Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Mei 2010

TERBARU - PANAS HOT ROT



SEBUAH SANDIWARA YANG SEDANG DI PENTASKAN





APA YANG BERLAKU DI MAHKAMAH JALAN DUTA PAGI KELMARIN



"Perbicaraan tersebut didengar oleh Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah.
(10.37 pagi - Saiful Bukhari Azlan mengangkat sumpah semula dalam Bahasa Melayu)


KS = Karpal Singh
SB = Saiful Bukari
Hakim
MY : Muhamad Yusof - Pendakwa


Karpal Singh (KS): Tadi ada bersumpah? Bersumpah untuk apa?

Saiful Bukhari (SB): Untuk berkata apa yang benar.

KS: Itu tidak benar, bukan?

SB: Tidak.

KS: Benar sahaja tidak mencukupi dalam bagi keterangan? Do you speak English? (Awak boleh berbahasa Inggeris?)

HAKIM: Jawab dalam Bahasa Melayu sebab saksi angkat sumpah dalam Bahasa Melayu.

KS: Baca sekali lagi sumpah itu.

SB: (Saksi membaca semula sumpah)

KS: Yang terakhir, melainkan yang benar?

SB: Ya.

KS: Bukan senang masuk dalam kandang itu? Ada kewajipan, bukan?

SB: Ya.

KS: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, kenal?

SB: Ya, Perdana Menteri. Kenal sejak kecil lagi.

KS: Ada jumpa Perdana Menteri (PM)?

SB: Ada, pada 24 Jun 2008.

KS: Jumpa di mana?

SB: Di kediaman Perdana Menteri di Taman Duta, KL.

KS: Masa itu Timbalan Perdana Menteri (TPM)?

SB: Ya.

KS: Jumpa TPM untuk apa?

SB: Saya mengadukan pada beliau tentang masalah saya.

KS: Pada 24 Jun?

SB: Ya.

KS: Lepas itu ada jumpa dia?

SB: Tidak jumpa lagi. Langsung tidak jumpa.

KS: Dengan isteri PM?

SB: Tidak pernah.

KS: Kenal seseorang bernama Mumtaz?

SB: Rakan kepada keluarga saya, kenal sejak kecil.

KS: Pernah jumpa isteri PM?

SB: Tidak.

KS: Kejadian berlaku bila?

SB: 26 Jun 2008.

KS: Pada 27 Jun ada jumpa PM? Pada 28 Jun?

SB: Tidak jumpa.

KS: PM ada menyatakan awak ada jumpa dia.

SB: (Saksi tidak menjawab)

(Karpal mengulangi pertanyaan)
Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden (MY): Saya tidak fikir Karpal patut terus mendesak.

KS: Ada pernah jumpa PM?

SB: Itu tidak pasti tetapi saya jumpa dia (PM) 24 Jun, langsung tidak jumpa lepas itu.

KS: Ada jumpa Asisten Supritendan (ASP) Rodwan? Sekarang dia Asisten Komisioner?
SB: Ada jumpa.

KS: Bila jumpa?

SB: 24 Jun 2008, waktu malam, di Hotel Melia di Jalan Imbi.

KS: Pukul berapa.

SB: Pada masa itu dia yang telefon saya. Masa telefon kata nak bertemu dengan saya.

KS: Tujuan apa? Apa terjadi bila jumpa dia?

SB: Masa telefon dia tidak beritahu tujuan apa. Masa jumpa, dia nak tahu masalah apa yang saya sedang hadapi.

KS: Pernah jumpa ASP Rodwan sebelum 24 Jun?

SB: Tidak.

KS: Jumpa Rodwan selepas jumpa PM?

SB: Ya.

KS: Siapa yang arahkan Rodwan jumpa kamu?

SB: Saya tidak pasti.

KS: Ada tanya mana dia dapat nombor kamu?

SB: Saya tak tanya dia.

KS: Apa berlaku lepas jumpa dia?

SB: Saya beritahu saya diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim beberapa kali.

KS: Jadi, masa jumpa PM, beritahu dia apa yang berlaku sebelum 26 Jun?

SB: Ya.

KS: Itu sahaja?

SB: Ya.

KS: Ada buat kenyataan bahawa kamu diliwat tanpa kerelaan?

SB: Ya, dalam laporan polis.

KS: Baca P3 (laporan polis).

