.

Ahad, 28 Mei 2017

DAPAT BIDADARI






MATI KAYA
jawapannya mudah bro..antara nabi muhammad dgn ulama dunia haji hadi adalah sgt jauh dan tak mungkin dpt dirasai oleh nabi..nabi takda rm90juta dalam akaun, nabi mati miskin, nabi takda ladang kurma sb tanah madinah tidak subur utk kurma, haji hadi ada menantu niaga ayam, niaga doa.menantunya juga dibenci dihina,cucu nabi dibunuh kerajaan islam pula.nabi mati miskin dan dapat syurga, 
hadi mati kaya dapat bidadari..kekayaan bole membeli tuhan..tanpa kekayaan, dineraka jahanam la kalian..ingat nak zakat, nak fitrah, nak haji nak umrah tak pakai duit..kalo g buat sendiri nnt kena tangkap sb agen2 muslimin muslimat yg kaya raya tak bole cari makan..yg kekal utk kekuatan seks hanya la kacip fatimah dan tongkat ali.. on 
YA USTAZ LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/27/17







-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...



Aku bangga dan suka sangat tengok gambor hj Hadi wktu majlis konvo tu dah mcm DEWA buddha

Lagi rasa bangga tengok hj Hadi naik kereta kuda melambai2 umpama DEWA maharaja glamor

Takde salahnya hj Hadi mnjd sprt DEWA buddha & DEWA maharaja sbb dia olarmak donia

Takde salah pun hj Hadi buat FITNAH2 pilkuda barua dan broka sbb dia Imam solat mrata donia

Klu org tuduh2 dia curi 90juta, itu semua "FITNAH" sbb tu dia tak perlu saman kat mahkamah

Dia tuan guru olarmak yg bijak sbb tu dia dah tak perlu belajar dgn sesiapa2 pun lg KECUALI belajar dan diajar oleh Petir Banjir & RIBUT sprt yg telah pon membelai lembut kemuka, mcm yg trjd kat kota Sarang Semut t.hari

TT, hanya tinggal bahasa Petir & RIBUT shj lg yg dpt mengajar dgn lunak & lembut DEWA jubah & sorban yg sgt hebat mnjd Imam semayang serta berjela2 doa bahasa Arab nya itu agar doa 'Jahannam' geng2nya itu dgn lunak RIBUT pun segera dtg memakbulkan!