan politik yang semakin ketara di kalangan kaum itu sehingga menyaksikan terdapat di antara mereka menjadi pihak minoriti dalam mana-mana perkongsian kuasa.

Apabila itu terjadi, katanya, golongan minoriti tersebut terpaksa meminta bantuan pihak lain demi kuasa, tetapi 'berhutang' dengan pemberi 'bantuan' berkenaan sehingga akhirnya membuatkan Melayu Islam kerugian.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKh


woit.....PELIK ...BETUL BETUL PELIK.... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA EEEE INI SIBUK SIBUK HAL MELAYU.... kah kah kah...

klah kah kah...SEMENJAK BILA EEE INI JADI MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah..ASAL USUL KAUM EEE INI TAKDA DI KETAHUI..... kah ka kah..

kah kah kah...HANYA MENYAMAR SEBAGAI MELAYU..... kah kah kah



BERITA BAIK - BERITA GUMBIRA

Ada satu kebenaran bahawa Melayu akan hilang kuasa.
Melayu yang kaan hilang kuasa ini ialah Melayu dari
United Malay National Organisation. Melayu inilah
yang akan hilang kuasa.



NOTA:
dalam temu bual berasdam riz khan di aljazera
eee ini mengaku bahawa dia orahngv india
hanya bila berhadapan dengan media yang bebas
baru kita tahu siapa ini ini sebenarnya

dalam zamam melayu melaka lagi
kumpulan eee ini telah bikin kacau
kumpulan ini ini kaki cucuk



sila baca kembali buku salalatul salatin atau sejarah melayu
akan di temui duia watak : KITUL dan KELING MENDELIAR
baca dan kaji watak watak ini
buku ini adalah magnum corpus peninggalan datuk nenek moyang kita
untuk memberi ingatan
kerana itu orang tua kita ada membuat perpatah:

kalau jumpa ular
kemudian jumpa keling
ketuk kepala zul nordin dulu kah kah kah




KLIK IKLAN UNTUK TUKAR TIUB



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini memang tabiat gerombolan
semua orang tahu mereka:
menipu
mengelat
kelentong
menipu ialah akidah perjuangan mereka.

kahkahkah.. tt, ayat power la lu..

BUJANG SUSAH berkata...

bersih 3.0 senyap jer bro?

Kalau pilihanraya boleh mengubah apa2 lama dah umno haramkan..

lal2872 berkata...

Bujang,

Ku dengar Bersih 3.0 tak akan berjaya sebab banyak kawan2 kita kena rasuah BN lah...sebab tu dah lama tak dak pun aksinya.

Tiap2 sabtu, kawan aku Aduka asyik sebok ajak buat rombongan ke kl dan seru kawan FB pakai T-Shirt kuning. Semuanya hangat2 tahi ayam aje.

Cam ni kalau dah rupanya, ada kalangan yg sanggup jadi free loader, hakikatnya di Pilihan raya 13, same old story lah....

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, cara membaca umngok ialah apabila dia sebut perkataan melayu kita kena tambah umno dihujungnya, contohnya Madey kata melayu akan hilang kuasa 10 tahun lagi, makanya kita baca ayat tu adalah :-

Melayu 'umno' yg akan hilang kuasa 10 tahun lagi...

Tanpa Nama berkata...

Kalau jumpa ulau dan jumpa keling. Ketuk kepala Zul Nordin dulu? Betul 110%. Sama peratus dengan kenyataan Zu Nordin bahawa Videoporno Datuk 3Stooges @ T itu betul-benar bukan lebon punya.....110% bukakang tipu punya...kat Zul Nordin. Isy...isy...isy..

- zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

A cannibal head-hunter was walking through the Sarawak jungle and came upon a restaurant operated by a fellow cannibal head-hunter.
Feeling somewhat hungry, he sat down and looked over the menu...
Any Tourist: RM 5.00
Broiled Korean Missionary: RM 10.00
Fried American Explorer: RM 15.00
Grilled and baked UMNO minister: RM 100.00
The cannibal head-hunter called the waiter over and asked,
'Why such a big price difference for the Umno minister' head?'
The cook replied,
'Have you ever tried to clean one? They're so full of shit, it takes all morning to prepare it.
Hahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

mamak kutty pakai tatik bagi gempaq sama orang Melayu supaya kita takut. Bila amsa mamak kutty berjuang ikhlas untuk Melayu?

sri hartamas

Andro_medaM31 berkata...

Mak uui..Godang eh Ular...Ular Sonduk ko Ular Sawo tu...Kou tolan idup-idup lak tu..tapi ke kaki tu dio tak buleh tolan...tercokik agak ehh...SAPO LAH YG KONO TOLAN TU AGAK eh..melayu ko koling?Kaki eh Merah yo...Mongolia ko?

Andro_medaM31 berkata...

Ular Sawo ko Ular Sonduk tu...Sampai tinggal kaki yo bolun di tolan eh...Melayu ko Koling yg di tolan eh tu...Idup laie ko?

Andro_medaM31 berkata...

Mak Uiii...Ular Sonduk ko Ular Sawo tu..dah sampai kaki ditolan idup2...Bahayo tu..Melayu ko Koling kono tolan..?

Tanpa Nama berkata...

Melayu akan hilang kuasa kerana semua MAMAK EEEEEE pandikutty pundek sudah menopoli kuasa dalam UMNO,
Padan muka Melayu UMNO telah di peralatkan dan diperbodohkan MAMAK EEE yang mengaku mELAYU, Mamak keturunan INDIA mengaku MELAYU.

EEEEE POHHH (EEEE nakna LALAT dan POH maknanya pergi..
perngai Mamak sama seperti habitat LALAT yang hurung bangkai..