Sabtu, 27 Oktober 2012

MAHAFIRAUN NAK JADI RAJA AFRIKA




BLACK MONEY DARI AFRIKA

 
SINDIKET WARGA AFRIKA MAKIN SERIUS - meloya

KUALA LUMPUR 26 Okt. - Sindiket penipuan warga asing khususnya dalam kalangan rakyat Afrika di negara ini menunjukkan peningkatan menggerunkan apabila jumlah kerugian yang direkodkan sepanjang tahun ini mencecah nilai kira-kira RM500 juta.

Lebih mengejutkan, angka tersebut merupakan separuh daripada keseluruhan jumlah kerugian pelbagai jenayah komersial berjumlah RM1.2 bilion setakat Ogos lalu.

Angka tersebut juga menunjukkan perbezaan ketara berbanding kerugian jenayah komersial berjumlah RM917 juta pada 2010 dan RM1.2 bilion pada tahun lalu.

Maklumat yang diperoleh daripada Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Polis Diraja Malaysia (PDRM) turut mendedahkan peningkatan sebanyak 40 peratus kes penipuan bersiri warga Afrika dalam masa setahun yang sehingga tarikh sama sudah melebihi 5,000 kes.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... KES INI TANYA MADEY.... kah ah kah..

kah kah kah...MADEY YANG GILA NAK JADI RAJA AFRIKA..... kah kah kah...

kah kah kah...BOLEH MASUK TANPA VISA.... kah kah kah...

kah jkah olah... AMBIL VISA DI LAPANGAN TERBANG..... kah kah kah..

kah kah kah... DUDUK BERBULAN -  BULAN.... kah kah kah

kah kah kah... MASUK VISA PELAWAT..... kah kah klah...

kah kah kah...AKHIRNYA MELIWAT NEGARA INI..... kah kah kah


KITA AKAN BERDEMO LAGI
TUNGGU DAN NANTI

7 ulasan:

Unknown berkata...

santau diorang ni tak boleh ke? wakaka

Tanpa Nama berkata...

Madey ni memang celaka punya manusia,Mat monggol pun sama.Tak ambil peduli hal negara.Mat kulit hitam ni patut diharamkan masuk Malaysia.Mereka ini masuk Malaysia memang kerja untuk tipu semua orang.Bangsa hitam Nigeria ni semua anak haram jadah.Kini Malaysia pula nak diharam jadahkan.Mari kita ramai-raai tumbangkan regim haram jadah Mat Monggol untuk menghalang kemasukan lebih raai bangsa babi kulit hitam ni..

Tanpa Nama berkata...

~ Sesungguhnya rakyat Malaysia tertipu oleh sifat tamaknya sendiri. ~

- Mandingo Banana.

budak kampar berkata...

mamak mahathir bin mamak mohd iskandar kutty..wahahahahaahahaaaaa...:p

NIGERIAN AHLI UMNO TERBARU berkata...

Ramai gadis tempatan dan pelancong asing telah dirogol oleh Nigerian yang bukan sahaja berada di sekitar Kuala Lumpur tetapi seluruh Malaysia.

Baru-baru ini seorang gadis kecil berusia 14 tahun, rakyat Singapura, telah dirogol oleh seorang warga Nigeria di Johor Bahru.

Maha Tahik perlu dipenjarakan kerana dialah punca segala maksiat dan rasuah yang berlaku di Malaysia.

Maha Tahik adalah Maha Rajah segala Nigerian Scammers.

Sila baca berita Mat Nigeria rogol budak kecil di sini http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2012/10/24/nation/20121024133610&sec=nation


Soalan : Jika warga Nigeria kena tangkap kerana rogol budak, mengapa bekas MB Melaka tidak ditangkap? Mengapa Lim Guan Eng yang masuk penjara?

Tanpa Nama berkata...

Orang Afrika yang terlalu pandai atau orang Malaysia yang terlalu bodoh?

Selain visa pelawat, visa pelajar pun tak kurang banyaknya. Peningkatan jumlah kolej swasta termasuk yang entah apa2 ni angkara siapa?

didi kota belud berkata...

KALAU MC DONALD..PUAK NI SEBUT MADUNA MADUNA..KALAU JALAN PAHANG CHOW KIT....HA INI BEST NAK DENGAR TAK...JENG JENG JENG....PUAK NI SEBUT....JALANLAH BANG SAKIT......KUAR AIR MATA AKU BILA AKU INGAT INSIDEN TU...JALANLAH BANG SAKIT...AKU JAWAP...KO JALANLAH KALAU SAKIT MOTHER POKER...CEH CEH...BANGSA AFRIKA BERLAGAK AMERIKA...INILAH JADINYER...JALANLAH BANG SAKIT....PUI.