Ahad, 15 Disember 2019

CIKRAK APO NI?





CIKRAK

PUKRAK 

APO NI ?

Tidak ada jaminan PM ke-8 'yang terbaik', kata Dr Mahathir

PERDANA Menteri, Dr Mahathir Mohamad mengulangi janjinya untuk menyerahkan kuasa kepada Presiden PKR, Anwar Ibrahim walaupun beliau tidak dapat menjamin penggantinya adalah “orang terbaik” bagi menggalas tugas itu.

Dr Mahathir, yang kini berada di Qatar untuk menghadiri Forum Doha, berkata beliau mahu menyelesaikan masalah yang dihadapi Malaysia, terutama masalah yang diwarisi daripada kerajaan yang dipimpin Barisan Nasional sebelum beliau meletak jawatan.

Beliau ditanya sama ada 2020 akan menjadi tahun terakhir beliau memegang jawatan tertinggi kerajaan itu dan apakah beliau berpandangan Malaysia memerlukan kepimpinan yang diterajuinya menjelang tahun depan.

“Begini, saya berjanji bahawa saya akan melepaskan jawatan sebaik sahaja saya menyelesaikan masalah utama yang ditinggalkan pentadbiran kerajaan sebelum ini. Saya berjanji saya akan letak jawatan dan serahkan kepada calon yang ditetapkan gabungan itu, “kata Dr Mahathir.



WOIT

RAMAI AKAN

MEROYAN

RAMAI MARAH

BILA DENGAR


MADEY CAKAP

MADEY DAH

MULA 

TAK SEBUT

NAMA ABAM

MADEY  SATU HAL

SELALU BUAT

KENYATAAN 

POTONG STIM
KAH KAH KAH



------------

2 ulasan:

Arymanchino berkata...

Klu muka tu nak jadi PM8 hentikan lah..Muka pintu belakang memang mcm buntut kuali...

Tanpa Nama berkata...

Sapa tak kenal Madey ? Sejak dulu kini selamanya, pandai bijak mantap kah kah kah, dia tahu lama perangai Nuar nie, kah kah kah, sebagai PIEM maybe Nuar ada kelayakan, tapi dari segi moral, akidah, watak, kelemahan, kekuatan, hampeh, sebab tunggal perangai lama masih terbawa sampai sekarang, bukan sekali, bukan dua Kali tapi dah masuk banyak kali, walau menjerit meraung memberontak konspirasi, komplot kelut salut tapi hakikat orang generasi muda tahu aliran begini, tak payah tipu, tak payah reformasi, tak payah drama, ramai kelayakan tapi ditendang dicantas ditepis oleh segment kaum agama daulah, ubah lah perangai sikit kah kah kah rakyat meluat melihat perangai tamak sikap konon juang untuk rakyat, hujung juang untuk kote sedap kah kah kah..