Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Disember 2009

PEROMPAK MINTA ORANG LAIN BERSEDEKAH




KALAU BELI KAPAL SELAM DARI AH BENG INI - MESTI BANYAK SELAMATKAN DUIT




RAKYAT DIMINTA BERMURAH HATI - berita hairan

Najib galak masyarakat berlainan agama bantu golongan memerlukan

Najib Razak berharap semua rakyat Malaysia, tidak kira apa juga kepercayaan agama, mempamerkan kemurahan hati dan perasaan belas kasihan dengan menghulurkan bantuan kepada golongan yang paling memerlukannya.

Dia berkata golongan yang paling memerlukan bantuan itu, termasuk daripada mereka yang tidak berdaya kepada yang susah sehinggalah kepada perkhidmatan kecemasan yang sentiasa sedia berkhidmat.

Dengan semangat kemurahan hati ini, kita harus juga menunjukkan keprihatinan terhadap alam sekitar. Satu perayaan Krismas yang lebih hijau boleh diadakan.

KAH KAH KAH…

woit…NAK BERMURAH HATI MACAM MANA?... kah kah kah..

woit… SEMUA HARTA KEKAYAAN NEGARA KENA REMBAT…kah kah kah..

kah kah kah…. MADEY REMBAT 100 BILION RINGGIT….kah kah kah…

kah kah kah… MADEY TUDUH DOLAH REMBAT 270 BILION… kah kah ka..

woit… INI BELUM KIRA LAGI YANG DI REMBAT OLEH MENTERI… POLIS…KASTAM… JENERAL…kah kah kah…

woit… SEMUA MENYAMUN… SEMUA MEROMPAK….kah kah kah..

woit… KALAU SEMUA DUIT INI DI GUNKAN UNTUK RAKYAT….TAK PERLU SEDEKAH SEDEKAH…kah kah kah..

kah kah kah… TIAP MINGGU KITA BERKRISMAS…kah kah kah..

kah kah kah... SATU MALAYSIA DAPAT HADIAH....kah kah kah

nota:
altantuya apa cerita?
best ke ?
puteh dari ziana kan?




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nota:
altantuya apa cerita?
best ke ?
puteh dari ziana kan?

bijik kelentit ziana dah jadi warna hitam dah...lebam siot...servis baik sangat kat ramai pelanggan...

Tanpa Nama berkata...

haha..
mesti la altantuya lg best...
haha...
ayat tak boleh blah...
ziana aper ada,
setakat bontot tonggek je...

Tanpa Nama berkata...

macam best jek

Sudin berkata...

Konsep 1Malaysia,oneMelayu mana ada ugama...!!!
Jangan berkhutbahlah mat monggol.

Mana ada cerita murah hati.
Perkhidmatan Kesihatan serah pada chukong MCA.
Kementerian Pengankutan bagi pada china haram jadah chukong MCA.....!!!
Saham Telekom jual pada china Singapura..
TNB pula melalui IPP chukong china pukimak MCA kenyang.......
Petronas pun kesudahannya chukong china MCA yang kenyang.

Apa fungsi Jabatan Kebajikan Masyarakat ?
Pukitiang punya Perdana menteri!!!
Bodoh nak mampus...!
Dia ingat zaman ni rakyat malaysia bodoh lagi.

Buang saja Perlembagaan Persekutuan/Negara dalam tong sampah.
1Malaysia konon..!
Pooodah !

Woit Perdana menteri haram jadah....!
Jubor Altantuya murah ke ?

Sepupu-sepapat dah berjangkit penyakit gilakan puki artis.
Lidah kontot apa cerita ?
Hadiahkan kereta mewah ?
Tak ada keturunan lain ke nak derma kereta ?
Ini tentu gilakan lubang jubor juga.Lubang puki didepan dah tak best.


Isham....!
Terima kasih kerana mendemokrasikan ruang blog dan komen.
Walaupun Tanpa Nama berkata...

merah_s berkata...

Salam ziarah, semoga engkau sihat n gembira selalu...

Tidak kira siapa yang berkata, sedekah itu adalah amalan yang dituntut agama. Barangsiapa yang bersedekah dengan ikhlas, ganjarannya emas sebesar 2 gunung Uhud.. Ianya akan kita terima di SANA nanti, bukan di sini, jika di SINI, akibatnya sesak dunia ni penuh dengan EMAS, agaknya berebut2lah manusia ni termasuk PEROMPAK yang merompak semata2 nak bersedekah... ;)

Mat Dangdut berkata...

kapal selam yang paling murah ialah sebuah baldi, satu botol yang telah dipotong, culing, air dan sedikit ganja

Tanpa Nama berkata...

TKT balun 100B, Mat Tdo zzzz gasak 270B....polis gasak puloh juta juta bila pencen atau mampos tengok aset ada 47juta, 27juta, 30juta itu belum kira komisen 500juta, pasu bunga 1.5juta, geng cukong 12B, mamak pedukang 13B main forex.....mampos 1 malaysia di kerjakan oleh penyangak2 gerembolan...

Tanpa Nama berkata...

Tuan Isam,

Sedekah tu baik kalau kena cara, matlamat dan rukunnya.

Kalau rukunnya betul, tepat, habuannya amat hebat.
Kalau rukunnya bengkang bengkuk, habuk yang dapat.

Kalau sumbernya dari rasuah aka rompak rembat, fikirlah sendiri!
Kalau asalnya $ dari mengipas membodek, fikirlah sendiri.

Kalau matlamatnya suci nak membantu, besar amalannya.
Kalau matlamatnya menyimpang sekelumit debu pun nak tarik undi, besar jugak balanya.
Kalau matlamatnya kerana yang Maha Esa, syurga taruhannya.
Kalau matlamatnya supaya UBN terus berkuasa, sesen tak guna!

Sedekah: Matlamat tak menghalalkan cara.
Kena dua-dua matlamat dan cara hanya pada Yang Esa!

Tanpa Nama berkata...

Ya allah ya tuhan ku, ape dah jadi kat tanah air kita di perintah penyamun-penyamun terhormat. Ini dah la lebih teruk dari penjajah.
dah la semua hasil-hasil negara di bedal dan di hantarke australi, mongolia,canada.... Hoiiiiii penyamun sangup kah kamu menghantar bini atau ibu kandung mu meniduri dgn lelaki asing?. ini sama seperti mencuri hasil negara tercinta ini dan menghantar ke luar negara.

Dari:
Penarik Becha

Tanpa Nama berkata...

Hoiiii,
Dulu kem askr dirompak, lepas tu polis sedekoh pistol kat matrempit/penjenayah. mungkin dapat syer daripada hasil mereka kot, lepas tu jet perang hawk 28 biji entah kemana kononya simpan kat gudang simpanan kat luar negara lepas bayar sewa beratusan juta tiba-tiba jet dah jadi milik org. Bodohnya............
Lagi best sekarang engine kapal terbang dah hilang dan dijumpa di argentina.
Hoi setan ..hang jual engine kapal terbang nak beli ticket bolasepak piala dunia ke???????.

Perangai tak kena dengan perangai,,,,,,,,,,
Belajar tinggi sampai 5 tingkat tapi bodoh lebih setingkat.
Otak kuda, hoi setan ko ingat malaysia bapok ko punya ke? ah?. Alahai kapal selam, apa la nasib ko. benda yg nampak hanya tinggal rangka yg ko nie..............