.

Isnin, 15 Mei 2017

SUDAH DIBERI TAHU





BAHAYA

GUA DAH

CAKAP

LU TAK CAYA? 
It was not chocolates 

in the backpack, 

but cocaine
A MAN with tins of chocolate weighing 3.8kg in his backpack was arrested at KLIA at 6pm on Friday as the goods turned out to be cocaine.
A team of Bukit Aman CID and Special Tactical Intelligence Narcotics Group (STING) officers saw through the ruse and nabbed the 22-year-old, said to be a drug mule for an African cartel, reports The Star.
STING deputy commander Senior Asst Comm Arjunaidi Mohamed said the RM1 million cocaine seizure was the biggest this year.
The drugs were bound for a neighbouring country as there is no market for cocaine in Malaysia, he said. – May 15, 2017
NEGRO WAJIB

DILARANG MASUK

BATALKAN VOA

VISA ON ARRIVAL

WAJIB ADAA VISA

INI CARA AWAL

MELAWAN ORANG

JAHAT MASUK

DIKAWAL MASUK

BUKAN KERANA 

MEREKA HITAM

AMBIGA PUN ITAM

DILARANG KERANA

MAT NEGRO JAHAT




---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Kampau suka lah

Kalau batal VOA pada Negara Afrika , kasihan lah bebudak Mat Kampau

Macam mana nak ber gaya dengan Accord sama Bini No 2 tuh

Bende kecik saja , bukan GADAI tanah air pun

Paling terok , anak bangsa KIOK lahap bebende kotor

Tanpa Nama berkata...

MP baling lg hitam dari ambiga..hitam luar dalam..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ada juga janda2 meLayu Dan nyonya Cina yg fantasi dia daLam Syurga nanti di Teron mat bangLa Dan mat itang... Mat BangLar untuK janda2 meLayu Mat itang untuK nyonya2 CINA.. ...apek cina Cari Duit BanyaK2. sudaH banyaK Duit simpan peLihara amoy indon Dan amoy CINA Tanah Besar, nyonya apa Lagi... Cari negro mat itang Laaa.. .tak Caya pi Kepong kL. ManyaK nyonya men negro, Rahim Tambi keciK tak pandang Laaa

Tanpa Nama berkata...

Setuju 300% iaitu tahap ulamak dunia penasehat najib, kerajaan najib mesti mula impose keperluan visa untuk orang benua afrika DAN NEGARA LAIN juga yang tinggi atau kerap rekod seludup dadah masuk atau lalu ikut malaysia, kerana tanpa visa, terlalu mudah orang jahat bergerak sesuka nafsu. Seperti kata tt, ini saringan awal yang menyukarkan mereka supaya ada, walaupun bukan semua, yang akan patah hati dan membatal atau menukar hajat dari membuat perkara jahat di negara ini seterusnya menambah tahap perlindungan keselamatan rakyat dan penduduk. Langkah ini cuma satu proses saringan awal, sudah tentu perlu beberapa langkah lain lagi untuk memantapkan keseluruhan sistem keselamatan rakyat.

DIDI KOTA BELUD berkata...

negro main bola kek damansara perdana ..saja je bagi tengok anak 2 dara orang asli skill dio... mana tau ada luck....kakkakakakkaka

Tanpa Nama berkata...

main VISA lagi ke?
bukan main PR ke?

makin lama, makin CUNT-FIUS????????????????????????

bagi RAKYAT terus lagi bagus!
mak minah suka!
lagi gelap, lagi SHOCK!