Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Jun 2012

BILA MUBARAK ,,,,,,,,,, MAHATHIR MULA RISAU




BETUL KE MUBARAK SEDANG,,,,,
?




HOSNI MUBARAK IN COMA ASA EYGPT TENSION GROWS
- guardian london
Former Egyptian president's health crisis adds further layers to what is threatening to become a new chapter of unrest and political power struggles in Egypt

PERSOALAN UNTUK KURUN INI
kemana larinya first lady of eygpt?

lari membawa cincin berlian?
lari membawa beg birkin?
lari membawa projek kapal selam?

lari ke kazakhtan?
lari mencari daniyal?
lari mencari najwa?

GAMBAR TERKINI DARI MESIR


BETUL KE GAMBAR IN?
gambar mubarak sedang sakit?
gambar sedang ,,,,?
gambar mubarak sedang zzzz?
gambar teater?
gambar sandiwara?




SOALAN UNTUK RAKYAT MALAYSIA KURUN INI?
kenapa madey jadi takut lihat gambar ini?
kenapa najib jadi takut lihat gambar ini?
kenapa rosmah jadi takut lihat gambar ini?


DATANG DEDEMO KE GEBENG



SEMUA TERJAWSAB DI GEBENG
bila kita bedemo
ramai yang akan ,,,,
bila kita turun ke jalan raya
ramai akan,,,,
kah kah kah



layari radio bangsar untuk melawan:



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang laa takut. kau pun TT nak ke masuk penjara??

mcmana kuat pun manusia tu, dia akan lemah bila kuasa dan nikmat kebebasan disekat.

hehehe agak-agak kau TT, madey akan lari ke mana?? afrika mungkin?

najib dan rosmah dengar kabar dah mohon jadi rakyat kazakhstan :)

Tanpa Nama berkata...

skrip seperti eric chia( perwaja ). datang mahkamah dgn kerusi roda.mubarak buat2 koma. mahathir buat sakit jantung. buat pintasan yang keberapa pun aku x tahu... dan Anwar dengan sakit belakangnya. kah kah kah. semua 'manufacturing consent'. semua ni bila dah berkuasa sihat seperti hidup selamanya.

Tanpa Nama berkata...

stroke kebendenyer kalo tangan masih boleh silang2 jari.. madey pun nak kene stroke jugak la tu..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Woit, Hishamuddin Rais pun pernah kecut telur nak masuk jel. cabut lari dari negara elak ISA Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

Vernacular schools keep us apart, says Madey a/l Kutty
http://www.malaysiakini.com/news/201404

Ini dah bukti BN dan Madey dah habis senjata politik........
Kah....kah.......kah...
Kah....kah.......kah...
Kah....kah.......kah...

Orang selalu-nya bijak dan baik hati, tapi "Madey tua" ini lagi busuk hati !

Kah....kah.......kah...
Kah....kah.......kah...
Kah....kah.......kah...

Jom... Bersama-sama kita jatuh-kan gerombolan.............