Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Disember 2009

SENARAI : APA DIA COOL 2009 - 2010



HIDUP INI MESTI COOL !




FALSAFAH COOL

Cool ialah sikap.
Cool ialah feshen.
Cool ialah gaya hidup.
Cool ialah estetika.

Cool ialah style gaya hidup yang cool.

Cool adalah politik yang menentang.
Cool menentang yang wujud.
Cool membawa yang baru.

Cool tidak dapat di beli.
Cool lahir dari jiwa dan bukan dari kedai pavilion
Cool jangan cuba nak buat buat cool.

Lawan cool ialah poyo dan skema.


nota:
kajian masih di jalan kan




19 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

Cool jika Bau Bau Cafe dibuka semula..

Tanpa Nama berkata...

Giler.. gilerr.. cool.. cool.. (giler.. giler..)

Tanpa Nama berkata...

Besh la blog ni! Eh!
Saya orang ke berapa ea cakap blog ni besh?
Besh
Besh
Besh
Paling besh xde statement "jika anda ingin menghulurkan sumbangan, sila...."
Nak buat reban itik ke sumbangan tu?

mae berkata...

gua baru dengar lagu yg cool..
performed by: son house
title: grinnin' in your face

usain berkata...

paling cool ialah menjadi ketua pemuda umno

suis-media berkata...

Tuan TT
Satu lagi yang paling cool ialah..
cool...apabila bisnes kita di-samun/di-rompak/di-tibai/di-potong,,,kah kah kah kah kah TM cooooooooool

Tanpa Nama berkata...

Isham@Tukar Tiub is coolest person in da world..."What we've here is..failure to communicate"

Lone RAnger

Hasta La Victoria Siempre

Tanpa Nama berkata...

"what we've got here is failure to communicate. some men..you just can't reach. which, is the way he wants it. well..he gets it. and..i don't like it anymore than you men.."

-jibam-

Kucing Parsi berkata...

whats wrong with cool or not

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Sudin berkata...

Cool menentang yang wujud. ???


nota:
kajian masih di jalan kan


Takpe.......gua tunggu

"LA MAUJUD BIHAQQI ILALLAH"

Tanpa Nama berkata...

Diskopi sudah tak kool.

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) berkata...

cool la makan koneto sambil baca TT.

Tanpa Nama berkata...

Sham, Sapa Mat Poyo? dan sapa pulak Mat Skema? Menarik sungguh...Hahahahaha!!! Kau kena tahu pulak sapa pulak mat pengorrr!!! Yg telah disahkan benar hanya mat kool! mat kool! kawanku...iaitu sham beragas....Hahahahaa!!!

siber labukau

Mat Dangdut berkata...

compilation hasil kecurangan BN 2008-2009

rillink berkata...

siapa paling cool?
tukartiub-bloger paling cool
najib razak-PM paling cool
Lim kit Siang-pembangkang paling cool
TM-Glc paling cool
Dato tajudin ramli-ahli koprat paling cool.
sprm--jabatan kerajaan paling cool
madey--Penyamun paling cool
dolah badwi--bekas PM paling cool
Anuar Ibrahim--Pemimpin paling cool
brahim ali--spesis katak paling cool.
erik chia--perompak paling cool
Haji Hadi-ulamak paling cool

underBear berkata...

minyak naik.cool...
gula naik.cool...
najib naik.cool..
cukai naik.cool....
hahhahahhah.....

p/s : sy nk pomot pd tuan TT satu blog yg pnulisan dia mmg cool..
www.kumpangmeah.blogspot.com
apa komen??

Tanpa Nama berkata...

Aku akan bertambah cool kalau UBN lingkup dan kita dapat guru besar baru dari keturunan PR.

Blog Tuan TT ni belum berapa cool lagi. Dah dapat 50 juta pengunjung barulah dikira sedikit cool. Kalau boleh dinaikkan kepada 100 juta, barulah COOL! (Nilai cool adalah berdasarkan dengan nilai enjin jet yang dijumpai semula di UK? USA? atau di Argentina?)

stoking berkata...

johan,

aku baru nak tulis 'apa yg tak cool 2009 ialah bau-bau cafe tutup' tapi kau dah tulis dulu hahahaha

pegi CM dah tak cool sejak tiadanya bau-bau cafe dan ricecooker....

Truckster berkata...

mat rempit & minah cun yg datang pekan frinjan cool...

pak samad janggut cool...

"band dum dum tak" cool...

apek jual dvd haram cool...

unit amal pas yg menjaga demonstrasi masih lagi cool..


nasi itek di Pmtg Pauh cool...