(SB membaca semula laporan polis yang dibuat olehnya. "Saya Mohd. Saiful Bukhari Azlan ingin melaporkan saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. .... berlaku ialah pada 26 Jun 2008. Laporan dibuat dengan tujuan mendapatkan keadilan dan pembelaan. Bimbang keselamatan diri dan keluarga jika perkara ini tersebar luas ke pengetahuan khalayak ramai. Majikan saya ialah Datuk Seri Anwar Ibrahim.")

KS: Kejadian 26 Jun?

SB: Ya.

KS: Selepas 26 Jun ada diperiksa oleh doktor?

SB: Ada.

KS: Sebelum 28 Jun?

SB: Ada.

KS: Oleh siapa?

SB: Oleh doktor di Hospital Pusrawi tetapi bukan sepenuhnya.

KS: Jumpa doktor di Pusrawi bila?

SB: 28 Jun.

KS: Kejadian 26 Jun? Laporan dibuat 28 Jun?

SB: Ya.

KS: Kamu orang Islam yang baik?

SB: Try my best to be (Cuba yang terbaik untuk jadi baik)

KS: Ada sembahyang 5 kali sekali?

SB: Ada, kalau dulu ada tertinggal.

KS: Dalam bulan Jun 2008?

SB: Semasa kerja dengan DSAI, saya kurang sikit sembahyang.

KS: Selepas itu?

SB: Selepas membuat laporan, saya kembali insaf.

KS: Dari 26 hingga 28 Jun ada sembahyang? Kewajipan orang Islam.

SB: Saya ada pergi sembahyang Jumaat.

KS: 26 Jun?

SB: 26 Jun tidak sembahyang.

KS: Kenapa tak sembahyang? Ini kewajipan.

SB: Saya tidak bersolat. Ini mungkin kerana saya telah diliwat.

KS: Pada 27 Jun?

SB: Ada sembahyang Jumaat.

KS: Ada mandi? Cuci badan semua sebelum sembahyang pada 27 Jun?

SB: Ada, mandi sedikit sahaja tetapi saya tidak cuci di bahagian dubur.

KS: Biasa mandi semua badan bukan sebahagian, bukan?

SB: Ya.

KS: Mandi junub, wajibkan?

SB: Ya.

KS: 26 (haribulan) tidak solat?

SB: Tidak.

KS: Tidak mandi wajib?

SB: Tidak.

KS: Jadi, pada 27 Jun, tak mandi wajib jadi sembahyang kamu tidak sah?

SB: Ya, tidak sah.

KS: Bermakna kamu adalah bukan seorang Islam yang baik?

MY: Ini pendapat peguam.

KS: Saya ada hak untuk mencadangkan kepadanya.

HAKIM: Kalau awak serang peribadi dia, nanti pihak pendakwaan juga boleh menyerang peribadi DSAI. Awak tak boleh membantah.

KS: Tidak apa, mereka boleh berbuat demikian. Ia bukan isu.

KS: Saya cadangkan, kamu tidak mengikut syarat-syarat dalam Islam.

SB: Pada tempoh tersebut, saya tidak.

KS: Jadi kamu bukan seorang Islam yang baik?

SB: Saya dalam keadaan darurat pada ketika itu kerana kalau saya mandi... (Saksi dihalang daripada meneruskan jawapannya oleh KS)

KS: Pada 28 Jun, ada mandi wajib?

SB: Tidak.

KS: Kamu tidak ikut cara Islam?

SB: Saya terpaksa.

KS: Dalam darurat?

SB: Ya.

KS: Pada 28 Jun, sebelum pergi Hospital Kuala Lumpur (HKL), ada jumpa doktor lain?

SB: Di Pusrawi.

KS: Sebelum itu ada pergi Hospital Tawakal?

SB: Ya tapi Tawakal tidak jumpa doktor.

KS: Tujuan apa?

SB: Untuk dapatkan pemeriksaan.

KS: Pada 26 Jun, ada pergi jumpa doktor?

SB: Tidak.

KS: Pada 27 Jun pun tidak?

SB: Tidak.

KS: Hanya pada 28 Jun?

SB: Ya.

KS: Apa nama doktor yang kamu jumpa di Pusrawi?

SB: Dr. Osman.


(Dr. Mohd. Osman bin Abdul Hamid dipanggil dan dicamkan oleh SB)


KS: Ada buat apa-apa aduan sebelum diperiksa?

SB: Saya hanya kata saya sakit di bahagian dubur.

KS: Itu saja? Lain?

SB: Sakit perut.

KS: Tidak ada aduan lain?

SB: Sebelum dia periksa, saya cakap sakit perut dan dubur. Semasa diperiksa saya cakap saya telah diliwat.

