Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Mac 2012

SARKOT UNTUK KESELAMATAN ANDA




NOTA:

berita ini hilang bagitu saja
jika di negara kapir
yang rakyatnya makan babi
yang rakyatnya minum arak
yang rakyatnya ada main bontot
berita saperti ini kan menggemparkan

ibu bapa akan di tanya
sekolah akan ditanya
kawan kawan sekolah akan ditanya
pembantu kebajikan akan ditanya
padri akan ditanya
imam akan di tanya
rabbai akan ditanya
ahli sosioloji akan di tanya
media akan ditanya

semua akan bersama-sama bukan sebagai moralis
tetapi membincakan kenapa ini belaku
ini tanggung jawab semua

kerana itu negara kapir maju
kepara itu negara kapir ada universiti hebat
kerana itu negara kapir ada cambridge
kerana itu negara kapir ada oxford
kerana itu orang islam belajar di negar kapir tentang islam





SOROK MAYAT BAYI DALAM BALDI EMPAT HARI – berita hairan

Gadis mengadu sakit perut sebelum rahsia lahir anak luar nikah tak cukup bulan terbongkar

KUALA NERANG: Disebabkan takut kerana melahirkan bayi luar nikah, seorang gadis berusia 22 tahun dari FELDA Lubuk Merbau di sini, menyorokkan mayat bayi itu dalam baldi di bilik mandi rumahnya selama empat hari, sebelum rahsianya terbongkar pada Khamis lalu.
Gadis itu dikatakan melahirkan bayi perempuan yang sudah cukup sifat, tetapi tidak cukup bulan itu di rumahnya Isnin lalu tanpa disedari ahli keluarganya sebelum menyorokkan bayi itu di dalam baldi dan ditutup dengan pakaian di dalam bilik air rumah keluarganya.
Sumber berkata, pada mulanya gadis itu mengadu sakit perut pada Khamis lalu, sebelum dibawa keluarganya ke sebuah klinik di tanah rancangan itu untuk mendapatkan rawatan tetapi petugas klinik itu menasihatkan dia dirujuk ke hospital.

Sehubungan itu, keluarga gadis berkenaan membawanya mendapatkan rawatan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar dan doktor yang melakukan pemeriksaan mengesahkan gadis itu baru melahirkan bayi menyebabkan keluarganya terkejut.

“Berikutan itu, keluarga gadis terbabit membuat laporan polis keesokannya dan polis yang datang ke rumahnya bagi melakukan pemeriksaan menemui mayat bayi terbabit di bilik air rumah keluarganya.

“Siasatan awal mendapati bayi itu baru berusia tujuh bulan dalam kandungan. “Mayat bayi berkenaan dibawa ke HSB untuk bedah siasat,” katanya di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Padang Terap, Deputi Superintendan Ku Yaacob Ku Hamad, ketika dihubungi semalam mengesahkan mengenai kejadian itu dan polis menunggu laporan bedah siasat untuk tindakan lanjut.

Katanya, gadis itu sedang menerima rawatan di HSB dan polis menunggu masa sesuai untuk mendapatkan keterangannya.

NOTA:
tidak dapat tidak
ramai lagi bayi akan mati
tidak dapat tidak
ortopedik moral akan berkhutubah
tidak dapat tidak
para moralis moralis akan membebel
tentang api dan dosa

marilah kita menrima hakikat bahawa:
di waktu muda ini cepat ngang
di waktu muda ini cepat basah
ini hakikat bailoji
ini fitrah manusia


anak muda memang mencari teman seksual
anak muda memang cuba dan memcuba


jadi:
beri tahu dengan jelas bila air mani jantan
bertemu dengan telor wanita
ketika memburet
ianya akan menghasilkan bayi
ini hakikat yang wajib di beritahu pada anak muda
mereka wajib bertanggung jawab


jika masih ingin
mengentot sila gunakan kondom
bayi tidak akan lahir


NOTA:
sarkot ialah sarong kote!
topi keledar
topi peranchis
baju hujan
payong dara
semua adalah sarkot




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Khamis baru2 ini saya turut menyaksikan dgn mata kepala sendiri seorang bayi yg dikatakan berusia 22 minggu several 265g kaku layu tidak bernyawa. Di beritakan telah meninggal dalam Rahim si ibu mgkn lebih drpd seminggu. Masa di keluarkan masih dalam "placenta". Kenapa bayi ini yg telah cukup sifat kecuali jantunanya, meninggal Dlm Kandungan, Allah saja yg mengetahui. Krn Allah lebih menyayangi beliau. Bgmn perasaan si ibu? Saya ceritakan begitu Dan tambahan cerita, si ibu sudah di anugerahkan "pas" istimewa di hari kebangkitan. Si Anak yg belum dijangka kelahiran nya Akan menjadi perayu terakhir utk si ibu, usah ditangisi, berayukur sebanyak2 mgkn. Bgmn si bapa? Tenang. Lega saya! Utk makluman, bayi yg meninggal itu, sepatutnya menobatkan diri says di Alan ini sebagai Datuk Kali pertama!

Pro-KIRI berkata...

Inilah salah satu bukti yang amat kukuh bahawasanya FAHAMAN KIRI amatlah penting bagi pembangunan minda rakyat Malaysia dan patut disokong oleh semua rakyat Malaysia.

