.

Isnin, 15 Mei 2017

SUARA HATI PAK LEBAI








DENGAR

SUARA HATI

SAEKOR PAK LEBAI



Terluka dipanggil ‘pak lebai’, PAS mahu tawan kerusi Putrajaya

 | May 14, 2017
PAS Wilayah Persekutuan mahu menghapuskan 'khurafat' kononnya parti 'pak lebai' tidak mampu keluar dari Pantai Timur dan Utara Semenanjung.






KUALA LUMPUR: Masih terluka dipanggil “pak lebai”, PAS Wilayah Persekutuan mahu menghapuskan sindiran parti lawan dengan meletakkan calon di kerusi Putrajaya, yang kini dikuasai Barisan Nasional (BN).

Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan, Mohamad Noor Mohamad berkata, PAS harus membuktikan mereka lebih dari sekadar parti “pak lebai” yang hanya boleh menguasai Kelantan, Terengganu, Kedah dan Perlis.
“Kita mesti pecahkan ‘khurafat’ ini. Kita kena bertanding di Putrajaya,” katanya dalam ucapan di Konvensyen Pilihan Raya PAS Wilayah Persekutuan hari ini.


BARAL MAKNANYA

BAHLOL DALAM

BAHASA ARAB

ATAU BANGANG

DALAM LORAT 

NOGORI SEMBILAN

PENYAKIT BARAL

TAK BERKUMAN

------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kuasai Perlis??? Bila tahun nak kuasai Perlis boh?? Nak lawan Wahabi pun dah x larat. Ada hati nak lawan UMNO.

Haha.. mimpi siang hari x salah. Tapi kalo terpancut pun, x salah jugak. Pancut tu jadi salah bila ko x mandi wajib.

Tanpa Nama berkata...

Lebai Melayu

Biasa lah

Lepas baca HIKAYAT MARIA OZAWA baru tau ada MARUAH

Sebelom nih MARUAH SOROK MACAM KONTOL

Bahalol

Langkawi Teruja berkata...

Sapa kata pas makin kuat klau dibandingkan dgn pru13...memang sifir dia fail....

Dragonfly berkata...

Gwa dgr lagu thai sebai-sebai mcm tontowi memujuk mek aawww.. Kesah sang Lebai bikin searabai kat jermang kaah

DIDI KOTA BELUD berkata...

lobai..lebai..lebait...nasib baik tak kena panggil charlie chekedis...pagi pagi subuh taskirah suruh benci orang kapir...oiiii lobai...aku belum sarapan makan nasi..ko dah suap kebencian dijiwa den....pokemonnnnn betul..apo melayu tak vodoh...lobai teh tarik bercakap..takleh tegur pulak tu..dah tu jeling bila lalu tak tengok serbandio...aleeee utuhlah lebai jadian tak cukup makan...puikkkk

Tanpa Nama berkata...

woi bodo piang tok lebai, yang kalah ganu, yang kalah kedah pasai apa? nak urus negeri pon tak layak uni nak tawan putra jaya...tau eja putra jaya, cyber jaya tak? kah kaj kah...sekali sekala buka serban, kopiah bagi oksigen masyuk, asyik harap dedak masyuk kenyang perut tik lebaik, kah kah kah...untuk berfikir ngan logik, rasional, runtas perlu amat perlu oksigen masyuk otak...oleh itu tolong jangan bungkus kan kepala tu...yang bawa tu bungkus tak apa...tapi atas tu kena bukak kah kahnkah aduh