(Saksi dirujuk dengan nota pemeriksaan perubatan Hospital Pusrawi)

KS: Dalam laporan ini ada ditulis "introduction of plastic into the anus (kemasukan objek plastik ke dalam dubur)."

SB: Kurang jelas tulisan ini, tidak boleh baca tulisan.

KS: (Karpal ulang baca nota pemeriksaan) Adakah ini benar perkara ini?

SB: Saya tidak pernah buat aduan ini.

KS: Doktor akan dipanggil beri keterangan, masih berpegang pada keterangan tadi?

SB: Ya, saya tidak pernah buat aduan ini.

KS: Jadi kenapa doktor tulis begini? Adakah doktor ini berbohong?

SB: Saya tidak pasti kenapa dia tulis begini. Ini bohong, tidak benar.

KS: Selepas itu ada pergi HKL?

SB: Ya.

(KS memohon untuk memasukkan nota pemeriksaan perubatan Hospital Pusrawi sebagai bukti pembelaan. Permohonan dibenarkan.)

KS: Ada kenal doktor itu sebelum ini? Sebelum 28 Jun?

SB: Sebelum ini tidak pernah.

KS: Siapa hantar kamu pada dia?

SB: Saya pergi dengan pakcik saya, Uncle Tuah.

KS: Doktor ini bohong?

SB: Mengikut laporan ini, doktor berbohong.

KS: Ada apa-apa sebab dia hendak berbohong, ada berselisih faham dengan dia?

SB: Tidak.

KS: Lepas itu HKL?

SB: Ya, itu cadangan Dr. Osman.

KS: Dalam pukul 3 petang?

SB: Ya, tiba di HKL lebih kurang pukul 3 petang.

KS: Ke Pusrawi pukul 2 petang?

SB: Ya.

KS: Dari pukul 3 hingga 9 malam ada di HKL?

SB: Tidak. Dari pukul 3 hingga 12 malam dan keesokkan harinya sebab dimasukkan ke wad.

KS: Ada Dr. Danial periksa kamu?

SB: Dr. Danial tidak periksa. Dia arahkan saya ke Pusat Khidmat Krisis Sehenti (One Stop Crisis Centre - OSCC).

KS: (Pohon Dr. Danial dipanggil untuk dicamkan).

MY: Ini adalah soal balas. Masalahnya doktor ini memerlukan sekurang-kurangnya notis lapan jam, mereka pakar bedah di HKL.

KS: Ini masalahnya apabila senarai saksi tidak dibekalkan.

HAKIM: Esok boleh datang?

MY: Kesemua doktor?

KS: Semuanya.

KS: Ada doktor ambil atau rekodkan latar belakan"


KS: Ada doktor ambil atau rekodkan latar belakang atau sejarah perubatan?

SB: Saya tak pasti tapi ada tanya berkali-kali tentang masalah yang saya hadapi seperti laporan saya.

KS: Buat laporan polis di HKL?

SB: Ya, di HKL.

KS: Buat di pondok polis?

SB: Tidak, di wad.

KS: Polis datang untuk buat repot? Siapa?

SB: Ya, ada 2 orang polis. Saya tidak cam.

KS: Jude Blasious ada di sana?

SB: Masa pemeriksaan, dia ada dalam bilik.

(Supritendan Jude Blasious Pereira dicamkan)

KS: Jadi, kamu diperiksa oleh tiga doktor? Lelaki?

SB: Tiga tetapi ada seorang doktor perempuan, dia tidak periksa.
KS: Pemeriksaan rapi?

SB: Ya.

KS: Adakah kamu dapat laporan doktor ini?

SB: Tidak.

(SB dirujuk dengan nota pemeriksaan perubatan HKL)

KS: Rujuk muka surat dua 'Anal examination to the external anus doesn't show any recent of injury.' (Pemeriksaan dubur di bahagian luar anus tidak menunjukkan sebarang kecederaan baru). Kamu bersetuju dengan ini?

MY: Sukar untuk saksi untuk menjawab setuju atau tidak pada soalan ini.

HAKIM: Kita dengar dulu apa jawapan saksi.

SB: Saya tak dapat lihat bahagian anus saya sendiri.

KS: Sekarang dirujuk pada kamu masalahnya. Apa pendirian kamu tentang perkara ini. Tiada masalah dengan anus kamu?

SB: Saya tak dapat tengok anus saya sendiri. Doktor yang buat keputusan itu pun kena tengok anus saya. Saya tidak dapat simpulkan laporan ini.

