Ahad, 28 Mei 2017

BIARKAN BIARKAN







JANGAN PAKSA

MEREKA MASUK

SYURGA


Guna sumber tangkap mereka ponteng puasa bantu asnaf, kata Khairy

 | May 28, 2017
Khairy menasihatkan pihak berkuasa agama agar menggunakan sumber yang ada untuk membantu golongan miskin daripada menangkap mereka yang tidak berpuasa.

PETALING JAYA: Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menasihatkan pihak berkuasa agama agar menggunakan sumber yang ada untuk membantu golongan miskin yang memerlukan bantuan daripada menangkap mereka yang tidak berpuasa.
Dalam salah satu mesej menerusi twitter hari ini, Khairy berkata, sumber-sumber yang digunakan untuk menangkap mereka “ponteng puasa” seharusnya digunakan untuk membantu asnaf.
“Satu lagi pemerhatian (lebih berkontroversi): sumber-sumber yang digunakan untuk menangkap mereka yang tidak berpuas wajar digunakan untuk membantu mereka yang miskin dan mereka yang memerlukan (bantuan).”

BERITA AMAT

BAIK 

KALAU RAMAI

TAK MASUK

SYURGA MAKA

BANYAK XTRA

BIDADARI

KAH KAH KAH




-------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ini lah nasib kita .. ramai sgt menteri masuk angin .. berapa sgt lah bajet nak tangkap org tak puasa .. atau bajet nak tolong Sang Misking dah tak de?

Tanpa Nama berkata...

kalo tak tangkap "basah ke kering"
tak cukup FULUS!

tapi aklo tertangkap menteri,
bukan main tranfer lagi,
terus PECAT!

Nazrio berkata...

KeLing pariya mamaK beLukang Memang Suka ponteng posa, Ramadan Mubarak Tiba terus jadi tamiL senang nak bukaK RestorenG Makan isLam... Sorry kj aku ngata keLing bukan ngata tuN madey atau Khairy... Aminnnnn