.

Isnin, 15 Mei 2017

TAMBAH SATU LAGI






SOKONG

TIGA PULUH

TUNTUTAN


NGO Islam anjur Melayu Bangkit, mahu kemuka 30 tuntutan

 | May 14, 2017
Melalui perhimpunan ini pada Julai ini, pihak penganjur akan memberi sokongan kepada RUU355 dan membantah pindaan Akta 164.





Mohd Khairul Azam Abdul Aziz, pengerusi kumpulan yang menamakan mereka sebagai Bertindak berkata, Melayu Bangkit dianjurkan bagi mempertahankan hak Melayu dengan mengemukakan 30 tuntutan.
“Sebanyak 30 tuntutan orang Melayu ini adalah berdasarkan soal memperkasakan Islam dan Melayu dalam Perlembagaan.
“Kebimbangan kita, apabila hak orang Melayu yang termaktub dalam Perlembagaan tidak nampak ketegasan dalam pelaksanaan,” kata beliau pada sidang media selepas perjumpaan tertutup bersama gabungan NGO Melayu Islam.

TAMBAH SATU LAGI

HALANG PARTI

KETUANAN MELAYU

JUAL NEGARA

PADA CHINA MERAH

------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bahlol mana ajar samdol ni Al Quran Tidak Larang Homoseksual – Peguam Anwar. apa bahlol ni senang buat tafisaran apa ilmu yg dia layak keluarkan cakap cam tu. nak jadi loyar buruk kat mahkamah pon macam2 aneka kelululasan diperlukan ni cakap hak allah ni tentu kelebet tt.TT tolong amik pot hal ni lu kan pande.Hidup pon dngan rahmat allah baru tau sikit da macam2 aku memeng benci peel org cari isi perut cam cara ni walaupon aku x sebijak bahlol ni

Tanpa Nama berkata...

sokong najib
atau
gulung najib?

hidup rakyat
atau
hidup najib?

hidup malaysia
atau
MATI malaysia?

FIKIR BETUL-BETUL!
tapi biasalah,
melayu no otak,
tunggu masuk KUBUR aje..................

p.s. silap2, tanah masuk kubur pon tak jadi, sodah habis LELONG

panglimo potaseh berkata...

Kita dah pun bagi Nilai 3 pada Pakistan, Jalan Silang pada Bangla .. Pakistan & Bangla ni tak payah ada perlembagaan pun masih boleh ambil Jln Silang .. lepas tu kongkek pompuan Melayu .. walau pun terkenal dgn bau badan yang tenggik.

Tanpa Nama berkata...

Lahanat suroh jaga BEWAK

BEWAK makan BANGKE

Jadi BANGKE lah gaya nya

Tanpa Nama berkata...

lawaaaaaaaaaaaaaaak

DIDI KOTA BELUD berkata...

perkara 10 pun dio langgar ini kan perkara 11 UUPM...kakkakakaka...lawakkkk