Setiap tahun ramai bayi Melayu yang menjadi mangsa disebabkan masyarakat Malaysia terutamanya masyarakat Melayu yang prejudis terhadap perempuan yang mengandung sebelum berkahwin.

Orang Melayu harus menerima kenyataan bahawa ramai orang Melayu yang melakukan kesalahan setiap hari contohnya melakukan hubungan seks sebelum berkahwin. Jadi bila mereka ini mengandung sebelum berkahwin, janganlah kita menghukum mereka. Sebaliknya kita patut menolong mereka memperbaiki kesalahan mereka.

Kes buang bayi di Malaysia paling tinggi dikalangan masyarakat Melayu (menurut statistik 99.99% kes buang bayi di Malaysia ialah Melayu). Mengapa?

Jika kes mengandung sebelum kahwin berlaku di kalangan masyarakat Cina atau India dan lain-lain, ibu bapa mereka akan cuba menyelesaikan masalah anak mereka dengan menyuruh anak mereka berkahwin. Jadi gadis perempuan yang sudah mengalami tekanan jiwa kerana mengandung sebelum berkahwin tidaklah "stress" sangat, kerana mereka mendapat sokongan daripada keluarga yang memahami masalah mereka dan cuba menyelesaikan masalah mereka dan menerima hakikat bahawa anak gadis mereka akan melahirkan seorang cucu untuk mereka.

Tetapi jika ianya berlaku dikalangan masyarakat Melayu, maka adalah golongan yang suka jaga tepi kain orang lain (macam ahli-ahli JAIS yang mahu gadis-gadis perempuan yang mengandung sebelum kahwin dihukum berat - contohnya rotan & sebat) dan suka mengumpat. Jadi ibu bapa Melayu mendapat malu tidak menerima hakikat bahawa anak gadis mereka telah mengandung. Jadi sudah tentu anak gadis mereka akan cuba sedaya upaya menyembunyi kesalahan kerana jika diketahui ramai, maka gadis yang sudah mengalami tekanan jiwa ini akan menghadapi banyak tekanan lagi. Sebab itu ramai gadis-gadis Melayu yang melahirkan bayi sebelum nikah akan membuang anak mereka kerana takut dihukum sebat oleh golongan fanatik macam JAIS, Zul Nordin, Harussani, dan Hassan Ali.

Manakala golongan lelaki Melayu pula yang membuat anak gadis orang mengandung tidak akan bertanggung jawab dan mengaku kesalahan mereka kerana mereka takut status kealiman mereka jatuh. Mereka yang munafik ini lebih mementingkan status agama mereka (kerana mereka tidak mahu dipandang rendah oleh golongan macam Hassan Ali) daripada tanggung jawab mereka sebagai bapa kepada bayi yang dilahirkan luar nikah.

Jadi saya harap lebih ramai masyarakat Melayu membuka minda mereka supaya kes buang bayi tidak berlaku lagi.

Jika anak gadis kamu mengandung, terima sahajalah hakikat dan takdir. Marah tu marahlah tetapi janganlah kita menghukum anak kita yang sudah stress itu. Kerana sebab takut dapat malu atau disebat oleh Hassan Ali, gadis-gadis Melayu lebih rela membuang bayi mereka.

Apalah nak jadi dengan masyarakat Malaysia? Gadis perempuan yang mengandung sebelum bernikah kita ejek-ejekkan dan mahu mereka dihukum sebat, tetapi penjenayah macam Shahrizat, Rahim Tamby Chik, & Khir Toyol yang mencuri wang rakyat mendapat gelaran Datuk Seri, jawatan Senator, menteri dan dipanggil Yang Berhormat.

bikir perak007 berkata...

BAB INI RAKYAT 1 MALAYSIA DI BAWAH KERAjaan UBN TULIAHKAN HASSAN ALI DAN UTAZAH MASITAH..KAH KAH...

Non-Governmental Individual berkata...

Kah kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

orang lain berjuang, hang pun nak berjuang.

tapi orang lain tak lari, hang lari.

orang lain berani kahwin, hang tak berani kahwin.

akhirnya akal jadi pendek. kes macam ni pun tak boleh nak selesaikan dengan cara yang baik. yang mampu dia pikir hanya kondom. sampai tua lah lu pakai kondom pegi belakang lorong.

orang macam ni nak ajar orang lain berjuang? diri sendiri pun pengecut.

Tanpa Nama berkata...

Woit TT,
Ikut lu munya keselesaan...jgn susah hati..

itu komen by Tanpa Nama 12.28 manyak celaka...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah Tepat sekali T.T. ia itu hakikat biology, orang putih panggil "raging hormone". Bukan manusia yg buat hormone, tuhan yang buat dan juga DNA make-up. Masitah dan Hassan Ali dan T.T. pun dah melalui nya

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 12:28, paling BODOH jika hidup hanya nak konfom agar diterima masyarakat terbanyak. Ini adalah walaupun yg terbanyak itu sebenarnya golongan yg saban abad sejak kewafatan Nabi Muhammad sehingga ke zaman masakini mereka telah memalingkan akal dan hati mereka jauh drpd mesej quran yg sebenarnya! Sebab itu majoriti sampai ke akhir hayat hidup dalam keMUNAFIKan.

Tanpa Nama berkata...

jangan lupa juga 'topi jerman' !!