MY: Ini soalan patut ditanya pada Doktor.

HAKIM: Saksi dah beritahu jawapan dia.

KS: Apa jawapan dia?

HAKIM: Dia cakap dia tidak boleh tengok anus dia sendiri.

KS: Memanglah dia tidak boleh tengok anus dia sendiri. Jadi?

SB: Sebab masa saya diliwat, gunakan pelincir, jadi, saya tak pasti ...

KS: Rujuk muka surat terakhir, Rumusan/Kesimpulan. Tiga doktor menyatakan "no conclusive clinical finding of anus penetration". (Tiada penemuan klinikal yang kukuh menunjukkan kemasukan di anus). Apa komen kamu?

SB: Tiada komen.

(KS pohon nota pemeriksaan perubatan HKL dimasukkan sebagai bukti. Permohonan dibenarkan)

KS: Ada pernyataan dari kamu direkodkan oleh sesiapa, polis?

SB: Ada, banyak kali.

KS: Berapa kali kamu bagi keterangan?

SB: Tak pasti, banyak kali oleh DSP (ketika itu) Jude.

KS: Keterangan yang direkodkan ada baca balik?

SB: Ada setiap muka surat.

KS: Diliwat tanpa kerelaan?

SB: Ya, seperti dalam laporan saya.

KS: saya membuat permohonan kepada mahkamah supaya keterangan bersumpah dibacakan di mahkamah.

HAKIM: Saya perlukan pihak-pihak berhujah. Peguam minta dibekalkan dengan semua keterangan bersumpah di bawah Seksyen 112 Kanun Tatacara Jenayah.

MY: Apa asas perundangan bagi permohonan ini?
KS: Dia (SB) tidak berkata benar.

HAKIM: Ada alasan lain? Kamu menggunakan peruntukan yang mana?

KS: Kebiasaannya ia merupakan satu hak istimewa tetapi ada pengecualiannya.

HAKIM: Kalau pihak pendakwaan ingin membantu saksi untuk ingat semula tetapi ia bukan yang berlaku sekarang.

(Mahkamah berhenti seketika selama kira-kira satu jam)

KS: Kami telah berbincang mengenai perkara ini. Kami perlukan masa untuk menyediakan hujahan lengkap. Kami berharap mahkamah dapat menangguhkan kes sehingga esok.

MY: Tiada bantahan.

HAKIM: Tangguh sehingga esok?

MY: Ya.

HAKIM: Mahkamah ditangguhkan sehingga pukul 9 pagi esok (hari ini). "

nota:

sila ambil perhatian. semua pelajar/mahasiswa teater
dan filem inilah contoh dialok/kata bual dalam mahkamah.
ini contoh klasik.

hanya tidak ada arahan dan ambien yang lain
semua saheh.

30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalu hakim buang kes, hakim itu besar kemungkinan akan disimpan dalam storan sejuk. Saifol dikenakan tindakan 'perjury', lagi hebat minda meronta-ronta.
Kalu hakim buat pekak dan teruskan perbicaraan walaupun semua tahu tak ada makna lagi,tak tahu apa nak dek kato lagi. Mungkin kena cipta SODOMI III pula.
Kalu AI menang maraan PR ke Putrajaya semakin cerah.Kemudian semua hakim, pendakwa kena beri kursus 'refresher'apa itu konsep pendakwaan, prima facie, keterangan dan banyak lagilah.
Hai ceritak kartun, tak senonoh, gila babi dari Ketuanan Melayu ini cukup membosankan. Buat habis boreh aje!

Holden Caulfield berkata...

out of topic jap.

siapa keluarkan mamat ni dari Gua?

http://malaysiakini.com/news/131495

Mamat ni dengar kata nak jadi menteri?kah kah kah..tiba2 je bukak suara..

Tanpa Nama berkata...

Terlajak kereta boleh direverse, terlanjak kapcai boleh di u-turn, terlajak cakap sia-sia, berdosa atau tolak kes.

Kerana durian, pulut dan santan binasa; kerana sayfool sorang, kalut dan malu negara.

kartika mengaku minum arak minta disebat, zaid mengaku minum kemudian bertaubat, sayfool mengaku diliwat utk mencapai gelaran 'jubor negara'.

jalan jpj, panji.

Lang berkata...

Jumpa rodwan 24 jun.

Kenyataan “Saya beritahu saya diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim beberapa kali.”

Dalam repot kena liwat 26 jun

Adakah aku salah baca atau aku kurang faham pasal tarikh?

