Ahad, 22 Februari 2009

HARI HARI AKHIR SEORANG MANDOR



Polis telah menemui Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu selama lima jam di ibu pejabat MIC Rabu lalu berhubung siasatan terhadap Institut Pembangunan Pendidikan Maju (MIED) dan Institut Perubatan, Sains dan Teknologi Asia (AIMST), lapor Bernama.

Agensi berita nasional itu memetik sumber-sumber bahawa polis turut mengambil beberapa fail mengenai MIED dan AIMST untuk membantu siasatan.


kah kah kah… KESIAN !.... KESIAN !.... kah kah kah

kah kah kah….DULU KENA BALING KASUT DI SUNGAI SIPUT…. kah kah kah

woit…. ESTATE SUDAH TUTUP…. MANDUR KENA TANGKAP …. CiiiiiT!.

Woit… APA KOMEN MALAYSIAN AGENCY FOR CARS AND COWS? … kah kah kah



2 ulasan:

Tok Uban berkata...

Woi...lu worang ingat saya takut ka?...chit...mana ada...saya satu worang berhenti..itu parti terus tutup...lain worang tarak bole bikin kerja.

Itu parti...saya kasi naik...itu parti...saya kasi maju...worang lain tarak tolong sama saya.

Wookey...lu worang suruh sya berhenti...tak apa...saya nanti berhenti...kalu saya berhenti...ini parti terus tutup...mahu tahu kenapa???...sebab saya juga tinggal sorang dalam ini parti...worang lain sudah lari..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

KUALA LUMPUR - Ini berita paling menggemparkan kami terima melalui email dari seorang sahabat di luar negara. Pada mulanya kami menganggap perkara ini hanyalah "fitnah" atau "omongan kosong" semata-mata. Namun setelah disiasat dan cuba menghubungi beberapa orang sahabat yang bekerja dengan Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS), maka kini rupanya terbukti dan sungguh mengejutkan. Ia berkenaan dengan kes anak lelaki kepada Ketua Pesuruhjaya SPRM, Datuk Seri Ahmad Said Hamdan iaitu Ahmad Shauqi Bin Ahmad Said (Ketua Jabatan Perkhidmatan Korporat MAS) yang telah ditangkap oleh pihak berkuasa kerana cuba "menyeludup secara haram bahan-bahan lucah" ke Australia.
http://pahangdaily.blogspot.com/