.

Isnin, 15 Mei 2017

MELAYU JUAL NEGARA PADA CHINA






SUDAH

TERBALIK KUT

MELAYU JUAL

NEGARA PADA

CHINA MERAH

‘Mengapa ke China bila pemaju Malaysia diiktiraf dunia?’

 | May 15, 2017
Tony Pua berkata Malaysia sudah ada banyak syarikat pemaju besar yang menempa nama di negara lain yang boleh mengambil alih Bandar Malaysia.






PETALING JAYA: DAP mempersoalkan dasar kerajaan yang bertungkus lumus menarik masuk syarikat pemaju dari China, sedangkan syarikat tempatan mempunyai banyak kepakaran termasuk membangunkan hartanah di luar negara.
Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua memberikan contoh 3 pemain industri tempatan yang berjaya dianugerahkan kontrak membina stesen janakuasa Battersea yang menjadi mercu tanda London.


MANA DIA

PARTI MELAYU

MANA KETUANAN

MELAYU KINI 

NEGARA JUAL

PADA CHINA

YANG BERSUARA

DAP YANG DITUDUH

PARTI CHINA

APA JADI DENGAN

PARTI MELAYU

PARTI ISLANG 

TERCEKIK DEDAK KE?

SAJE TANYA 

JANGAN MARANG

-----------------------

4 ulasan:

usop ali berkata...

dedak dah ambil harga tak menepati itu la jadi nya...nanti jaadi la macam pengerang...kena la jual share...baru la cina merah minat....hahahahahahaha...ini la naseb ku

Tanpa Nama berkata...

islem BELOT islem
ke
melayu BELOT melayu

HAKIKAT ke FIKSEN?

Siapa yang lucutkan kuasa mutlak RAJA?
MELAYU ISLAM ke 'bukan melayu islam'?

ISLEM, melayu, boomiputra.......tunggu RANAP aje......................



kail terkena hidung sendiri pon tak tauhu!



PADAN MUKA

panglimo potaseh berkata...

Nak tanya hal China ..Lu tanya orang Jepun. Di Jepon China langsung tak de tempat .. dalam jamban pun tak de China. Nak tau apasat .. Lu selidik lah sendiri. Itu org Jepon satu bangsa yang ampuh dgn jati dirinya.

Kalau Melayu cam kita ni kira cam dah abis lah. Dah Pakistan ngan Bangla pun kita senang2 disumbat ngan duit .. tak caya lu tgk lah jln silang tulisan bangla, myanmar merata tempat, myanmar boleh bebas berjalan sambil monogok botol todi .. sekor pegawai DBKL pun tak ambil tindakan.

Ya ampoon gwa ingat sampai masanya Rajoo kito bertindak ..jgn dok asah koris jo .. dah tajam dah tu.

Tanpa Nama berkata...

Ada BEWAK ?????

Mana KHOR DHING GHELL....,,,