Sabtu, 21 November 2015

SELAMATKAN DUIT









MEMANG 

MURAH

SELAMAT

DUiT SAMBiL

MAiN GOLF


JAWI: Kursus perkahwinan Yapeim di Paris jimatkan kos

Kursus perkahwinan yang dijalankan oleh Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) di Paris, Perancis adalah bagi menjimatkan kos, dakwa Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah (JAWI), Paimuzi Yahya.
"Dari segi ekonomi memang jimatkan bajet pelajar di luar negara untuk kursus perkahwinan," kata Paimuzi pada sidang media selepas Majlis Mahabbah Alumni Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) di Bangi lewat petang tadi.


KAH KAH KAH
woit
nak belajar ke
atau nak berancuk
nak belajar buat cara belajar
nak berancuk tak payah belajar
kah kah kah
tak payah surkus surkus
kah kah kah

AJAR ANCUK





-----------------

7 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau dah kursus kawin RM3 000 - RM10,000 sekepala .. murah puki omak kau .. kursus kawin ni ada berapa semester .. duo ko tigo semester .. ambik master di UKM pun baru RM1250 satu semester 6 bulan .. puki mak botol melayu islam tak abih-abih nak menipu.

yb berkata...

Hendak lagi murah, cari kursus percuma online. Semua ada, termasuk cara urut mengurut untuk menjaga anu-anu oleh ustaz-ustaz berleluasa. Tak siapa pantau.

Tanpa Nama berkata...

Datuk saya bapak saya dan saya sendiri dan juga saudara2 datuk,saudara2 bapak dan saudara2 saya sendiri dan kawan2 saya tak pernah dan tak payah pergi kursus nikah kahwin pun dan tidak ada masaalah apa2 dalam rumahtangga melainkan berpoligami.Mungkin datuk nenek dan bapak Paimuzi dan datuk nenek dan bapak pegawai2 YAPEIM dan keturunan TOK AJI JAMIL semuanya telah berkursus nikah kawin dan bertuah mendapat minda dan pemikiran yg maju dan jauh kehadapan.Nanti semua anak cucu kau orang akan menghasilkan keturunan yang bertuah menjadi manusia misali dan contoh. PERG DA!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bangsa2 dan penganut 2 ugama lain di dunia ini tak payah berkursus nikah kahwin pun tetapi dapat melahirkan ilmuwan2 yang bolih mencipta menginvent dan mereka bentuk semua benda2 didunia ini.Apakah TOK AJI JAMIL, ORANG2 YAPIEM DAN JAWI CHIEF telah berjaya melahirkan ilmuwan2 di malaysia. KAU ORANG SEMUA BOLIH BERAMBUS LA!!!!!!!!>

Tanpa Nama berkata...

bangang punya ustaz pengarah ni. kenapa tak buat kursus kahwin di Jordan atau Madinah dan Makkah? kan sana ada ramai pelajar Malaysia. Paris ada berapa ramai pelajar malaysia? nak export peraturan perkahwinan Malaysia ke luar negara untuk pelajar Malaysia kenapa? kalau mereka nak nikah di luar negara, kena ikut peraturan pernikahan di sana lah? mana ada perlu kursus pernikahan di Peranchis.
Bercakap benarlah kamu KP JAWI...jangan lidah bercabang. Ini semua kes nak bercuti taknak keluar duit sendiri.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol kalau di suroh jaga harta Rakyat mana boleh jadi

Otak Bahalol boleh di harap ke ????

Kena pulak Melayu Melayu Otak Mat Rempit hidup malas nak makan FREE saja

Kepala Otak !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

1. Sejak bila sijil kursus kawin jadi syarat sah untuk nikah?
2. Berapa ramai pelajar yg nikah di luar negara?
3. LGBT, berapa ramai pelajar kita yg dah jadi pondan kat luarnegara. Kenapa kursus bahaya LGBT tak dibuat sebelum pergi belajar?

Nampak tenat dah ustaz ustaz dan pegawai agama umno, hilang pedoman. Oleh itu saya cadangkan Tuan Guru Hadi al-sotongi segera diangkat sebagai penasihat ekonomi dan hal-ehwal agama Islam bagi menyelesaikan masalah masalah tersebut.

Kah kah kah