Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Mei 2010

KONSPIRASI TERBONGENG !



LAKUKAN INI SETELAH ANDA MEMOHON BIASISWA





SAIFUL SAHKAN NAJIB TERLIBAT
– harakah daily

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim berkata beliau bersyukur ekoran Mohd Saiful Bukhari Azlan mengaku bertemu Datuk Seri Najib sebelum membuat laporan polis.
"Hari ini saya bersyukur kerana kita dapat sahkan penglibatan Najib yang diakui Saiful bertemu beliau empat hari sebelum laporan polis dibuat," katanya di luar mahkamah hari ini.

Dalam perbicaraan kes liwat ll Anwar hari ini, Saiful berkata dia berjumpa Perdana Menteri pada 24 Jun 2008 di kediaman Najib di Jalan Duta untuk mengadu masalahnya.

Saiful juga memberitahu dia kemudiannya berjumpa ASP Rodhwan di Hotel Mulia pada malam 24 Jun.

"Pegawai kanan polis panggil di satu hotel terkemuka untuk adakan perbincangan sebelum laporan dibuat.

"Itu yang Karpal tekankan penglibatan dan konspirasi melibatkan Najib," katanya.

KAH KAH KAH…

woit… SATU MALAYSIA NAK TAHU… kah kah kah..

woit… MASA JUMPA BINI ROSMAH…. SAIFOOL PAKAI PAMPERS ATAU TIDAK?.... kah kah kah…

kah kah kah…JALAN MACAM MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah… JALAN KENG KANG ATAU KANG KANG…. kah kah kah..

woit….SATU MALAYSIA NAK TAHU …..PASAL APA BINI ROSMAH MENJARJIS TANGAN SAI FOOL…kah kah kah…..

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku syak 2 dna kat jubo cfool tu kepunyan pulis tu dan bini rosmah punya laaaa... tak pun mupti berak punya???

Tanpa Nama berkata...

baguih no...24hb jumpak Najis, lepas tu serah diri lagi utk disondol..apa punya sotong.....

Tanpa Nama berkata...

berita saifool jumpa najib tidak di laporkan dalam MSM

berita saifool dilaporkan ms 28..

sekarang baru aku tahu apa itu saifool..

Tanpa Nama berkata...

Saiful, saya begitu hairan mengapa orang muda seperti kamu senang sekali menemui Najib sedangkan selama ini kamu berkerja dengan musuh ketatnya, iaitu Anwar Ibrahim. Kemungkinan besar kamu ada perkhidmatan sampingan luarbiasa yang ceriakan hati orang-orang yang tertentu, sehingga begitu mudah kamu dapat jupai Najib dan polisnya yang pakar dengan kes-kes main belakang. Murid-murid miskin yang cemerlang pelajaran put tidak dapat jumpa Najib kerana tidak dapat biasiswa, awak yang tidak lulus pula yang dapat bantuan. Apa sudah jadi?

Tanpa Nama berkata...

tapi dulu najib cakap dia jumpa saifool dan saifool buat aduan dia kena liwat dek anuar..

yang mana saru dulu nie..

anwar liwat saifool dulu ke?

najib jumpa saifool dulu ke?

kalau najib jumpa saifool dulu, najib mmg terer sbb dia tahu saifool akan diliwat 2 hari sebelum dia kena liwat....]


misteri

Tanpa Nama berkata...

This young and able Malay chap is a real embarasement to his own race. There are lots of ways to make money but really, using your anus as a tool or object for this purpose is really despicable. The fact that he is still wearing a songkok which is normally used by Muslim when going to prayers is an added insult not only to the Malay race but to the religion as well. First we though Osama and his terrorist was bad but this chap action is worst and most damaging to the good name of Islam.

Tanpa Nama berkata...

Welcome to Circus Malaysia! The participants; Tiger Karpal (ferocious as ever), Saiful the clown, Anwar the human cannonball (always being a human or should I say UMNO target); Najib the trapezes artiste (he’s has spun this case so out of control that he can't stop spining), Nazri & the UMNO pack of barking chicwawas (good for only making noise), the Elephants - AG and the Prosecution (good for defecating all over the ring & their stench can be smelt by everyone), the Ringling leader is no other then the Malaysia Judiciary to ensure we are entertained. Finally, the audience from all over the world; either laughing, amazed or just disgusted at our Malaysia Judiciary (aka Malaysia Circus)

SyawaL berkata...

hahah...gambar macam siot .....

Tanpa Nama berkata...

Nasib UMNO bargantung harap pd lubang jubor Saifool. The one and only asshole.

Tanpa Nama berkata...

You have such good sense of humor.


Thank you for making me laugh out loud.

Tanpa Nama berkata...

Mana boleh lihat jubor sendiri?

.......sopan santun budi bahasa buda kita.........NYATA TERCEMAR.
Hakim dan mahkamah 1Malaysia penuh dengan ketawa apabila membicarakan hal JUBOR budak SayFool a/l BloodyFool....chitttt!


jalan JPJ, panji.

Tanpa Nama berkata...

sbb 1 lbng juboq kecoh 1 malaysia, 1 malaysia juboq di dahuluberikn, br la hbuan diberikn

Lang berkata...

sait fool berkata...

"saya katakan doktor itu bohong bila dia mengatakan lubang jubor saya luka disebabkan benda plastik.... saya bangkang gambar ini yang arif tuan hakim... peguamcara tuan tt cuba nak mereka-reka ceritera disini... gambar itu fitnah... itu bukan gambar saya"

Tanpa Nama berkata...

puan ainon muhamad tak mrh ke dgn gambar ni?? kah kah kah