Rabu, 20 Jun 2012

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU





KOMENTAR TUKAR TIUB


ini amat jelas
projek melayu tipu melayu

isa samad akan terus disokong oleh najib
bukan kerana kepintaran
bukan kerana fikrah

isa samad disokong kerana
isa samad menyelamatkan najib
satu malam di port dickson

kalau tidak percaya tanya anwar ibrahim
tanya dia sipa budak itam itu








MAHKAMAH BEKU SEMENTARA KEAGLIAN ISA DALAM KPF - mkini

Mahkamah Tinggi di Kuala Lumpur telah membekukan sementara pelantikan Isa Abdul Samad sebagai pengerusi Koperasi Permodalan Felda (KPF) dan keahliannya dalam koperasi tersebut.

Hakim Abang Iskandar Abang Hashim berkata terdapat merit untuk membenarkan empat peneroka Felda mencabar keahlian Isa dan sebagai pengerusi KPF.

Hakim Abang Iskandar juga menolak semua bantahan awal yang dibangkitkan oleh Peguam Kanan Persekutuan Shamsul Bolhassan, kata peguam peneroka berkenaan, Mohamed Hanipa Maidin kepada pemberita.

Oleh itu, keputusan dalam kamar hari ini membenarkan pembekuan sementara terhadap keahlian Isa dalam KPF dan kedudukannya sebagai pengerusi.


sila layari untuk lagu punk rock:



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perompak berlesen besar..
kena beku KPF dia tubuh company plak..

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol pernah hadir perbicaraan di Mahkamah Syariah Seremban pada pertengahan dekad 90an. Dulu ada blogger postkan gambar Mat Mongol dan budak hitam berada di perkarangan mahkamah syariah Seremban tapi gambar itu telah ghaib. Kalau sesiapa ada gambar ini diharap serahkan pada bro Isham, kerjasama anda mungkin boleh mengubah masa depan Malaysia.