Tanpa Nama berkata...

aiyo Saifol !! gua ingat hanya gerombolan UMNO saje yg percaya cakap awak !!

kalau dekat US..kes macam ni hakim dah kasi buang dalam longkang !!

Karpal, tolong tanya Saifol samada dia ada kena BTN ke tidak !!

Tanpa Nama berkata...

adakah lubang jubo saiful pernah dipantak sebelum tarikh kes ini?

mat lendir klk berkata...

Lu ada pergi sana ke bro?
bagus tu!

harap bro dapat buat catatan yang detail macam ni

gua dan kuncu-kuncu gua dah tak baca utusan melayau dan brita hairan

ingat bro
jangan miss walau sehari

Tanpa Nama berkata...

sapa rajin tulis ini drama
jual boleh kaya oooo!
suma orang seluruh dunia mau beli

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT

Kalo hakim negara, lain kes ni dan fail2 nya dah di humbankan kedalam tong sampah.bangang punya Hakim dan Pendakwaraya.

Pendakwa nk buktikan ada DNA atau mani Anwar di jubor sepol?hihi..jawapan dan soklan dr Karpal tu budak sekolah menengah pun dah tahu si Sepol tu berbohong!

-Kiung-

tok malim berkata...

ultra 7:aku dapat info gotong royong perdana akan diadakan di sekolah seluruh negara sabtu ni
ultraman dyna:macam program 1 malaysia je.kena pulak sehari lagi nak mengundi kat sibu.Ni kira kempen pilihanraya.
ultraman 80:kesian... yang jadi mangsa cikgu cikgi sekolah.bukan ke hari ahad tu hari guru.sehari sebelum tu kena cuci sekolah.
mak ultraman:mak ada dengar macam kerahan tenaga...apa kata union cikgu cikgi.
bapak ultraman:kusut..kusut...tak ada ke laman sesawang union...
bukan susah klik aje google...letak nama apa ke benda...tak ingat aku
ultra 7:nutp ayah...bolehlah cikgu cikgi tahu perkembangan muktahir hal ehwal mereka.


SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU

tok malim berkata...

maskman putih:kenapa otek larang guna kalimah Allah di Sibu tapi benarkan perhimpunan rasis 13 mei di kuala terengganu?
gaban:dah macam kojo dongan umno
jeraiya:ada tanda-tanda bn nak kalah di sibu.dia bawak isu negara islam x pe....bila kita bangkit isu kalimah Allah x boleh pulak.
ultraman:takut kalah kot.dengar citer mp mca dan gerakan ada yang nak lompat

Tanpa Nama berkata...

Pada penyokong APNO sekalian. Lebih baik kamu semua gi rodok anus si Sepol ni. Biar nampak cedera skit. Laporan doktor tadi cakap takda apa2kan.

mosabit berkata...

ELO GENG...
aku dah buat servey ..
ada 3 juta orang di malaysia ni yang percaya citer dongeng sifool tu....

siapa kah dia di kalangan 3 juta orang tu?....

tak lain tak bukan.. ialah ahli UMCO la ..sapa lagi...

kah kah kah kah kah kah

kingkonglee berkata...

hai hicyam,.. gua mau tanya sama lu maa.. itu orang melayu ada cakap "Hakim Beruk"..apa itu beruk boleh jadi hakim ka?..gua tau itu beruk paling tinggi punya pangkat naik pokok klapa maa. Klau beruk boleh jadi hakim, itu mahkamah apa? itu semua kat dlam mahkamah sapa? babi cibai lahanat ka? klau betul hakim beruk mesti pakai undang2 law of the jungle of the RIMBA. Tolong kasi tau sama gua - beruk, beruk lahanat cibai

Tanpa Nama berkata...

hoi melayu.... ada dua hari lagi untuk mengasah senjata. ayuh melayu semua bangkit kita ulangi sejarah tragedi 13me!!!!! mulai jam 8 malam basahkan butoh melayu dengan air mani... tapi jangan lupa mandi junup pastu.... pasal esok nak semayang jumaat!!! selamat berjuang sehingga ke titisan air yang terakhir!!!

