Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Disember 2009

JUMPA ULAR - JUMPA MADEY - KETUK KUTTI DULU



FIRAUN CUBA MENYOROK !





SIASAT PENTABIRAN SAYA – MADEY
- melayau

Mahathir Mohamad mengakui pernah berlaku beberapa kerugian dalam tempoh pentadbirannya tetapi jumlahnya tidak mencecah RM10 bilion.

Beliau berkata, jika kerajaan kerugian sehingga RM100 bilion seperti yang didakwa Barry Wain, penulis buku Malaysia Maverick, kerajaan sedia ada pasti tenat.

"Walaupun pertumbuhan kita agak lemah dalam beberapa tahun, kerajaan tidak pernah gagal memenuhi semua komitmen kewangan termasuk perkhidmatan pembayaran balik hutang.

KAH KAH KAH..

woit… NAK SIASAT APA LAGI… kah kah kah..

woit… NAK TIPU APA LAGI… kah kah kah…

woit… MEMANG LAH BERANI SURUH SIASAT… kah kah kah…

kah kah kah…. HAKIM INI HAKIM FIRAUN… kah kah kah..

kah kah kah… KETUA POLIS… ANAK DIDIK FIRAUN… kah kah kah…

kah kah kah…. TAK PERCAYA?.... kah kah kah..

woit…. TANYA LINGGAM…. MALAON INI YANG SUSUN …kah kah kah..

kah kah kah… MELAYU KENA TIPU… BUKAN KETUANAN MELAYU…kah kah kah..

kah kah kah kah… KETUANAN KELING LINGGAM…. kah kah kah




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..ketuanan melayu bermaksud semua cukung2 , keling2, kroni2 akan menjadi kaya raya...

rakyat melayu, cina, india yang tak menyokong adalah dikira bukan bumiputera...

ini ketuanan melayu cuma helah nak bagi kaya UMNO, MCA dan MIC saja...

lihat 1: kalau ketuanan melayu betul2 berjalan, tak akan ada menteri cina dan india diwujudkan. lihat saja indonesia. ini ketuanan melayu kepala bana haper cina dan india boleh jadi menteri. Jika melayu berada di India atau China sana, nak jadi imam surau pun tak boleh rasanya...jauh langsung dari jadi ketua kampung! kiamat berulang2 pun, tak tentu lagi leh jadi menteri...

lihat 2: menteri2 MCA dan MIC tak pernah bising2/kacau2 bila isu ketuanan melayu dimainkan, sbb ini isu menguntungkan mereka berjuta2, berbillion2..

Tanpa Nama berkata...

ini namanya kepala burit..... kepala masuk dalam lubang burit!!!

Sudin berkata...

.....kerajaan sedia ada pasti tenat.

Tenat?
Petronas kan ada ?
Kah,kah,kah....patutlah royalti minyak tak mahu bayar pada Terengganu dan Kelantan....kah,kah,kah
gantinama apanama.... wang ehsan

Bapak segala auta keling jaga lubuk minyak.
Dey...pariah Madey!
Sudahlah....!
Auta keling mudah lupa.

Melayu tak mudah lupa...! sila rujuk :
http://www.malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=29225:day-3-26-march-2003-part-2&catid=22:the-corridors-of-power&Itemid=100085


Kah,kah,kah....."Ketuanan Melayu" bermaksud Mandeliar,Kitul,Mamak Pariah Mahathir Auta Keling tipu melayu hari-hari sampai kiamat.....kah,kah,kah

suis-media berkata...

Tuan TT
Pengkhianat negara/ugama islam/bangsa yang sebenarnya ialah TUN DR.MADEY MUHAMMEEEEEEEED,Ini kena beri tahu Mat Sembab iaitu anak didik TUN.Tak tau bisness minta lanun dato wahid/daim/halimsaat/erikchia ajar cara bisness...lingkup semua glc TNB/TM/MAS/...kesian dato tajudin ramli.

LEBAI MAT KG LONEK berkata...

Tuan Isam,

Sambil senyum dan relax santai madey eee menjelaskan kerugian semasa dia jadi ketua kampung, tak sampai 10B. Masa D ZZZZZZ pulak 170B.

Dia ingat 10B tu macam 10 sen ker? Macam 10 duit ker? Macam 10 kupang ker? Dia tak tau ker, kalau duit
10B tu hempap kat kepala dia, dia boleh kojol terus?

Apa punya eeee dan UBN nih?

Lihat macammana UBN boleh senyum dan relax santai dengan kehilangan duit rakyat (gua beri 5 cukuplah):
i.????B duit PKFZ
ii.????B duit Perwaja
iii. ????J duit enjin jet
iv.???J duit lari USA
v.???K duit terbang negara arab

Campurkan 5 di atas tu dah berapa haaaaa? Itu pun masih mampu senyum sambil relax santai!!!

Apa punya makhluk Tuhan macam nih?

Tanpa Nama berkata...

Sham, jangan nak bising2...semua org ketuanan rakyat dah tahu!!!. Makcik & pakcik kat labukau dan felda belom ambik tahu!!! Nak buat macamana???

siber labukau

storm62 berkata...

jumpa ular, hantar pi zoo.

jumpa madey, hantar pi zimbawee,

kasi liwat sama dia.

Tanpa Nama berkata...

ketuanan melayu bermaksud semua cukong2,kroni2,keparat2 jika tidak di tolong di anggap bukan bumiputtt.

ketuanan melayu mesti dianggap sesape yg berdarah keparat,bumiputt mesti di sembah mesti di sujud mesti dicium walopun busuk seumpama ayer limabahan..

-kiung-