Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Mac 2012

TUKAR TIUB KECEWA SANGAT





SATU KENYATAAN


ada lah di maklumkan
bahawa semua pembaca
semua peminat
semua pengutuk tukar tiub
merasa amat kecewa
amat amat kecewa
sampai tergolek dog
kerana belum dapat melihat
shahrizat selak kain

gagal untuk melihat ribun hitam
milik saekor lembu
kah kah kah






PERNAH NYATKAN HASRAT BERUNDUR
- meloya

KUALA LUMPUR 11 Mac - Pengorbanan Shahrizat Abdul Jalil melepaskan jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat berkuat kuasa 8 April ini tidak akan melemahkan semangat Pergerakan Wanita UMNO Johor.

Ketua Pergerakannya, Sharifah Azizah Syed Zain berkata, keputusan Shahrizat itu dilihat tindakan yang bertanggungjawab dan ikhlas dalam perjuangan menggerakkan sayap wanita khususnya dalam UMNO.

"Pengorbanan ini tidak sesekali melemahkan semangat kami sebaliknya menjadi suntikan semangat untuk kami berkorban tenaga, harta dan nyawa demi memastikan Barisan Nasional (BN) memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Menurut Sharifah Azizah, Shahrizat pernah menyatakan hasrat untuk mengundurkan diri pada Januari lalu, namun menangguhkannya atas dasar tanggungjawab terhadap parti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK PUTAR LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah....NAK KELENTONG LAGI.... kah kah kah..

woit...TAK PAYAHLAAA...kah kah kah..

kah kah kah...SATU DUNIA MINTA SHAHRIZAT CABUT BULU SEBELUM SELAK KAIN...kah kah kah



8 ulasan:

bikir perak007 berkata...

Pagi pagi perut dan memual ..hiporit dari atas hingga kebawah dari cawangan hingga ke Putra Jaya.
Helloo makcik nyawa hak Allah Taala le.. Tapi bab Harta,..harta apa yang makcik ada jika tak harta RAKYAT...udahlah wekkkkkk!!!!!!!

bikir perak007 berkata...

Pagi pagi isi perut dan memual ..hiporit dari atas hingga kebawah dari cawangan hingga ke Putra Jaya.
Helloo makcik nyawa hak Allah Taala le.. Tapi bab Harta,..harta apa yang makcik ada jika tak harta RAKYAT...udahlah wekkkkkk!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Woit, wa mau tengok itu ribun balang hitam sulah habih lo....
manyak susah hati...
nasib talak baik...

1SELIPAR berkata...

pengorbanan katanya.

pengorbanan , sial. Such a noble word.

lepas ni kalau nampak minah ni atau anak anak dia tengah drive cayenne, membeli belah atau makan sedap di restoran yang tak ada menu 1malaysia,

aku dengan bangga campur jijik boleh kata 'memang la mewah, makan duit haku'.

Disgusting. Tak malu.

Tanpa Nama berkata...

Alooo...bos...rimbun hitam hahahaha cilakak lu ....

Tanpa Nama berkata...

Shahrizat Abdul Jalil kata dia akan mengundurkan diri sebagai anggota Kabinet merangkap jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat,apabila tempoh dia sebagai senator berakhir 8 April ini.

Syed Ali Syed Abas Alhabshee pula menganggap kenyataan untuk berundur itu adalah satu 'drama' (menipu rakyat)dan Sharizat telah berjaya melakonkan watak sebagai makcik Bollywood… aku memang sokong ungkapan ini kerana kalau tak tipu itu bukan UMNO Baru. Demi menjaga kreditibiliti, Tun Mahathir masih terus menipu dan berbohong sehingga hari ini... yang bagusnya masih ada segelintir rakyat bangang mempercayai kata-katanya.

Dan ayat Paling bangsat bila Najib Razak menyarankan supaya anggota-anggota parti terutamanya Wanita Umno terus memberi sokongan dan kerjasama kepada Shahrizat selaku ketua pergerakan itu.Sudah terang tak perlu bersuluh lagi, Mohd. Najib adalah ketua yang bersubahat dalam jenayah.

Inilah hebatnya perdana menteri UMNO Baru, aku tidak pernah sokong orang seperti ini jadi perdana menteri Malaysia. Entah siapa yang lantik dia jadi PM tapi dipaksa aku supaya menerima dan menyokongnya sebagai PM….

Penyangak, perompak, penipu, pembunuh profil tinggi semuanya dilindungi dan diajaknya kita sama-sama memberi sokongan kepada penjenayah itu agar terus diberi mandate sebagai pemimpin. Ini memang kerja gila, sama gilanya Tun Mahathir menipu semua rakyat dalam melesapkan RM100 bilion untuk kepentingan diri, keluarga dan kroni.

Kalau pengundi berdaftar masih mengggangap bahawa UMNO Baru dan Barisan Nasional itu patut diberi lagi kuasa memerintah selepas pilihanraya ke13…. Memang celaka …….!

IbnAbdHalim berkata...

Letak jawatan apakah jadahnya kalau dah sampai tamat tempoh senatornya. Kalau nak letak dari mula lagilah.

Tanpa Nama berkata...

Btol ti broo..ini penipuan yg tercamggih ala bpllywood...dh rembat duit lepas jwatan...kl mcm tu pg rompak bank pastu letak jawatan sbf perompak x pyh msk jail...