Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Februari 2010

KETAWA PETANG SENIN



SERAM - HOROR - DAN CIPAN



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

nota:
bakal sasgerawan negara
bakal pemenang sasgerawan bodek
bakal ceo glc kah kah kah




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hoi, well done babe!

Hoi, setakat darjah satu boleh pakai lagi!

Hoi, jangan darjah enam udah ler!

Hoi, ini kes banyak main guli ngan batu seremban!

Hoi, ini budak tak tahu itu hantu kopek!

ahmadnejad75 berkata...

tu kawan aku punya karangan tu masa tingkatan satu....
dia dapat hadiah kena berdiri kat luar kelas tu....

budak umur 13 tahu8n bro... kenang-kenangan tu...

Penanggah berkata...

hahaha.. kalau camni punya anak murid silap2 cikgu yg mengajar pun boleh masuk tanjung rambutan..

Tanpa Nama berkata...

ha HA hA!!

budak ni sah bakal end up jadi pengerusi cawangan hamno...

bakal diheadhunt gitu

wakakakaka!! muka sembab kena jawap wei, napa bebudak bleh buat karangan sampai haru gitu sekali!

Tanpa Nama berkata...

Pecah perut aku ketawa.

C++ berkata...

Bhai TukarTiub,

Aper kena mengena dengan cipan aaa.... hehehe

Johan 23.01.84 berkata...

jgn risau..kan Mat Sembab da ckp,SBT akan naikkn sekolah malaysia ke taraf dunia..kahkahkah

jom ketawa lagi,baca esei sejarah bdk ni : http://maverickysm.blogspot.com/2007/03/budak-yang-mencipta-sejarah.html

Mat lendir berkata...

Kalau aku jadik cikgu

dah kena pelempang dah budak nih.

tapi markah aku bagi tahap tinggi!

Tanpa Nama berkata...

Kih..kih..kih.. Tak seram, tapi kesian kat budak dlam cerita tu. Penat sampai 4,5 kali kena ulang buka pintu.
Yang hantu tu pun satu hal juga. Nak glemer masukla realiti TV. Ini kacau budak2.. masuk dlam karangan budak saja la.

Tanpa Nama berkata...

cuba korang baca karangan tu betul-betul.

budak tu takut.
hantu pun takut.

tapi aku respek budak ni.
dah tau kat luar ada hantu,
dia bukak jugak lagi bila hantu ketuk.
tiga empat kali pulak turr!

kalau aku la
aku dah cabut dahhh!
spesis hantu bukan buleh buat main-main woi!
hisap darah turr!

Tanpa Nama berkata...

Bagi saya tulisan pelajar ni kira ok. Seram jugak. Itu pasal cikgu yang tanda nak jumpa dia tu.

Kalau kita baca karangan ni kat pondok simpan kerenda tepi kubur, pas tu duduk sorang-sorang pukul 2 pagi, agak-agak berani ker??

kubur tu tepi hutan pulak tu. Bulan pulak tak berapa terang. angin kuat, kilat memancar, guruh sambung-menyambung.pokok goyang-goyang. ada bunyi anjing melalak.

pas tu cuba kau orang bukak tulisan budak tu dan baca 60 kali. Ada berani keee?

tak berani kan?
korang bukan ada telor pun!

mosabit berkata...

alamak...abisla program....budak budak dah takut ni.....tak masyukkkkk la....tolon tolon tolon..antu kopek mari.....

Tanpa Nama berkata...

pada suatu hari yang lalu,secara tiba-tiba harga elektrik telah naik lalu kerajaan menasihatkan rakyat supaya menjimat guna elektrik,lepas tu minyak pulak naik lalu kerajaan nasihatkan jimat guna petrol guna public transport,lepastu harga gula naik kerajaan mencadang kurangkan makan gula,ni taklama lg harge beras nak naik so confirm kerajaan menyuruh rakyat kurangkan makan nasik dia mesti sarankan rakyat makan batu tepi jalan pulak.contoh pala hotak budak darjah satu jugak ni...

hendric berkata...

Cun ye karangan nie...

pemuda rakyat berkata...

kita faham apa yg cuba kau muntahkan dlm entri ini, isham...

kita juga faham kenapa kau melatah kunun ketawa berdekah-dekah, sedangkan hatimu di dlm tu sedang membungkam seribu rasa...

seperti kau membodek anwarlah juga...

seperti kau membodek maza lah juga...

itulah yg berlaku...

semuanya bersebab... cuma lurus atau bengkok sahaja cabangnya...

byk buku yg dah kau baca dan tulis, maka kita adalah salah seorang pembaca karya mu...

namun yang kurang Hanya Satu, yang kurang pada mu Hanya Satu, yang kurang itu jika ditambah walau Hanya Satu, kita yakin, Satu Dunia akan ikut perjuanganmu...

politik dlm dunia sastera serta penulisan rupanya lebih enak diselusuri pengikutnya...

kita cuma pemerhati dari tepi pentas, dan dari meja bau-bau tidak lama dahulu...

bukalah kitab wadah yang baharu, kita pasti akan bersamamu...

tinggalkan syeikh anwar itu, kita cuma mahu ikut kamu, kerana kita setuju dengan fikrah perjuangan mu, sementara itu, eloklah anwar dibiarkan di situ.

kita sokong kamu, bukan anwar...

Tanpa Nama berkata...

gerangan apakah si bakal sasgerawan itu dientrikan penuh metafora minimal ala kiasan orang-orang tua melayu kali ini? cuba terangkan lebih jelas lagi, segenap rakyat mohon pencerahan. TT sebutkan nama terus pun cantik juga, biar berderau darah si bakal sasgerawan tu. kias2 begini, hanya aku yg faham dan ketawa bersama. lucu selucu lucunya. kah kah kah kah kah! macam mana kita nak ajar si bakal sasgerawan tu?

Tanpa Nama berkata...

aku yakin cikgu memanggil bdk ni bkn utk marah..tpi utk ketawa berdekah-dekah...kah kah kah apela maksud tersirat yg cuba disampaikan bdk ni...