.

Khamis, 27 April 2017

DUA BELA BUAH BUKU





12 BUAH BUKU
Hai habis awek gwe yg kawin, kawinlah,yg kena tangkaplah,.. Penghujung dekat ini kita dibias dgn pendedahan issue issue yang terlondeh terlontar dari satu issue kesatu issue yg lain.
Dari issue pentabiran urus selia negara,pertahanan,kedaulatan,.. Semua menjadi serba kemaluan.. dan .akhirnya mendapat kemaluan kemaluan.Bila intitusi kehakiman menjadi alat dan sering diperalatkan itu bukan satu yg sihat.dan Pabila keadilan sunguh sukar digapai,keadilan sukar terlaksana institusi kehakiman itu rosak... 
tentang 12 buku ilmuan sebagai rujukan.. menguji mentality diri ,diangap penistaan pada negara.. ditangkap tampa bicara sedangkan tubuh genit itu tiada kecenderungan sebagai terrorism.. barangkali ada issue lain dan gadis itu sebagai kambing hitam..siti aishah nama yg dari zaman dulu hingga dekat ini seringkali diperkotak katik... yg gigih dan semangat juga dari nama ini.. Dajal itu sifatnya almasih kenapa? Satu yg jahat itu ada nilai commercials,material yg baik luhur bersifat dingan bagi on 
SITI AISHAH - SOSMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/26/17




----------------

SPR - SUKA PUNDEK PUNDEK





SPR TIPU

TERUS MENIPU
Raja bomoh dah taubat, SPR bila lagi? on 
SPR TERUS MENIPU
Kamal
on 4/27/17
ikan kechil TANGKAP? gajah (badak) besar tak tangkap? dunia terbalek?????? menteri kewangan (MO#1) dari NOTTINGHAM ada lulus ke TAK? kalo tak ada, wajib TANGKAP! masuk penjara, kunci baik buang! kalo bole, TANGKAP semoa menteri dengan ijazah PALSU on 
SAJO TANYO KOBA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/26/17

SPR=Suka PundeK - pundeK kan Rakyat on 
SPR TERUS MENIPU
Nazrio Dond DoLLa
on 4/26/17




--------------

SITI AISHAH - SOSMA




SITI AISHAH
Jika sebegitu nya tindakan di ambil..atas dasar membeli/membaca dan memiliki. ...kita seharusnya mengambil tindakan juga keatas jabatan jabatan dan agensi kerajaan. kerana membenarkan buku-buku ini dijual ....dinagara ini..secara.berluluasa KDN/KPDNKK/PDRM/JAIS/ dan pihak penguatkuasaan. .harus bertanggung jawab bersama. ..... (baru adil) on 
SITI AISHAH - SOSMA
Publish | Delete | Spam
zaharuddin Ahmad
on 4/27/17



--------------

Rabu, 26 April 2017

JAMPI JAMPI JAMPOOOK







RAJA BOMOH

DIPAKSA 

TAUBAT

USTAZ JUAL AIR

 JAMPI

MACAM MANA?


SITI AISHAH - SOSMA






f.book

Siti Noor Aishah didapati bersalah memiliki 12 buah buku yang dikatakan berkaitan dengan keganasan.
Beliau dijatuhkan hukuman penjara 5 tahun. Peguam akan failkan rayuan dan bawa kes ke Mahkamah Rayuan dalam masa terdekat.
Saya berharap, pihak KDN boleh dengan kadar segera mengharamkan buku-buku tersebut, yang masih bebas terjual hingga hari ini. Ia bagi mengelakkan ada individu lain yang menjadi mangsa. Buku-buku tersebut masih belum diwartakan haram hingga hari ini.
Apa pun keputusan, kita akan terus lawan SOSMA.


--------------

SPR TERUS MENIPU






WA CAKAP

LU MASiH TAK

CAYA KE?





f.b




APA itu SPR?
SPR - Suruhanjaya Pilihan Raya, atau..
SPR - Suruhanjaya Penipu Rakyat ?
Selagi SPR tidak 'dibersihkan' sepenuhnya, selagi itu BN akan terus kekal menang setiap PRU..!!


Frederick Kickka Dh terlambat dh ke belum..org ckp nk jatuhkn umno bkn melalui parti tp spr...tu maklumat yg dpt tahu..yg maklumat xtau myb lg byk
LikeReply23 hrs
Zehariangah Angah Buat lah apa pun atas dunia ini, jangan sampai menyesal di hadapan Allah nanti, banyak tapisan yang akan di tempoh bila mengadap Allah nanti. andaikata kamu merasa kamu boleh merasuah manusia di dunia tidak bagi Allah di akhirat nanti, renung2kan lah.
Sudin Che Hassan yg buat akan jawab dihadapan allah...tidak amanah tunggu balasan allah...
LikeReply419 hrs
Zack Otai Spr Adik bradik sprm.. Smpai bla2 pn bn pasti menang...xbuleh pakai undang2 Malaysia skrg nie xmsuk akal.. Lg tggi blajar lg terselah kebodohan menteri skrg nie..
LikeReply14 hrs
Ealmert Martine pulaukan je pru klu xde pemerhati luar.....buat apa betanding dgn penganjur penipu....!!!!??? buang duit dan tenaga je...
LikeReply121 hrs
Vianz Low Haha tu la Bolehland... Apa saja boleh berlaku... X de alamat penuh pon boleh undi dan yg ade alamat penuh sebaliknya x dpt register sbb ada pembantah yg tanpa sbb... Msia boleh... Bakal menjadi negara ke 3...
Azmiyahaya Azmiyahaya Gasak dan bantai dulu sapa nak kasi. Rsok lain cerita klu buncit perut aku ada kome tanggung.haha
Mansang Kenyalang Bukan saja spr .sprm pun saya kurang yakin dgn ketelusan mereka.melain kan kuasa mereka d bawah yg d pertuan agong.baru saya yakin sepenuhnya
LikeReply17 hrs



-------------------