Ahad, 20 Julai 2014

SIAPA DI BELAKANG MAS






BATU ISRAEL 
DENGAN MINYAK SAWIT
Memang kalau menjual itu untung, cuma kalau kita menjual parang kepada penyamun, jangan lah marah sangat kalau penyamun tu menyamun. Kita jual sawit pada si laknatullah untuk kelangsungan hidup mereka. Dam bila dah hidup selesa, dibantai pula puak yang tak sebulu dengannya. Hang pikiaq la sendiri, baguih ka pi tolong orang yang membunuh orang yang hang dok bela.

 Aku kalau palestine tu tak diambil kisah dari kerajaan takpa...ni depan rakyat bukan main...nak bela nak bantu...nak hantar itu hantar ini..alih belakang dok support jugak...kalau tak jual kat israel tak boleh ka..dah takdak ka negara dalam dunia ni yang boleh beli... on PRESIDEN PUTIN SASARAN

in response to malaysia jual minyak sawit kpd yahudi israel malaysia jugak untung. bodoh. bahlol. kelabu asap. yang patut di kondem jika malaysia beli barang israel. , by Anonymous.
Anonymous
on 7/19/14
JARINGAN ZIONIS DI MALAYSIA
Ulasan TT kali ini baru tepat dan betul.Kenapa kapalterbang malaysia dipilih untuk ditembak.Memang benar telooo mat monggol sedang dipegang obama.Ingat siapa bunuh altantuya dan gambar mat monggol dipameran berlian di Singapura.Jaringan zionis-amerika dan barua mereka diasia iatu singapork adalah perancang utama.

Yang sialnya semua ini kerana mat monggol.zaman dia apco telah menguasai Malaysia tetapi semua pemimpin umnongok dah kena pegang telooo.Semua pemimpin mereka salahguna kuasa,tiada sesiapa pun sebersih suci dalam debu.Semua pemimpin umnongok tipu melayu semua semuanya barua-barua-barua yahudi laknat.Tapi berlagak nak perjuang untuk melayu.Hatta ibrahim ali juga adalah melayu yahudi zionis laknatullhah pelaq babi sial. on PERANCANGAN AMERIKA
Anonymous
on 7/19/14
SIAPA CEO INI?
Tugas CEO ada lah melihat jauh kehadapan untuk memajukan syarikat serta mampu memelihara keselamatan dari segala ancaman yang boleh memusnahkannya. Begitu juga syraikat penerbangan MAS.. CEO hendaklah dari orang2 yang berwawasan yang boleh membuat perancangan jauh kehadapan dengan penilaian dari pelbagai sudut untuk memastikan perjalan syarikat terus maju dan selamat.

 TETAPI ini tidak berlaku kepada CEO MAS sekarang ini. Beliau tiada berwawasan kearah itu.. fikiran beliau singkat . beliau gagal dalam HIRAC. Apakah beliau tidak mengetahui perperangan UKRAINE dan RUSSIA..??.. apakah tiada terpikir oleh beliau risiko laluan tersebut? Apakah beliau hanya mendengar cakap orang baru nak buat keputusan.. ? Tak pandai ke nak buat analisa dan keoutusan sendiri..? Apa scope tugas CEO dan kemanakah halatuju yg ingin dibawa... dan kini beratus2 nyawa sudah terkorban dan beliau perlulah berundur dari syarikat MAS. Cukuplah dengan tragedy MH370 dan MH17. Kita tak mahu ada lagi MH yg menjadi on SOALAN WAJIB DI JAWAB





-----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

NEW YORK, JULY 15 (RIA Novosti) – A summit of major emerging “BRICS” economies in Brazil is the latest sign of the decline of the US dollar as the standard global currency for reserves and trading, James Rickards, author of Currency Wars told RIA Novosti.

“We see the BRICS’ desire to shift away from the dollar, a unified Eurozone with a sovereign bond market waiting in the wings and a requirement on the International Monetary Fund to re-liquefy the world when the next financial crisis hits,” Rickards said.

“Put all that together and you see that the dollar’s days are numbered,” he added.

Envoys from Brazil, Russia, India, China, and South Africa (BRICS) are in Fortaleza, Brazil, for a July 15-16 summit on launching two $100bn BRICS finance organs for funding new roads, power plants and other schemes in emerging economies.

“BRICS share one common goal in that they have all voiced objections to the dollar as the principal reserve currency and the impact of US Federal Reserve policy on emerging markets, which the Fed pays very little attention to,” Rickards noted.

“By shifting its policies, the Fed massively affects foreign currencies and makes it difficult for them to plan investments. BRICS members share a desire to end dollar hegemony. It’s easier said than done, but they’re trying,” concluded the analyst.

The five BRICS states represent about one-third of the global population and a combined economy of some $13.6 trillion. Critics describe a disparate group that delivers much anti-Western rhetoric but little concrete action.