.

Ahad, 28 Mei 2017

BERBANGGA LIHAT TUAN HAHA



 





BANGGA

Aku bangga dan suka sangat tengok gambor hj Hadi wktu majlis konvo tu dah mcm DEWA buddha Lagi rasa bangga tengok hj Hadi naik kereta kuda melambai2 umpama DEWA maharaja glamor Takde salahnya hj Hadi mnjd sprt DEWA buddha  
DEWA maharaja sbb dia olarmak donia Takde salah pun hj Hadi buat FITNAH2 pilkuda barua dan broka sbb dia Imam solat mrata donia Klu org tuduh2 dia curi 90juta, itu semua FITNAH sbb tu dia tak perlu saman kat mahkamah Dia tuan guru olarmak yg bijak sbb tu dia dah tak perlu belajar dgn sesiapa2 pun lg KECUALI belajar dan diajar oleh Petir Banjir RIBUT sprt yg telah pon membelai lembut kemuka, mcm yg trjd kat kota Sarang Semut t.
hari TT, hanya tinggal bahasa Petir  RIBUT shj lg yg dpt mengajar dgn lunak  lembut DEWA jubah sorban yg sgt hebat mnjd Imam semayang serta berjela2 doa bahasa Arab nya itu agar doa Jahannam geng2nya itu dgn lunak RIBUT pun segera dtg memakbulkan! on 
DAPAT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/17







-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Sunnah nabi mana agak2nya yg membolehkan hj hadi duduk BANGGA lebih tinggi sprt dewa?

Sunnah nabi jugake gamaknya yg hj hadi buleh BANGGA mcm dewa melambai2 diatas kreta kuda?

Adakah sunnah nabi suruh kita jd BANGGA/sombong so kita pun buleh Uturn PONTENG fitnah menipu khianat dan mencuri semahu2nya?

BUKAN kah?

BUKAN kah BANGGA/sombong itu adalah pakaian IBLIS dan mnjd IBLIS itu memang nampak SPECIAL sbb buleh membelit menipu PONTENG memfitnah khianat serta mencuri dan semua itu jd SPECIAL krn seolah2 semua kebejatan itu dimata walaun2 mnjd suci & tidak bersalah samaskali!?


BUKAN kah?

Bukan kah semua nabi2 itu sgt2 merendahkan diri?

SEMUA nabi2 merendahkan diri mrk kpd sejujur2 NILAI kejujuran & selurus2 NILAI ygKUDUS

SEMUA nabi2 merendahkan diri kpd sesuci2-NILAI-Integrity dan trasnparency yg trtggi skali..

TT, semua nabi2 merendahkan diri serta meletakkan kepentingan UMMAH/(system) tratas skali mengatasi sgl kepentingan2 diri..sbb itulah mrk mnjd Rahmatan-lil-Alamiin.