Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Oktober 2011

VINCENT TAN JUAL TOTO - JAIS JUAL APA?




BACA TAJUK BERITA INI




NOTA:
yang dipersoalankan bukan kebersihan
tapi dari mana datang logo halal

lihat kedai eee
berterabur ayat quran
bergantunagn ayat quran
tapi pergi ke dapor
hampeh macam kandang babi

tengok pakaian pekerja
macam pakaian mat pet

kenapa melayu jadi bangang
bila lihat ayat quran?
kah kah kah


BOB LOKMAN ENGGAN HADIR SIASATAN JAIS - mkini

Pelakon, pengacara dan penulis lirik terkenal Bob Lokman berkeras tidak akan hadir memberikan keterangan pada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang menahannya kerana menyampaikan ceramah agama tanpa tauliah.

"Buat apa saya hendak hadir, tidak ada kepentingan untuk Islam," katanya yang kini bergiat aktif bersama parti Islam PAS.

Penulis lirik berhantu "Isabella" itu berkata, ekoran pendiriannya itu, beliau sanggup menghadapi sebarang tindakan, termasuk kemungkinan menghadapi waran tangkap daripada mahkamah.

"Nak tangkap, tangkaplah. Saya tidak akan hadir. Sifat (JAIS) begini bukan hendak jaga keharmonian agama," katanya sambil memberitahu hanya berserah pada Allah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PADAN MUKA JAIS....INGAT TERER.... kah kah kah..

kah kah kah....BARU TAHU SIAPA BOBB..... kah kah kah..

woit.... MAT REMPIT BOLEEEH DI BULI....kah kah kah..

kah kah kah...MAT RAYAU BOLEH LAAA TAKUT TAKUT KAN.... kah kah kah..

kah kah kah... INI BOB LOKMAN LAAA.... LAGI TEKAN LAGI LAWAN..... kah kah kah

woit... PERGI HANTUKKAN LAAA KEPALA.... kah kah kah..

woit... NAIK TINGKAT 15 BANGUAN SPRM ... KEMUDIAN BUKA TINGKAP.... kah kah kah...

kah kah kah...LEPAS TU... LEPAS...TU BUKA ZIP SELUAR DAN KENCING.... kah kah kah

kah kah kah...SEBAGAI PERJUANGAN MENEGAKKAN KEADILAN...OPPS... MAAAF..kah kah kah..

kah kah kah...TANDA JUAL AGAMA UNTUK CARI MAKAN....kah kah kah





KLIK IKLAN UNTUK TUKAR TIUB



13 ulasan:

matstimketum berkata...

jais dan mais akan letak logo halal kat kedai pertaruhan halal bincent tan, betui ke?

Allah Ialah Agong Malaysia Sebenar berkata...

JAIS ini memang banggang bin tolol bin kejam bin bengong bin biawak ben tahi kucing kering.

Kalau para nabi & rasul berceremah di Selangor sudah tentu JAIS akan tangkap & penjarakan.

Zaman nabi dulu mana ada sijil JAIS?

Adakah para Nabi perlu minta kebenaran daripada JAIS bila nak berceramah?

KAHKAHKAHKAHAKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

Steady bob lagi tekan lagi lawan. Booo awie masuk pemuda umno.Bolehla yam seng dgn Kj.

dukun melayu berkata...

http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/mengenai-pensijilan-halal/kadar-caj-perkhidmatan

sijil haleel boleh dibeli disini.kepada lebai lebai,jgn sorok teloor dalam jubah!

Tanpa Nama berkata...

hahaha melayu tengok ayat quran, terus lembik.. macam cerita hantu cina kecik2 dulu la.. lagi satu, kalau jumpa hantu, tunjukkan buah kelepir jer, hantu akan lari??? mana la orang melayu ni belajar TT...

orang melayu ni, sebuat agama islam, quran, neraka, sang penguasa (orang yang bercakap) seolah diberi lesen oleh Allah Taala untuk membodohkan orang lain..

sudahla.. cukuplah dibodoh2kan oleh orang bodoh dengan menggunakan agama.. gunalah agama untuk kemajuan diri dan keluarga serta masyarakat.. Allah khaskan agamanya untuk pembangunan diri sendiri.. bukannya nak membodohkan orang lain dan nak tunjuk kata kita tu pandai.. ini guna agama untuk cuci pelir dia saja..

otaklunyai berkata...

Syabas Bob., Allah dan doa sekelian hamba rakyat yg dizalimi bersama anda... Allah Yg Maha Gagah Perkasa akan melindungi hambaNya yg berjuang utk agamaNya... Ini perjuangan kekasih Allah. Semoga mereka semua itu dan mereka yg bersubahat tetapi bersembunyi dibelakang akan menerima laknat dari Allah S.W.T. atas fitnah dan niat jahat mereka itu dan semoga Allah jatuhkan pemimpin2 yg hanya berlakon mendukung Islam walhal mereka bersekongkol dgn perkara yg merosakkan Islam mereka biarkan. Tuh bukan kecil anak punya kilang arak tu apa?.. masyukkkk.. AMIN YA RABBAL ALAMIN.

Tanpa Nama berkata...

JAIS sendiri ada tanda HALAL ?

Tanpa Nama berkata...

Jais..Jangan ambil islam sepenuhnya..jika ambil ingat sultan..Siapa bagi tauliah kepada Jais?,jika Jais dapat tauliah yang bagi tauliah darimana pula mendapat tauliah?

Tanpa Nama berkata...

Budak2 jais ni lulus spm jek.

jaistais berkata...

Ye btol tu... lawan je

mr. mfwic berkata...

aku harap bob jadi pencetus gerakan penentangan yg baru...anwar dah slow, dah tua, dah ponteng parlimen...mungkin darah daging keturunan pahlawan & ulama yg akan menjayakan usaha kita utk merubah kerjaan...

Tanpa Nama berkata...

celaka betul TT ni....

aku ingatkan naik tingkat 15 hendak suruh terjun bawah....

rupa2 suruh kencing....kahakahkahkah!!!

suruh makan petai & jering dulu lerrrr....kahkahkahkahkah!!!

Tanpa Nama berkata...

bob, jgn smpai kene tangkap. ujung bulan nie aku dgr ceramah ko kt johol - ramzie rembau