.

Isnin, 15 Mei 2017

AHLI PAS CABUT LARI







INI KES

BERAT AMAT

BERAT




Selepas selesai muktamar, 36 ahli lari dari Pas

Setelah selesai muktamar Pas di Alor Setar minggu lalu yang memutuskan parti itu dengan semua parti pembangkang, 36 ahli dan penyokong Pas dari Kampung Perik, Padang Terap, lari meninggalkan parti itu dan menyertai Amanah.
Mereka menyertai Parti Amanah Negara dalam satu majlis yang telah diadakan di kampung tersebut kelmarin.
Borang permohonan keahlian tersebut telah diserahkan oleh bekas Setiausaha Pas cawangan Kampung Perik, Omar Mohd Noor kepada Pengarah Pilihan Raya, Amanah Pusat, Dr Mohd Hatta Ramli.
Omar berkata, ramai ahli Pas dalam kawasan tersebut semakin hilang keyakinan kepada kepimpinan Pas kini setelah melihat hala taju tidak seperti dahulu lagi.
Malah katanya, ramai ahli Pas kecewa dengan keputusan yang diambil Pas untuk memutuskan hubungan dengan PKR, sebaliknya sanggup pula untuk berbaik-baik dengan Umno yang terbukti semakin menzalimi rakyat miskin.
LARI CABUT

BLAH DARI

PEMIMPIN

MAKAN DEDAK

-------------------

4 ulasan:

Dragonfly berkata...

Lagu thai sebai-sebai transform ke lebai cibai

Tanpa Nama berkata...

PAS bukan semua bodoh

Ada jugak yang punya otak

Bagus lah

Tanpa Nama berkata...


Wahai TT yg budiman jgn engko lupo kan itu BALO' yo..

Ramai lobai2 lari sobab nyo BALO' yg bernamo "RIBUT" tu la, ha ha ha!

Makhluk Tuhan yg bernamo "RIBUT" torang2 tau berapo puloh & ratus JUTA lobai dah CURI!

Olarmak Dunio boleh tipu walauns2 TETAPI tak buleh nak tipu hamba Allah brnamo "RIBUT" tu!

"RIBUT" tu makhluk Tuhan yg-LURUS, dio paling bonci kaki PONTENG uturn fitnah menCURI!

Adoko walauns2 lobai tu ingat potir banjir & "RIBUT" tu bukan makhluk Allah?

Adoko walauns2 ingat banjir& "RIBUT" tu tak nampak olarmak CURI dodak?

Dah la jd penCURI ado HATI lg nak buat RUU-hudud tipu, memang JAHANNAM nak mamposs!??

Klu lobai2 tak LARI memang JAHANNAM lopeh ni kono BALO' kaw2..gerenti mamposs punyo!!





Tanpa Nama berkata...

semua ahli pas asal tau dedak mengaburi mata al hj hadi al dedak al sotong...dulu punya marah pasal tak masyuk bila masyuk jadi kawan....pasal tu orang ada kuasa suka penjenayah...sebab penjenayah boleh huluq...boleh kow tim...orang jahat selalu kena pau, pau senang orang suka kah kah kah