Tanpa Nama berkata...

liwat membawa darurut!!!kahkahkah!!!

azmie berkata...

kena sontot 26hb, jumpa pulis 24hb, check spital 28hb. apa ni? mahkamah adjourn utk tukar date. skrip suda silap tulis

hantu agustine paul berkata...

dulu ada satu cerita tentang seorang hakim.apabila dia mati sebelah telinganya busuk dan sebelah lagi wangi.itu hakim yang adil kerana mendengar kedua-dua pihak,yang benar dan yang salah,kalau tak berlaku adil gamaknya ,kedua-dua telinganya busuk mungkin juga keluar ulat.ingatlah bahawa dunia ini sementara saja,jangan lupa habuan kamu diakhirat kelak, yang halus diperlihatkan kembali inikan pula yang sebesar gajah semua orang nampak,untuk dinilai dan dibayar pampasannya.kalau yang bernasib baik pampasan ditunaikan didunia ini juga.walah hualam..

Tanpa Nama berkata...

Mampuslah anak bangsaku, hari-hari akhbar cerita plastik masuk jubur. UMNO/APCO/YAHUDI pun tiada modal lain, asyik tuduh Anwar suka lubang jubur.
Sebagai ahli parti UMNO yang ada akal, tahanlah pemimpin bodoh anda yang suka main dgn isu jubur ini dgn gulingkan mereka dalam pemilihan akan datang.
Aku doakan biarlah berakhirnya episod jubur ini dgn kejatuhan UMNO/APCO/YAHUDI. Amiiiiiiiiiiiin Ya Rabilalamin.

Tanpa Nama berkata...

KS: Tidak mandi wajib?

SB: Tidak.

KS: Jadi, pada 27 Jun, tak mandi wajib jadi sembahyang kamu tidak sah?

SB: Ya, tidak sah.

KS: Bermakna kamu adalah bukan seorang Islam yang baik?

Ha! Ha! Ha!
Sah Saiful dah kena liwat. Pasai tu Karpal tanya samaada dah mandi wajib ke belum....

Siapa suruh Karpal tanya?
Dah tentu orang yang LIWAT Saiful...

Kebenaran akan TIBA.........

Karpal dah terperangkap dengan pertanyaan sendiri.......

Hu! Hu! Hu!

ALLAH HUAKHBAR!
ALLAH HUAKHBAR!
ALLAH HUAKHBAR!

ayamtido berkata...

mana pegi puak puak UMNO ni? aku tak sabar nak baca komen bodoh diorang.

Loyar Baru berkata...

Den ingek lah , hakim tu mungkin dapek degree di ostolia macam si Kamal yang baru jadi mp Hulu selangor tu. Yo lah sekojap buek keputusan jongkang jongket yo !

Tanpa Nama berkata...

skrip perbicaraan mantap, jelas n tiada keraguan ucapan melainkan kebenarannya...kakakka

Tanpa Nama berkata...

TT, insaflah kau!

janganlah kutuk mamat tu
bagi aku mamat tu budak baik
tengok dua tanda kat dahi pun aku dah tau mamat tu budak baik

aku rasa 2 tanduk akan keluar dari dua tanda di dahinya tu

mamat tu baik kerana mempermudahkan kemasukan batang dengan menggunakan ky pelincir sendirik

lagi pon mamat tu tak salah sebab dia tak nampak lubang juboq dia

sekarang barulah aku tahu bahawa kita tak boleh nampak lubang juboq kita sendirik. mungkin kangkong-kangkong boleh buat tesis phd untuk mencari sebab musabab kenapa kita tak boleh lihat juboq sendirik. Ini boleh membantu rakan-rakan hacks king.

Tanpa Nama berkata...

Teringat pula bagaimana roh augustine paul ditarik...

.....

Tetapi utk mereka ini, bukannya dibuat pengajaran

Tanpa Nama berkata...

makkahmak malaysia adil?
adil kepala butoh

Bigfish berkata...

Aku harap saiful cepat2 lah bertaubat. Tak malu ke dekat Karpal Singh, orang bukan Islam pun tahu hukum. ish ish ish

Najib Razak berkata...

td aku try guna cermin kecik, sumpah aku dapat tgk lubang juboq aku sendiri!! DAHSYAT!! kahkahkah!

bye-bye umno 1998 berkata...

mokhtar abdullah macammana gamaknya dia sekarang ni ye.....

aku agak dia tengah meraung gajah lah sekarang ni...

tak pun tengah melolong-lolong,ketawa mengilai-ngilai macam hantu tengok sodom prt.2.

Tanpa Nama berkata...

laporan doktor udah cukup kukuh yg jubor saiful tak di liwat, atau si saiful buat onani masuk kan terong atau lobak ke dlm jubor sendiri. berapa juta si saiful dapat duit????? di mana maruah kamu saiful????? buat malu keluarga dan keturunan kamu saje...........
taubat
taubat
taubat
tahubuat.........