Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Februari 2010

SENYUM PAGI RABU



KAH KAH KAH - DARI PORT DICKSON KE MONGGORI - KAH KAH KAH





MARI KETAWA DI MAHKAMAH PAGI INI




MASA KETAWA JANGAN TERKENTUT


KETAWA - JANGAN TAK KETAWA - KAH KAH KAH


nota:
untuk mendapatkan buku cult ini
sila hubungi www.cartoonkafe.com
atau email kepada cartoonkafe@gmail.com
atau hubungi pejabat di : 03 22 74 49 31





9 ulasan:

raja gopal berkata...

Kah Kah Kah Kah Kah

apa cerita ni bro, dua tiga hari ini lu asyik paparkan buah oren jer.. ada hidden meaning ke bro? kah kah kah

tapi gua tahu, buah oren ini adalah lambang keaslian jubur sepul yang molek lentik kah kah kah kah.. Nampak biasan cahaya seolah - olah seperti ada asshole kat situ.. Cun bro..! Tak ada pun tanda-tanda yg jubur ni diperkosa!

kah kah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Syam,

apa dah jadi pada mahkamah syam? lebih hina dari lorong haji taib wa tengok....lu tulis la analisis sikit, lama dah wa gian dengan tulisan lu.... takkan nak jual jugak kot , ini kapitalis kah kah kah . . . tulis syam...

tubelawak berkata...

kah kah kah.. lawak lawak.. saya suka lawak.. jom gelak.. kah kah kah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku nak satu

Tanpa Nama berkata...

adakah limau oren itu menggambarkan seluar dalam levis?

kompius aku.

Lang berkata...

Cerita buah Oren

Satu hari seorang pekerja ladang oren mengadu kepada tuan tanah bahawa sebiji buah oren telah dimakan ulat. Maka tuan tanah meminta buah oren itu ditunjukkan kepadanya. Setelah dibelek, oren itu adalah kepunyaannya. Maka diarahkannya pekerja ladang itu menghantar oren untuk pemeriksaan di pejabat buah-buahan.

Dipejabat buah-buahan, pegawai pertanian segera memeriksa buah oren kerana dikhuatiri oren tersebut sudah mula rosak dan kualiti grednya akan menurun. Setelah hampir sehari di makmal, didapati oren tersebut tidak dirosakkan oleh ulat seperti didakwa. Pekerja ladang tidak berpuas hati dan takut dimarahi oleh tuan ladang maka dia pon pergi ke kota untuk mendapatkan pemeriksaan di gedung buah-buahan. Dalam pemikirannya di sana ada lebih ramai pakar. Namun jawapan masih sama.

Maka ia pulang ke ladang untuk menemui tuan tanah dengan azam untuk membuatkan tuan ladang itu percaya dengan dakwaannya. Ketika dalam perjalanan pekeja itu berkata kepada buah oren tu “Jangan bimbang, aku pasti akan menyakinkan tuan bahawa ulat dah merosakkan kau oren.”

Sampai di ladang, tuan bertanya kepada pekerjanya…

Bagaimana keputusannya… “Memang ada bukti yang oren ini sudah dirosakan oleh ulat” sambil menunjukkan buah oren itu kepada tuan tanah. Dia begitu yakin menerangkannya walau pun dia tahu oren itu tidak rosak seperti mana laporan dari pejabat dan gedung buah-buahan. “Cuba tuan lihat dengan teliti, terdapat lendiran pada kulit oren tersebut, itulah sisa atau tanda ulat sudah merosakkan buah oren tuan” sambil merujukkan kesan “yummy jelly” yang dibelinya untuk anaknya ketika pulang dari bandar. “Oh! Ya… saya sudah perasan ada benda melekit-lekit ni…” sampuk tuan tanah. “Pekerja ladang! Arahkan semua pekerja yang lain supaya menghapuskan ulat-ulat supaya dia tidak menyerang lagi.” Tegas tuan tanah.

(Begitulah cerita dongeng rakyat dalam masa 20 tahun akan datang)

Tanpa Nama berkata...

adakah buah oren ni nak bg senang berak.....kaha kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

adakah buah oren ni nak bg senang berak.....kaha kah kah kah...

Lang berkata...

CNY dah hampir tiba... boleh lah agih2kan buah oren tu, biar ramai2 makan.

Mcm Tanpa Nama tulis... senang terberak-berak.. hihihi