Khamis, 2 September 2010

MARI KITA KETAWA PAGI INI




KETAWA LAH KAMU SEBELUM KETAWA DIKENAKAN LESEN





AMBO DAH ROYAK... NATANG BEWOK


AWEEE GAPO MU AWEEE


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak lawak punn.

Ikan Besar berkata...

kakakakaka...hari2 aku terhibur dgn lawak antarabangsa TT yg diambil dpd munkee2 umno-bn nih. wakakakakaka

Ikan Bilis berkata...

Alamak bro, kalu bro ada video kasi tayangkan la kat blog TT bro, boleh ler kita semua bincang bincang debat debat.

Sila tonton video baru dari TT.

Tanpa Nama berkata...

Kes Duri dalam Daging No 1:

Sebahagian besar premis Pavillion tiada logo halal

Melihat pemeriksaan mengejut Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) terhadap sebuah premis makanan di medan selera di pusat beli-belah Pavillion, beberapa pengusaha premis makanan lain bergegas menanggalkan logo dan sijil halal bukan diiktiraf jabatan itu dari dinding premis mereka.

Pengarah Cawangan Pemantauan dan Penguatkuasaan Bahagian Hab Halal Jakim Amri Abdullah berkata tindakan itu dipercayai untuk mengelakkan premis berkenaan diambil tindakan kerana penggunaan logo dan sijil halal yang bukan dikeluarkan Jakim.

Beliau berkata keadaan menjadi kecoh seketika apabila Jakim disertai pegawai Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) memeriksa premis menjual ayam dan itik panggang kerana cara penyembelihan diragui.

"Apa yang menimbulkan tanda-tanya, semasa tinjauan awal, kami mendapati adanya logo halal yang dipamerkan. Tetapi ketika pemeriksaan berikutnya, logo berkenaan sudah tiada lagi dipamerkan," katanya kepada pemberita selepas selesai memeriksa premis-premis di medan selera berkenaan.


Komen:

Bermakna ada orang dalam JAKIM, KPDNK atau PPIM menjadi 'informer' kepada peniaga disitu akan berlakunya permeriksaan/pemantauan logo halal tersebut.

Tanpa Nama berkata...

Kes Duri dalam Daging No 2:

Kamera intip berjaya rakam wajah dalang

Beberapa individu dikenal-pasti dalam rakaman video yang dijumpa dalam 'kamera intip' yang ditemui di pejabat menteri besar Selangor pada awal bulan lalu.

Pada sidang media di Shah Alam hari ini, setiausaha politik kepada menteri besar, Faekah Husin berkata mereka yang dikenalpasti itu bekerja di tingkat yang sama dengan pejabat menteri besar di bangunan setiausaha kerajaan negeri.

“Daripada siasatan dalaman, terdapat beberapa wajah dan suara yang dikenal-pasti dari rakaman video itu. (Tetapi) kita tidak bercadang mendedahkan butirannya (sekarang),” katanya.

“Sesetengah mereka sepatutnya berada di sana, tetapi ada juga yang tidak sepatutnya berada di sana.”

Pasukan khas yang ditubuhkan bagi menyiasat penemuan 'kamera intip' itu akan berbincang dengan Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim esok untuk menentukan tindakan selanjutnya.

Faekah berkata pasukan petugas itu perlu mendapatkan kelulusan daripada Khalaid sebelum boleh menyoal-siasat mereka yang dikenal-pasti dalam rakaman video itu.


"Kami perlu menyiasat mereka bagi menentukan siapa di sebalik perkara itu,” katanya


Komen:

Agak2 siapalah yang menjadi perakam curi tersbut?

Tanpa Nama berkata...

Berita sahih, terkini lagi sensasi:

Bekas Ketua Menteri Melaka Rahim Thamby Chik akan 'menyumbangkan' pelajar pertama kepada sekolah pelajar hamil/bunting yang bakal dibuka secara rasmi 16 September ini d Jasin, Melaka.

Kesemua ini adalah gara-gara sekolah tersebut tidak mendapat sambutan ketika pra-pembukaan minggu ini.

Menurut Rahim, beliau terasa sangat kesal dengan sambutan dingin tersebut dan berjanji akan menyumbangkan pelajar kepada sekolah tersebut kerana 'kepakaran' beliau dalam bidang itu dan juga pengalaman 'bersama' pelajar berusia 16 tahun suatu ketika dulu.


satira melaka

Tanpa Nama berkata...

Kita mesti pertahankan kesucian surau kita, walaupun kita tak pernah pegi surau

Kecoh perjuangkan surau, haram jadah , abg2 PAS kita jugak yg dok penuhkan surau..kecoh jer lebih juak2 umno