Isnin, 12 Mac 2012

TEPAT DAN BETUL : KE JALAN RAYA SEBELUM KE PILIHANRAYA




SEKALI LAGI KE JALAN RAYA






ANTI-PPSMI MAHU DEMO LAGI, DI PARLIMEN MUHYIDDIN
- mkini

Satu lagi perhimpunan menentang dasar Pengajian dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) akan diadakan pada April depan di Pagoh -- kawasan Parlimen yang dimenangi Muhyiddin Yassin.

Berbeza dengan perhimpunan besar tiga tahun dulu yang menuntut pemansuhannya, perhimpunan kali ini mahu dasar itu dimansuhkan serta merta dan bukannya secara pendaratan lembut (soft landing), lapor Harakahdaily.

"Walaupun kerajaan mengumumkan dasar PPSMI ini akan dimansuhkan, kebelakangan ini kita mendapati seolah-olah ada gerakan daripada pihak-pihak tertentu yang ingin menghidupkan semula dasar ini," kata Pengerusi Gerakan Mansuhkan PPSMI (GMP) Prof Shahrir Md Zin.

Berucap dalam perhimpunan ulang tahun ketiga bantahan mereka di Gombak semalam, Shahrir berkata, bantahan terhadap dasar itu perlu dihidupkan kerana kerajaan didakwa tidak bersungguh-sungguh memansuhkannya segera.

Sementara itu, Setiausahanya GMP Hasni Abas berkata, Pagoh dipilih sebagai antara lokasi perhimpunan bagi menunjukkan tanda sokongan terhadap Muhyiddin yang mengumumkan akan pemansuhan PPSMI sebelum ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH YANG ANAK MUDA TUNGGU..... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH NAMANYA: KE JALAN RAYA SEBELUM KE PILIHANRAYA.... kah kah kah



Tiada ulasan: