Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Mei 2010

KELENTONG - MELAYU KENA TIPU



SATU MALAYSIA SILA PILIH MANA YANG CUN UNTUK JADI FIRST KONG KANG



YANG MEMBUNTAL INI KE ?



ATAU YANG SLIM MELIM INI ?




KES 1998 BERULANG LAGI


Hakim Mohd Zabidin tangguh sidang ke pagi esok dan akan memutuskan samaada pendakwa perlu baiki kenyataan kesaksian Saiful. APA HAL?


nota:

kepada mereka yang masih muda dan tidak ingat sangat
kes pertama pada thun 1997/98 dahulu meh sini nak terangkan:

- anwar di tuduh menyutut sukma gunawan di sebuah kondo yang dimiliki
oleh nalla kurapan.

- bila bicara mula - didapati kondo yang bersabit belum pun dibuat lagi.
tanah masih kosong. bangunan kondo tidak wujud,

- lalu tarikh di ubah kembali untuk sesuaikan dengan tarikh kondo itu siap.

Pagi tadi pekara yang sama berlaku. Sai Fool kata dia rela. Ini kenyataan
bersaksi kepada polis.

Tetiba di mahkamah hari ini Sai Fool kata dia tak relah di sutut.

Rela di sutut kesnya lain.

Tak rela disutut kesnya lain pula.

Kes ini kalau di negara kapir laknat seperti United Kongdom, Canada,
Australis, India, New Zealand - pasti telah buang kes. Semua negara
kapir laknat ini menggunakan perundangan yang sama seperti kita pakai.
Ini perundangan british.

Esok pasti hakim buat keputusan dan ubah sekali lagi macam tahun
1998.


Mesti kenyatan bersaksi sai fool akan diubah kepada: TIDAK RELA DISUTUT
kah kah kah

Nota:
ada sesiapa yang hendak bertaruh!
opps... maaaf... lesen bertaruh ini
belum diminta dari haji lebai awang adek
kah kah kah


nota:
mana ziana zain
minta dia nyanyi satu lagu kah kah kah

29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahhahahhahaahh....
lahanatlah smuanya.....

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

wakakaka jadi store kunyit saifool tu kotat laie la yo...wakakaka

storm62 berkata...

kebetulannya bukan sepol pi jumpa najis, najis yg suruh sepol jumpa dia.

mentri2 atau MP2 kalo nak jumpa dgn DPM pun kena buat temu-janji dulu. ni sekor drop-out senang2 nak jumpa DPM ke?

24-06-08 : jumpa najis kat rumahnya
25-06-08 : jumpa rodwan kat hotel
26-06-08 : kata dilwat oleh Anwar
27-06-08 : tarak berak
28-06-08 : tarak berak, jumpa doctor kemudian buat laporan polis.

sepol, ko hanya boleh tipu geng2 kepala lembu saje la wei dan mereka yg berotak dilutut.

Tanpa Nama berkata...

Kalu hakim bangan/benggong yang hidungnya diikat oleh kuasa ghaib maka kita akan saksikan satu lagi LELUCON yang akan TERKENTUT-KENTUT gelak dibuatnya kerana ini kes jelas iaitu harus DIBUANG KES.
Tapi kes ini boleh berubah wajah tau kerana akan dipusing balik yang ada kesilapan teknikal. Dahlah tiada bukti konkrit/perubatan kena sondol/ dahlah si tertuduh itu bukan kuat sangat nak sondol. Nanti kita dibuat yakin bahawa Tuhan ada punggung walau pun Tuhan tiada punggung. Ini best punya cerita! Teringat dulu 4 kali disoal apakah Azizan disondol, jawapannya tiada tapi masih si pekak hakim kata ada kemungkinan disondol. Punyaa teror klentong sistem keadilan kita.Naik sembelit minda kita dibuatnya.

Kak Ziana berkata...

"Apa ni Bang TT... tulun lah jgn mention nama I lagi... nak suruh I nyayi? boleh... Abang cakap le bile ok.. tapi jgn le dekat-2 ni.. I tgh sibuk ngan rancangan Mentor kat TV3 suku... I dah tak de pe-2 lagi ngan Najib tu.. cukup la sekali... I dah serik kena serang ngan Rosmak aka Mak Ber'wang' tu... eeeii tak sanggup I... budak saiful ni saper? muka ada iras-2 adik I Anuar... budak saiful ni main bontot ke? Eeeeiii loya tekak I simpang malaikat 44... Ok le Bang jgn sebut-2 nam I lagi tau ni lagu I khas untukmu...

Anggapanmu

Sekebun cinta nan berbunga
Megah berdiri nan berduri
Aku yang asli
Di dalam mekar
Bila terbit mentari
Menguntumlah

Sejambak cinta nan berbunga
Megah berdiri nan tiada
Mekar dan kukuh
Bau dan kaku
Itulah pilihan ku
Aku di taman hanya perhiasan
Mata umum

Hanya mampu ku melihat
Kecurangan warna bunga
Idamanmu
Berbaja tiada

Sedang aku anggapanmu
Menyusahkan untuk
Meraih impian
Terlontar ku di halaman

Pemusnah ku adalah kumbang
Runtuh bila ku kelayuan
Impian mu hanyalah masa
Untuk menikmati segala
Belum pasti
Dirimu bahgia

SyawaL berkata...

Masih bangang la sapa yang masih dok percaya sandiwara ni....

Tanpa Nama berkata...

si sayfool kata diliwat tanpa kerelaan, tapi mamat tu kata masa kena 'liwat' dia sapu pelincir dulu....apa kejadah punya statement tu...kata kena paksa, tapi siap standby pelincir pulak tu...tapi gua tak heran beb, sebab si pencacai2 UMNGOK yang sememangnya spesis bodoh dan bangang mesti percaya jugak cerita ni walaupun tak masuk akal...
lagi satu...sayfooliwati ni kata dia pegi sembahyang jumaat pada 27hb, tapi mandi wajib sikit2 aje...wakakakaka....kononnya nak berlagak alim, siap dahi bagi lekuk lagi..tu pun parpu babai dan pencacai2 nya tetap percaya...ni la ISLAM CARA UMNGOK....kita tengok lepas ni depa cover si sayfooliwati selagi boleh..teruskan bodek, ampu...nanti anak bini kebuluran, kereta, rumah sapa nak bayar kalau RM tak masyukkkkkkkkk.......

FaridShah berkata...

pakat2 tgk lar..

hakim mana punya?
pendakwa sapa punya?
makamah sapa punya?
penguasa2 sapa punya?

kah..kah..kah
mcm2 boleh buat.
Malingsia Boleh !

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

aku ingat nanti saiful ni bitau ada suara ghaib setiap malam menyuruh dia menyerahkan juburnya untuk disontot anwar. [yang hairannya, ramai lagi orang melayu islam menyontot jubur, kesnya tak la jadi sebesar macam kes ni.]

ini biasalah bila kita dengar dari kes membunuh orang atau orang ingin bunuh diri, mesti dia dengar suara tok syeikh mana tak tau, yang dia merapu nak lepaskan diri dari kes. ini mesti peguam yang akan rekacipta cerita.

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...

sey yakin dgn pendapat yg hakim akan ubah penyataan pendakwa...kakkaka dah jadi mcm filem hindustan lah...inspektor sahab n the geng akan bikin auta di mahkamah...

kepada mereka2 yg berani kerana benar n ingin menegakkan kebenaran..sama2lah kita wat baca yasin ramai2 kasik ini saifool n the geng kena sakit kentut berdarah tak henti2 sampai mampos...

pada Tok batin2 yg jiwa merdeka tak di-skrew oleh gerombolan-KASIK SANTAU INI SAIFOOL...biar mati!!!

kalau tak berani, jgn jadi pejuang..jangan jd batin....kakakkakaka....when saifool dead, all this rubbish will banished including Najibunuhtuya...sey belasah jer...

Lawan Tetap Lawan....ftg

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub...

Inilah akibatnya kalau politik UMNO sudah bersarang dalam mahkamah. Pendakwa dan hakim dilihat seperti keldai. Bodoh tidak boleh diajar, pandai tidak boleh diikut.

Apakah tindakan rakyat jika Anuar didapati bersalah..?

Hashim berkata...

Ramai Melayu dah jadi kang kong.....

ada dr kang kong
ada prof kang kong
ada hakim kang kong
...................

Aku bertaruh pendakwaan akan ditukar....boleh adjust, inikan mahkamah kang kong.

Mat Dangdut berkata...

-Mari berkaraoke di port dick son-

Jebat_Musibat berkata...

punya la bodoh, sampai nak menipu pun tak reti. kah kah kah kah khak tuih saipotuih! kah kah kah..

dah bodo jangan la bagitau orang lain ye dak?

Tanpa Nama berkata...

brother,
syihhhhhhhhhhhh! perlahan sikit! Mahyuddin sedang main peranan utk rebut PM dari isteri rosmah, jadi senjata makan tuan....
syihhhhhhhhhhhhh! org mahyuddin dan org ibnu hamidi sedang bersiap sedia nak buat chek mate.
Kah kah kah
aku pasti akan dapat habuan .....
brother .....
dah masuk perangkap dah ....

Tanpa Nama berkata...

teringat aku filem p.ramlee masa nak pancung kepala kassim baba, siap ada tuan hakim lagik nih...

memang berkesan sungguh lawak p.ramlee ni, aku ingat dia reka2 merapu jer... rupa2nya memang ada hubungkait dengan kehidupan seharian. mujurlah dia tak ader pulak keluarkan hadis... cukuplah nabi muhammad saw sorang jer.. kalo tidak, mesti jadi lagi haru birulah 1malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Even if Saiful were to testify that he was sodomised by a kangaroo, they will still find Anwar guilty - such is the nature of kangaroo courts.



KANGAROO COURT:
From Wikipedia, the free encyclopedia

A kangaroo court or kangaroo trial, sometimes likened to a drumhead court-martial, refers to a sham legal proceeding or court. The colloquial phrase "kangaroo court" is used to describe judicial proceedings that deny due process rights in the name of expediency. Such rights include the right to summon witnesses, the right of cross-examination, the right not to incriminate oneself, the right not to be tried on secret evidence, the right to control one's own defense, the right to exclude evidence that is improperly obtained, irrelevant or inherently inadmissible, e.g., hearsay, the right to exclude judges or jurors on the grounds of partiality or conflict of interest, and the right of appeal. The outcome of a trial by "kangaroo court" is essentially determined in advance, usually for the purpose of providing a conviction, either by going through the motions of manipulated procedure or by allowing no defense at all.

Tanpa Nama berkata...

PAS membidas Pusat Permohonan Penggambaran Filem dan Persembahan Artis Luar Negara (Puspal) kerana 'mengelak' membuat penjelasan berhubung konsert panjang 12 jam tanpa henti yang disertai artis R&B popular Pitbull.

Timbalan Presiden Nasharuddin Mat Isa mendakwa konsert daripada jam 7 petang sehingga 7 pagi yang dijadualkan pada 15 Mei ini "telah melanggar garis panduan durasi persembahan sesebuah konsert".

Nasharuddin - sambil memetik memetik lirik lagu Hotel Room Service - mendakwa lirik Pitbull "menggalakkan sesi seks beramai-ramai".

Manakala satu lirik bertajuk Sticky didakwanya menggalakkan budaya menghisap ganja dan pengambilan dadah bagi tujuan rekreasi.

Tanpa Nama berkata...

macam ni dia orang kata mahkamah kat malaysia adil, bila orang luar komen, kata jangan campur hal orang, woi gerombolan mat-mat jubor semua, korang ingat rakyat malaysia ni bodoh,bangang, lain tarak nak bunuh budak, letup awek, ngaku pejuang melayu macam korang. ini orang tak sekolah pun tahu jelas main jubor najis punya mahkamah....mainlah jubor big mama tuuu...

Tanpa Nama berkata...

kenapa doktor tak periksa mulut budak fool ni eik....mana lah tau..DSAI guna sistem BONDAGE yang mcm kat internet tu....ikat mulut, tangan, kaki,Te~~~ dia...pastu tonggengkan and taruk kerim...baru sutut....baru kata tak rela...apa la punya tur......

Lang berkata...

hmmm... mungkin sebab itu mahkamah dah tak ada juri... kalau tidak payah gak keje hakim ni nak pengaruh juri2 supaya ikut skrip...

tapi kalau ada juri, boleh beli ke juri tu???

Kucing Parsi berkata...

baik tak payah bicara
hantar je terus anwar ke penjara
ni buat malu institusi kehakiman je

Tanpa Nama berkata...

Ziana Zain akan menyanyikan sebuah lagu yang berjudul Marilah Kita Menyuntut Ditepi Pantai diiringi oleh kugiran Pencegah Maksiat yang bingai

Tanpa Nama berkata...

sepol pakai minyak pelincir bila diliwat mungkin jubur sepol ada piston,gear,shaft,bearing,con rod agaknya kalau tak taruk minyak pelincir mau berasap jubur si sepol tu,hakim lak macam mangkuk ayun macam ni punya statement pun dia nak percaya.nanti hakim akan kata eh bukan jubur sepol yang diliwat tapi jubur saya.

Tanpa Nama berkata...

mintak-mintak bekudis la bontot si budak tu
mintak-mintak bior benanah la bontot budak tuu
harap-harap bior berkurap la bontot budak lembik t
bior dia rasa sakit sebenor kena suntut

nak sangat kena suntut kan!

Tanpa Nama berkata...

Apasal Wan Azizah tak buat laporan diliwat pun sejak dia menjadi isteri AI?

Ini yang amat aku musykil nih... buat susah payah jer AI cari jubur orang untuk diliwat... Kalo isteri sendiri tidak diliwat, camana la pulak kalut nak gi liwat orang lain? Sapa yang nak cari nahas cara bodoh sebegini?

Tanpa Nama berkata...

jom kita huruharakan malisie.... masa tu korang keratla kepala amno semua sekali, tapi bik mama jangan....... biarkan aku sorang yang kerjakan!!!!

gorgondolamedusa berkata...

teringat zaman liwat d muvi 1,
time aku aku blaja kat la salle klang,
form 2 ke 3 ntah,
hahaha...
tampal batch anwar mata lebam kat bag,
cekgu disiplin nampak die angkat thumb up!
hehehe...

la ni liwat d muvi 2,
lagi cam lahanat cite die,
busan n xde modal.
crite same, pelakon laen2,
tapi aku rase both muvies ni mau menelan perbelanjaan paling tinggi kat malaysia!

bukan 3-4juta punye cite ni,
bpuloh juta punye cite Ooooo...

Tanpa Nama berkata...

"24.6.08 jumpa najis dan rdwan":

Tengok peribahasa ni:
1. ada udang sebalik batu
2. tak ada angin masakan pokok bergoyang
3. ada ubi ada batas, ada budi ada balas
4. kalau tidak berada-ada, masakan tempua bersarang rendah
5. kera bertuankan beruk
6. ada ubi kerja menjadi, ada beras kerja beres
7. anjing kalau tak makan tahi, jumpa dihidu juga
8. bagaimana acuan, begitulah kuihnya
9. bapak borek anak rintik

kalau korang nak tambah peribahasa yang sesuai, silakan!