Rabu, 3 Februari 2010

AMOI JUAL TUBUH - INDIA BASUH KERETA




DUA DALAM SATU - CUCI KERETA DAN JUAL TUBUH




INDIAN PELAMPAU , CINA JUAL TUBUH SATU MALAYSIA DIPULAU - malaysiakini

Kenyataan berbau perkauman yang diluahkan oleh seorang pegawai khas kepada Najib Razak ketika berucap pada seminar satu Malaysia di Melaka hari ini, menyaksikan puluhan ahli MIC, MCA dan perwakilan pertubuhan bukan kerajaan meninggalkan majlis berkenaan.

Menurut sumber, pegawai khas Najib, Nasir Safar menimbulkan kemarahan hadirin apabila dia melabelkan kaum India dan Cina sebagai pendatang.

Selain itu, Nasir juga didakwa mengancam akan menarik balik kerakyatan mereka yang menentang keputusan kerajaan untuk menghadkan 12 matapelajaran sahaja untuk peperiksaan SPM.

Pemuda MIC dijadual membuat laporan polis lewat hari ini dan satu memorandum bantahan akan juga dikemukakan kepada Najib apabila beliau dijadualkan melawat Melaka pada 4 Feb.

Sementara itu, Samy Vellu melahirkan rasa marahnya berhubung insiden berkenaan.Beliau yang menyifatkan insiden itu sebagai isu perkauman yang melampau menggesa perdana menteri mengambil tindakan sewajarnya ke atas pembantunya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INDIAN NI PELAMPAU MACAM MANA?... kah kah kah..

kah kah kah… PELAMPAU GILA KUASA MACAM SAMY DAN MADEY KE?... kah kah kah..

woit… AMOI JUAL DAGING INI DI MANA ?.... kah kah kah…

woit… INI TAK BEST … BAGILAH SATU MALAYSIA TAHU DIMANA BOLEH BELI… kah kah kah..

kah kah kah… AGAK AGAK BERAPA SEKILO PEHA AMOI?... kah kah kah..



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau sepuluh orang macam nasir mandi safar ini di UMNO...konfom undi kaum India 45% jadi 100% , undi Kaum Cina 75% jadi 100% undi untuk Pakatan Rakyat di PR13. Tapi ada kemusykilan di sini...apakah Datuk Najib sekarang kena sabotaj???. Najib pusing satu India..satu negara Cina untuk pancing undi. Naik turun Batu Cave untuk mendapatkan undi kaum India yang akan menetukan 66 kawasan Parlimen. Tak mungkin...tak mugkin ini mesti ada agenda lain...Mahatir dan Pewaris..KJ diserang bertubi-tubi!. Apa yang berlaku di UMNO sekarang?. Perebutan kuasa di antara Najib dan orang kuat Mahadey Mat Sembab?????. Hancur...hancur negara kalau Mat Sembab naik..ada yang tak kena...kena tanya profesor kangkung!.

Tanpa Nama berkata...

They say that if you want to know the character of a person, look at his friends. In this case, if you want to know the character of the PM, look at his special officers.

Tanpa Nama berkata...

datuk naser cakap pandai, bagi kat dia amoi sorang tengok juling tak bijik mata! Idiot!!! Datuk Naser is an idiot!!!!


gibuk

mn berkata...

NAK TAHU BERAPA SEKILO PAHA AMOI...KENA TANYA 'PEJUANG RABA' DI AMERIKA...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

KALAU NAK TAHU BERAPA SEKILO BUAHBETIK AMOI...KENA TANYA...CIK...CIK..CIKEBUNG-BUNG...BUNG-BUNG...BUNYI ZZ...kah kah kah kah..kah kah kah

orangkasai berkata...

ini strategi politik, nasir dikerbauhitamkan. nanti ada pemimpin lain marahkat nasir, nampaklah depa tak pkauman. India & Cina pun sokong UBN balik.

Tanpa Nama berkata...

Adakah Nasir telah dijanjikan projek bila kena fire? Berlakon aje tu... Untuk tunjuk Najib tak perkauman. Macam setiausaha Mahathir yang komunis dulu tu. Kah kah kah ...