Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 Oktober 2012

JUMPA ULAR JUMPA SAMY VELLU - KETUK SIAPA DULU?


KOMENTAR TUKAR TIUB
jangan lupa projek perumahan ini
diluluskan oleh majlis bandaran
sebelum  2008 - nanti akan terbongeng rahsia
bahawa ada kerjasama antara 
ketua bahagian gerombolan batgu caves
dengan pemaju

sabar dan tunggu!


 ‘Selamatkan Batu Caves’ bantah pembinaan kondo dihadiri Samy Vellu


Ratusan penganut agama Hindu dan aktivis badan bukan kerajaan (NGO) menyertai himpunan di perkarangan Batu Caves bagi menyatakan bantahan ke atas pembinaan kondominium yang terletak di sebelah kuil tersebut yang dikatakan akan memberi ancaman kepada alam semulajadi  bukit.
Bekas menteri kerja raya,  Samy Vellu yang hadir atas jemputan pihak jawatankuasa kuil turut sama menyertai himpunan tersebut dan memberikan ucapan dihadapan kira-kira 300 orang ramai yang hadir pada pagi ini.
Dalam ucapannya, Samy menjelaskan bahawa kerja-kerja pembinaan kondominium tersebut telah dilakukan tanpa kajian dan tidak merujuk kepada pihak yang bertanggungjawab sambil berkata tindakan undang-undang akan diambil ke atas Majlis Perbandaran Selayang (MPS).
“Pembinaan yang dilakukan ini adalah tidak teliti dan tanpa kajian yang menyeluruh dengan merujuk pihak-pihak yang sepatutnya,” kata Samy.
“Malahan MPS sendiri tidak pernah menemui jawatankuasa kuil untuk berbincang atau memaklumkan tentang projek tersebut.”
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit....  KESIAN TENGOK ORANG INDIA INI...kah kah kah..
kah kah kah...MEREKA HANYA 8% SAHAJA... kah kah kah..
kah kah kah...TAPI ADA 12 BUAH PARTI POLITIK.... kah kah kah..
kah kah kah...MIC BUNGKUS JUAL MEREKA.... kah kah kah..
kah kah kah...PUNDEK PUNDEK BUNGKUS JUAL MEREKA.... kah kah kah..
kah kah kah...NALA KURAP BUNGKUS DAN JUAL.... kah kah kah..
kah kah kah...UTAYA BUNGKUS DAN JUAL.... kah kah kah..
kah kah kah... GOBALA BUNGKUS DAN JUAL... kah kah kah..
woit...MAT EZAM PUN BUNGKUS DAN JUAL KELING... kah kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit...DEMO DIPIMPIN OLEH SAMY VELLU.... kah kah kah..
kah kah kah... DENGAR SAHAJA NAMA ITU SATU MALAYSIA MUNTAH...kah kah kah..
kah kah kah...INI MESTI KES  NAK JUAL  KELING LAGI.... kah kah kah..
woit...  NAMA SAMY INI SUDAH CUKUP MEMBUKTIKKAN BAHAWA KES KONDON INI KES JUAL KELING.... kah kah kah..
kah kah ka... KELING SAMY SAJA BUAT BISING KERANA HENDAK DAPAT KERUSI... kah kah kah..

NOTA:
jumpa ular
jumpa samy vellu
ketuk kepala mahathir dulu
kah kah kah

DEMO 3 NOVEMBER SEREMBAN

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

APA?????
Samy Belu jadi sami kat batu caves???

Tanpa Nama berkata...

puak2 ni rekruit agama pula...memang agama digunakan utk mperbodohkan org rmai..ada sekor pencinta alam juga direkruit..kahkahkah..kerakusan bukit di ukay perdana xde plak pencinta alam persoalkan? sebenarnya bukan TT yg mempermainkan agama dan bangsa..puak2 yg nak hilang kuasa ni yg sengaja memainkan isu agama dan
bangsa..sungguh hina dan keji permainan puak puak ni..lebai melayu rekruting allah..sami vellu rekruit kesucian batu caves...AGAMA adalah alat yg pling mudh utk dijual dan menipu org ramai..dah bermacam2 pencerahan telah diberi..tapi manusia bangang dan xnak guna otak masih lagi suka bernaung dibawah institusi keagamaan yg menyempitkan hidup dan pemikiran masyarakat...sami vellu ni takut imej..kononnya dia lah yg beri sumbangn terbesar utk kaum hindu apabila mendirikan patung di batu caves..nnt bila dah ada kondo sebelah tu..patung tu xsuci lagi dah..-INDAHSINARSANGSURIA

Tanpa Nama berkata...

Camne nak tahu mende tuh Samy Veloo Madey n bukan ular?

Tanpa Nama berkata...

Bmna nak pastikn yg dketuk tu Samy Veloo n Madey dan bukan ularrr

Tanpa Nama berkata...

Sivaji the boss..duit tak masyuk..sbb tu bising mcm ayam berak kapur...klau duit masyuk..buat kondo dlm gua bt caves pun boleh..statement paling best.."Kenapa tarak bincang sama ajk kuil" woit!! pegi dah..mau bincang apa macha...tarak angkat itu kuil punya tanahla macha..wakakkakakakakaka-tarzan batu

Tanpa Nama berkata...

apasal taruh kaki dimulut mahafiraun.....
taruh taik lagi bagus.....
dah nak mampus makan taik je.....

didi kota belud berkata...

KALAU SAMI NGAN MAHATHIR BERCIUM SAMBIL MAIN LIDAH...SHARIZAT STIM AGAKNYA.....NAH KO.... DUA BATANG ALL IN SAMBIL HUJUNG LIDAH GENTEL GENTEL TELUR....IT FREE.....

Tanpa Nama berkata...

Projek2 begini yang membungkuskan PR.. Mula swastakan dan pegang semua infrastruktur awam air api telepon jalan raya dsb..

kemudian projek2 yang mencetuskan sentimen agama.. merobohkan masjid la.. roboh kuil la dan sebagainya..

kemudian ajen2 berpangkat tinggi dalam badan-badan kerajaan..

Kesemua ini kemudiannya diguna untuk mengolah bahawa kerajaan tak betul la itu la ini la..

Kalau logk.. Tak mudah sebenarnye nak menukar kerajaan.. kalau dah terlalu lama berakar umbi.. semua mengaut keuntungan sendiri.. tetapi manusia ni tamak.. berpihak keada yang membawa keuntungan.. semasa BN lemah PR menunjukan kemaraan sesetengah mereka2 bersekonkong dengan BN beralih arah..

Maka wujudlah "sabotaj" dan sebagainya..

Cukup mudah.. jadi untuk PR menang PRU13, perkara pertama adalah perlu mencari jalan agar SPR beralih arah tidak bersekongkol dengan BN...