Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Mei 2010

KELENTONG LAGI - HABIS MELAYU KENA TIPU



WOIT ! BAWALAH TILAM SEKALI LAGI





SINOPSIS DI MAHKAMAH HARI INI :

Dia dah mula buat trick jawab tak ingat. Apabila ditanya Karpal selain kenyataan kepada pegawai penyiasat DSP Jude Pereira, adakah dia pernah buat kenyataan di luar balai. Saiful: "saya tak ingat."

Dalam kenyataan kepada polis, Saiful berkata dia diliwat tanpa kerelaan. Tetapi Anwar didakwa mengikut Section 377b, iaitu sex diluar tabie dengan KERELAAN mangsa. Pendakwa dan Saiful gelabah lagi.




TADI DI MAHKAMAH JALAN DUTA:


Karpal akan impeach Saiful kerana berbohong dalam mahkamah. Kenyataan Sai Fool bercanggah.


DULU ANWAR BERSUTUT DI SATU TARIKH DIMANA FLET ITU BELUM WUJUD DI BANGSAR – BILA DI BERI TAHU DI MAHKAMAH - TARIKH BERSUTUT DI TUKAR.

PAGI INI DI MAHKAMAH:

Karpal berkata cara rekaan kes ini cacat. Sepatutnya Anwar didakwa mengikut Section 377c, bukan 337b. Kalau mahkamah adil pada tahap ini, kes ini sepatutnya dibuang

Ini kerana pada laporan awal Sai Fool kata dia di sutut dengan rela hati.

Kes ini : 377c - disutut tanpa rela.

kah kah kah... KALAU INI TAK LAWAK... APA YANG LAWAK... kah kah kah..

LIHAT BERCANGGAH:

Hakim Mohd Zabidin Mohd Diah mengaku dan berkata inilah pertama kali dalam negara ini, mangsa dituduh dengan kerelaan dan tapi kes disiasat atas 'tanpa kerelaan'


Pendakwaraya II Mohd Yusof Zainal Abiden berkata ada sedikit kelemahan (kekeliruan) pada pendakwaan. KARPAL: "ini bukan kekeliruan, ini menunjukkan Saiful berbohong."

KAH KAH KAH

woit… NAK TIPU LAGI…. kah kah kah..

woit… NAK TIPU SATU MALAYSIA KE?.... kah kah kah..

kah kah kah… PANGGIL ZIANA ZAIN JADI SAKSI…. kah kah kah….

19 ulasan:

merbok berkata...

mahkamah kita ada ke yang adil? dlm mimpi ada la bro

den,taulah.. berkata...

berbicara dengan orang gila akan meramaikan lagi orang gila,berbicara dengan orang bodoh akan menambahkan kebodohan lagi,berbicara dengan sipenipu silap-silap kena tipu,berbicara dengan pembohong mulut menganga masuk langau,berbicara dengan budak-budak yang waras jadi bahlol.
nasib...nasib...engkau anwar bertemu dengan orang yang diatas tu..jangan anda jadi macam mereka tu dah lah..engkau harapan malaysia baru yang gemilang.

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

tt

mano ado tilam. saifool store kunyitkan kono suntut maso tongah bordiri...sukat pakai cota la nak tau rabak tak rabak eh moncirit dio tu...wakakaka

tak salahkan kalo dengan kobar mahkamah malaysia macam sial...wakakaka

storm62 berkata...

nyawa melayu ApNo tergantung kat lobang jubor sepol sial nie.

maruah melayu ApNo dah lama digadai oleh mamak kerala yg dah mengaku dia fitnah Anwar dgn kes liwat #1.

kesian nampaknya banyak lagi melayu2 kayu ApNo yg duk sembah mamak kutty itu....kerana apa? kerana wang ringgit dan kuasa.

itulah nasib Negara Malaysia...dijajahi oleh puak kejam dan zalim, yg bersembunyi disebalik Agama Islam dan Raja2 Melayu yg lemah.

Kak Ziana berkata...

"Bang TT, ni apa sebut-sebut nama I lagi tau... I tak ade kene mengena ngan budak saiful tu tau... memang I ngaku Najib Mat Mongol tu ade nyondol dan jilat cipap I... Abang TT pun tau kan Isa pendek tu ada gambar kitorang tgh merendek... Bibi tu I lah yg kenen-2 kan ngan si pendek tu gatal tu... tulun lah Abang TT jgn la mention-2 nama lagi tau... nyampah le ngan Abang ni.."

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

ermmmmmmmmm...abang tt je ke....

romen-romen dengan i...i bagi u jadi senator...ermmmmmmmmmm

Tanpa Nama berkata...

kahkahakah
ini macho punya abanng polis
bawak tilam mcm bawak bazooka
ini apa2 persediaan untuk beromen ker aper nie

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
skrip celaru, Cpool tersalah telan ubat, dia nak telan panadol, tapi tertelan ubat lampu eveready, tu yg menyebabkan dia meracau.
Kah kah kah
Sebenarnya jubur Cpool ada peti sejuk, yang tu mani anwar boleh tahan lama, ramai org mengadu, kalau rogol Cpool, terasa sejuk sama seperti masukan kedalam peti sejuk. salah hari bulan boleh jadi beku...

Tanpa Nama berkata...

Ni semua salah Gani Patail. Nampak sgt bodoh. Kepala otak takda isi. Ada angin aje. Ada hati tak jadi ketua konspirasi. Kalu aku jadi najib dah lama aku letupkan mamat ni.

Tanpa Nama berkata...

baik aku tgk drama tamil dari aku layan cerite bangang nie.

ha ha ha berkata...

Ha ha ha ha..

Bro TT, I rela laaaaa..tapi malu nak ngaku rela..kalau mengaku rela I masuk penjara kerana mengadakkan Sex luar tabie...I tak rela nak masuk Penjara..that why I say I tak rela....tak rela I.....

YB SaiPoollllll

Ha ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya mereka tahu saiful semamangnya menipu. Tapi mereka proceed dengan harapan to prolong the case sehingga PRRU13 supaya menyebokkan DSAI seterusnya dapat mengalahkan PR.

Lang berkata...

kali ini pasti dinding-dinding, lantai kondo, katil, tilam, bantal, saluran buang air bilik mandi, lantai bilik mandi akan dibawa kemahkamah kerana air mani anwar memancut2 kesana sini. bukti kukuh berlakunya sex luar tabii tanpa rela... kalau rela mesti tembak dalam.. hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Kalau dolu Hakim Mangosteen, kini hakim apa plak? Certainly not Joseph Sta Maria.....hau hau hau hau....Joseph Kulop!

Tanpa Nama berkata...

dah jadi mahkamah lawak la pulak
ni kalau sisirio tau ni boleh buat cerita masuk tivi

bole tukar dakwa dakwi
macam mahkamah sang buaya dengan sang lembu

Tanpa Nama berkata...

kalau Ziana zain jadi saksi kena bukak baju,nak cari kesan air mani,mesti bertepek-tepek.

Tanpa Nama berkata...

tak lama lagi sisepol ni dapat jawatan SEJUBUR macam siezam SENATAK
SEJUBUR-Senator Jubur

Tanpa Nama berkata...

yang aku masyhul jugak

"air mani 2 lelaki??"
sorang lagi sapa???

saiput mesti tau!

Tanpa Nama berkata...

tahniah karpal
anda hampir berjaya menumbuhkan tanduk di dahi shyfool