Sabtu, 21 November 2015

INI SUDAH BERAT










KES MAKiN

BERAT

UGUTAN

BETiNA MAFiA




New York Post: Besan didakwa jaja nama Najib kes beg tangan

Besan Najib Razak, Maira Nazarbayeva dikatakan cuba mengugut untuk mencederakan seorang ahli perniagaan dengan memetik hubungan anaknya dengan Perdana Menteri Malaysia, lapor akhbar The New York Post.
Memetik kenyataan saman Mahkamah Persekutuan Manhattan, laporan itu menyebut Maira dituduh mengambil dua belas beg tangan jenama Hermes yang bernilai AS$400,000 atau kira-kira RM1.7 juta tanpa membayar.
Wanita Kazakhstan itu dilaporkan memesan beg-beg berkenaan daripada daerah perniagaan Samilor pada 2014 dan 2015.
Apabila Presiden Samilor Bella Belkin mengugut untuk mengambil tindakan undang-undang, Maria didakwa mengugut untuk mencederakan ahli korporat dan keluarganya.
“Kamu kenal anak saya! Beliau adalah menantu Perdana Menteri Malaysia. Saya akan cederakan awak dan keluarga awak jika awak saman saya,” beliau didakwa berkata.
Menurut The New York Post, peguam yang mewakili Maria tidak mahu mengulas ketika dihubungi.
Maira, adalah bekas isteri hartawan baja Bolat Nazarbayev, yang adalah adik kepada presiden Kazakhstan Nursultan Nazarbayev.
Anak mereka, Daniyar Kessikbayev, berkahwin dengan anak perempuan Najib, Nooryana Najwa.
Bolat juga telah menyaman Maira dan anaknya di mahkamah Manhattan dengan mendakwa kedua-dua mereka adalah "penipu bersiri yang mencuri kondo bernilai $20 juta di Plaza Hotel" daripadanya.
Malaysiakini sedang menunggu penjelasan daripada Pejabat Perdana Menteri berhubung penggunaan nama Najib itu.

KAH KAH KAH
woit
ini kes besar
ini ugutan mafia
ini mafia kazakhtan
ini bukan budak jaga kereta
ini bukan samseng brickfield
ini dum dam dum
ini teng ting tong

BETiNA MAFiA



---------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jaja jaja nama Mat Bahalol pulak

Mat Bahalol ini macam AL CAPONE AL PUNDEK macam kat New York tu ????

Ini betu betul POWER

BON BON Mat Bahalol noleh terbang sampai New York ke ?????

Ada Bilyon Bilyon boleh enjoy sakan sampai ke Cucu Cicir dan Moyang dalam KUBOR pon bolh jaja jaja Mat Bahalol macam nih....

BODOH lah Melayu!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya dia kata mcmni....kau kenal mak mertua anak aku.....nanti dia hempap kau, baru kau tau

Tanpa Nama berkata...

ini geng penyamun dan penyangak, memang sesuai berkawan.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa dia boleh cakap mcm tu? Adakah PM malaysia ketua gangster? Adakah sebab rosmah dah bagitau dia rakyat malaysia semua tunduk dan takut pada najib? Mungkinkah sebab najib selalu main golf dgn obama? Atau mungkinkah najib lembik sampaikan besan pun boleh jual nama? Kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Sebut je nama Piem Malaysia laki bini, semua orang jadi takut .. taaakuuut .. ini sangat memalukan .. apa yg nak ditakutkan dgn Piem kita yg lemah lembut dan duduk simpuh berkepit tu .. Altantuya dia tak kenal pun .. ini boleh saman nih.

Tanpa Nama berkata...

berita ini sengaja dikeluarkan ketika barrack obama ada di malaysia.ini permainan yahudi.tapi yg jahat bukan yahudi. yang jahat tu israel zionisma yg juga dianggotai oleh perlbagai agama termasuk lebai2 islam..ni pisau dua mata, satu sbg ugutan sain tppa, satu suh letak jawatan.wajib ada regim change kalo tak lagi banyak pembongkaran tppa akan berlaku.keselamatn tppa adalah keselamatan bg koporat2 international dan koporat local. yg wajib dikenakan adalah rakyat ramai.

Tanpa Nama berkata...

cicaklakak sungguh jib dan keturunannya