Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Oktober 2011

MEMANG TELAH DI RANCANG





PELESIT TELAH DI HANTAR MENYUSUP





KEDUTAAN BESAR MALAYSIA DI JAKARTA TERUS JADI SASARAN DEMONSTRASI
- mStar

Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta terus menjadi sasaran demonstrasi kumpulan penduduk Indonesia berhubung isu sempadan Malaysia-Indonesia dan hari ini pula dari kumpulan Laskar Merah Putih (LMP).

Kira-kira 70 anggota LMP yang berpakaian seragam celoreng mengadakan tunjuk perasaan selama satu setengah jam dengan membawa sepanduk dan berucap mengecam Malaysia, yang didakwa mengambil secara haram lebih 1,000 hektar tanah di Kalimantan Barat, yang bersempadan dengan Sarawak.

Anggota polis yang berkawal di depan bangunan kedutaan besar itu menghalang mereka daripada memasang bendera di pintu pagar dan menyekat kumpulan itu daripada mendekati pintu pagar.

PELESIT


NAJIB MAHU MALAYSIA-INDONESIA CARI PELESIT ROSAK HUBUNGAN DUA HALA - minsider

Najib Razak mahu Malaysia dan Indonesia mencari “pelesit” yang cuba merosakkan hubungan mesra dan rapat anatara kedua-dua negara itu.

Sambil menyatakan hubungan baiknya dengan pucuk pimpinan negara jiran itu, Najib berkata kedua-dua negara perlu rapatkan hubungan dan mesti bersatu.

“Rapatkan hubungan, jangan ikut emosi (dengan) kepung kedutaan kita, kita mesti bersatu, apa gunanya kalau ada dalang-dalang yang sanggup merosakkan hubungan yang begitu mesra,” katanya.

Najib berkata jika kedua-dua negara saling membantu, beliau yakin hubungan antara Malaysia dan Indonesia dapat dijalinkan dengan lebih erat lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK KAN TAK TAHU SIAPA PELESIT.... kah kah kah..

woit... TAK KAN LUPA .... JANGAN BUAT BUAT TAK TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah... PELESIT ITU TELAH MASUK DALAM BEG BIK MAMA.... kah kah kah..

kah kah kah.... PELESIT INI DUDUK LAMA DI JAKARTA.... kah kah kah..

woit...PELESIT INI ADA BUAT NGO INDO-MALAYSIA.... kah kah kah

kah kah kah...TAK KAN TAK TAHU?.... kah kah kah

kah kah kah... SIAPA KAH PELESIT INI?... kah akh kah..

kah kah kah...SIAPA?.... SAPA DAPAT TEKA PELESIT INI?... kah kah kah


KLIKLAH SATU IKLAN SETIAP HARI




10 ulasan:

Pak Oncu berkata...

Polosit itu ialah SENATAK hahahhahahahhahahahahha

Riyaz berkata...

pelesitnya : mat ezam kotak KKS! atau mgkn jgk rais jolobu...kah..kah...

onlyoe berkata...

senatak ezam

aku tanak hadiah yeee

Tanpa Nama berkata...

mat kotak?takkan katak bleh jadi pelesit plak.kskakaka

elsyet berkata...

Mat ezam kot. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Jaringan Melayu Nusantara (JMN)...kutuklah mat indon tu....Perkasa...kenapa senyap....Pekida....kenapa kecut...kau orang semua bisu aje...sebab kalau kutuk nanti mat indon tak nak pangkah umno dalam PRU13...kahkahkah

otaklunyai berkata...

Pelesit tu kadang2 jadi senatak.. kadang2 jadi ulama, memang sesuai panggil sesumpah... tapi kalau nengok luaran cerita ini... rakyat indon amat sensitif dgn tanah air mereka... tapi ketuanan melayu amno laknatullah diam je menikus bila batu putih tergadai, tanjung pagar tergadai, ada pulau yg dah kena jual melayu dudok ontok jer... ketuanan melayu 'kunun' yg situkang cabut keris pu ontokkkk jer... agaknya dah jadi mangli bodoh, dah 54 tahun diboddoh2kan dek amno laknat...

DX berkata...

KLIKLAH SATU IKLAN SETIAP HARI

hahaha. tapi kekadang tak klua la iklan nuffnang tu.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Mintak kerajaan haramkan saja ketua mereka masuk Malaysia! List kan mereka sebagai persona non grata. Tak ada kerja lain , asyik nak musnah harta benda kita aje. Dah lah dulu rampas kompleks kediaman duta, lempar najis, ugutan Bendera, kini apa lg dia nak buat. Kerajaan Indon memang kayu api! Tak halang rakyat dia nak rosakkan harta benda kedutaan. Cukup setakat ini saja lah kesabaran kita. Lebih lama kita sabar lg bodoh kelihatan kita. Suruh mereka demo kat kedutaan Belanda mintak ganti rugi akibat penjajahan oleh Belanda, baru sepadan. Ke kerajaan kita tak teloo!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ramai indon tak suka duta besar malaysia. berlagak. panas baran. suka mencarut.