Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Februari 2010

TOK PA HILANG STIM



KU LI TIBAI GEROMBOLAN




UMNO KELANTAN TIADA KUASA AMBIL TINDAKAN KE ATAS KU LI – berita hairan

Badan Perhubungan Umno Kelantan tidak mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan ke atas Ketua Umno Bahagian Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, yang pendiriannya bertentangan dengan kerajaan pusat berhubung bayaran royalti minyak kepada Kelantan.

"Ianya bukan bidang kuasa Umno Kelantan, hanya Majlis Tertinggi parti boleh tentukan dan putuskan tindakan ke atas Tengku Razaleigh," katanya..

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata demikian ketika diminta mengulas sama ada Umno Kelantan boleh mengambil tindakan ke atas Tengku Razaleigh berikutan kenyataannya pada Khamis lalu yang mendakwa kerajaan negeri Kelantan kini patut mendapat bayaran royalti minyak dan bukannya wang ihsan.

KAH KAH KAH…

woit… PARTI POLITIK JENIS APA NI…. kah kah kah..

woit… DULU MALAON INI BEDEGAR DEGAR CAKAP HAL MINYAK..kah kah kah..

kah kah kah… MACAM GAJAH NAIK MINYAK… kah kah kah..

woit… SEKARANG AHLI PARTI SUDAH TIBAI KETUA GEROMBOLAN… kah kah kah..

kah kah kah… TAPI PARTI TAK BERANI BUAT APA APA…kah kah kah..

woit… ERTINYA KU LI LEBIH POWER DARI KETUA PARTI…kah kah kah..

kah kah kah... KALAU MACAM INI LEBIH BAIK JADIKAN KU LI PRESIDEN PARTI..kah kah kah




9 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

“Jangan sebut lagi nama Mustapa, bosan saya mendengarnya dan dia tu pengampu” - Tengku Razaleigh Hamzah, Harakahdaily


Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah kaki pengampu rupanya..

note : orang kelantan x semuanya berprinsip, ada juga sesetengah kecil yg hidupnya sebagai pengampu, kaki bodek dan bodoh-sombong..

nak tahu sapa dia, tanya ibrahim ali kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!woi!
1.Hangpa puak umno dok maghah pasai apa kak Ku Li!!!Memang betui tindakan dia!!
2.Hangpa bayangkan kalau dia tak buat tindakan begitu!!!punah kerusi dia di Gua musang nanti!!!!
3.Pasai apa!!!Duit berantu oiii!ada duit,macam-macam boleh jadi oiiiii!!!!Ada duit kawan ghamai!!!tarak duittt!!!tarakkkk kawan oiiii!!!Ada pitih!!ada pengundi oiii!!tarak pitih!!tiada pengundi oiiii!!!
betui tak tuan TT!!!!!!!

Sivakumar berkata...

Cun pinya posta 'Patriot Games', itu Ku Li sama itu pistol Colt

Tanpa Nama berkata...

Majlis Teringgi sila ambil tindakan tegas dan halau kuli keluar amno.

Ada berani ka??

Potong kuku gua kalau dia berani ambik tindakan macam tu.

Paling kuat dia bagi amaran/ nasihat/gurauan.

Takut hilang satu kerusi maaa!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

nakteburai dan terpcah kah kah kah

ada agenda peribadi kedua duanya

Tanpa Nama berkata...

Ku Li ni dari dulu sampai sekarang buat amenu sakit perut.

Ku Li ni dalam amenu serupa taik yang paling susah mau keluar dari usus.

Sudah banyak kali kemut teran kemut teran pun taik tak mau keluar jugak.

Perut semakin sakit. Usus semakin busuk.

Superman berkata...

Ciss....tok pa ni betol2 penderhaka yg durjana...
Hak rakyat sendiri pn dinafikan apatah lagi hak org lain..
Dia x tau ke,pengundi2 di kawasan dia tu org kelantan,rakyat kelantan jugak..
Yakni rakyat yg berhak mendapat manfaat dari wang royalti minyak tu...
Ku Li pertahankan minyak utk rakyat kelantan bkn sbb bodek,tp sbb dia keturunan raja,bkn sbb politik..
Jadi,raja patut pertahankan hak rakyat dibawah naungannya...
Seseorang yang berdarah raja (tidak kesemuanya) sudah tentu mahukan rakyatnya terbela dan tak ditindas..
Mmg sah awang adek n tok pa ni pengkhianat utama rakyat kelantan..
Huhu...kesian pengundi2 tok pa..

pisangmalaysia berkata...

Sebagai pengundi di peti undi kawasan To'Pa, akan pastikan to'pa balik ke Bachok dlm Pru akan datang dengan "menendang meja" sperti PRU-ke11 ari tu...Selamat Jalan "To'pa-kai"(Tak boleh pakai!)..Kelucuan terserlah apabila progam penerangan kpd pokcik dan mokcik ahli tegar ameno di peti2 undi kawasan berkaitan dengan tajuk "to'pa-kai tidak bersalah dalam isu royalti minyak" atau "jangan salahkan to-pakai"...he he he.Penerangan kpd pkcik mokcik saja lah..sebab org muda2 memang dah tolak ameno ni habis2an...

bekas ahli pajar berkata...

Superman dan Pisang Malaysia,

Kami sekeluarga di DUN Lanas ni dah lama dikhianati Tok Pa dan pengampunya.

Sama-samalah kita membetulkan pilihan kita yang tersilap selama ini. Semoga kali ini muncul anak jati yang membela anak jeli. Saya pasti pengundi luar terutama di KL/Selangor sudah serik dengan penipuan agen tok pa setiap kali menjelang pilihanraya. Lepas hari mengundi, beberapa orang kuatnya pun bertukar kereta mewah. Duit ehsan ni pun, orang kuatnya sedang ternganga nak telan. Hanya orang tok pa saja yang sebenarnya membolot duit ihsan itu. Sebelum ini pun subsidi anak ayam pun mereka spelet. Apatah lagi duit ehsan.? Sayonara Darul Falah