.

Khamis, 20 Julai 2017

USTART AZAHAR IDRUS SUKA KENTUKI







USTART

AZHAR IDRUS

bro..gua tak pernah dgr nasi arab masa kat arab..kabsah itu kabsah dan bukan nasi arab.bukan arab rice.kdg2 gua keliru bila di penang ada org melayu jual nasi arab tp lauk mcm briyani..kanfius..

SUKA MAKAN

org arab saudi bukan suka sgt makan nasi sb org arab saudi bukan makan MekD mcm ust azhar idrus dan makan kentuki..org arab saudi tak makan roti jala mcm ust kazim..tp biasa la bro..bahasa melayu, org2 melayu pun guna bahasa ceduk daro arab..

KENTUKI

so bukan saja bahasa diceduk, malah budaya arab pun diceduk masuk dlm mangkuk melayu..tak caya lu tanya ust kentut al serban barkat..agak2 nape grand mufti org saudi tak pakai serban nabi..saja tanya kot2 saudi pakai serban wahabi warna umno merah putih, made in china... on PENJUAL AGAMA - DAH JADI PENING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/19/17





--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

melayu tak salah, arab pon tak salah, semua tak salah, cuma melayu kekal melayu, arab kekal melayu, tak ada bro bro saudara saudara, arab tak mau bro sama melayu, yang terhegeh hegeh melayu serban, pamer al wasikum al malikikom, sampai jadi lawak jenaka, sampai jadi ketawa orang, pasang serban, pasang janggut, pasang misai ala arab kah kah kah.... mampoooooosssss

Tanpa Nama berkata...

Makan Nasi tu budaya orang Yemen, Arab makan roti.

Nabi Muhammad selalunya makan roti cicah minyak zaitun jer, Nabi Muhammad bukan pelahap macam Uztaz Melayu, kadang2 makan Nasi berlaukan biawak.

Pelahap nya Uztaz Melayu, kalau makan2 di masjid, makan dengan AJK dalam bilek berair-cond. Selekeh dan geli gleeman hendak makan dengan Bangla, Indon dan Melayu miskin.

Pewaris Nabi konon, tapi sifat tidak seperti Nabi Muhammad yang hanya makan selepas semua Jemaah selesai makan, Nabi Muhammad sanggup makan bersama Negro, Habshi, Badwi atau Arab.

Di India dan Pakistan, title uztaz itu dibagi kepada penyanyi Nat/Qawali.

Sesuai sangat title uztaz untuk agamis di Malaysia, di India/Pakistan uztaz jual agama menyanyi/berselawat atas kubur2 wali, di Malaysia pulak uztaz jual agama berceramah tuduh orang lain kafir, sesat, tidak sunnah, taghut, tidak cukup ilmu dan ejen Zionist.