Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 September 2008

MUHYIDDIN NAFI KEPUTUSAN PERCEPAT PERALIHAN KUASA AKIBAT DESAKANYA

MUAR 27 Sept. Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata keputusan Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mempercepatkan peralihan kuasa kepada Timbalannya Datuk Seri Najib Tun Razak setahun lebih awal dari pelan asal Jun 2010 bukan kerana desakan beliau.

Beliau menjelaskan pandangannya tentang kepimpinan Perdana Menteri selama ini yang kadangkala terasa lebih tajam dan pedas bukan berniat untuk menyinggung perasaan tetapi adalah untuk kepentingan masa depan parti 'Apa yang diputuskan itu bukan kerana desakan saya. Saya kira Perdana Menteri mengambil kira semua perkara. Kita harap apa yang diputuskan oleh Pak Lah dapat diterima dengan baik oleh semua,' katanya kepada pemberita pada majlis tahlil di surau Jalan Bakri di sini, malam tadi.

kah kah kah….. bukan desakan saya !!!..... kah kah kah … munkeee kamu…. woit kamu ingat rakyat malaysia ni ngok ke….. boleh kena kelentong….. muka sembab ni…… cakaplaa terang-terang…. ni main kuntau muntau…. woit your standard bukan jadi deputylaaaa…. you patut jadi presiden parti…. tak kan orang lebih muda yang suruh arah you…. nanti tulah….. kah kah kah…



2 ulasan:

gorilla biskut berkata...

macam-macam Muhyiddin ni.memang la dia bukan sebab utama tapi desakan dia adalah salah satu sebab.

Muhyiddin dah sukala tu Pak Lah dah ubah plan kemungkinan akan berundur lebih awal.

tapi Najib dah bersedia ke untuk jadi PM?.nanti buat rugi je Najib naik tapi prestasi sebagai PM tak memberansangkan.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasapun Muhyiddin ni patut bertanding jawatan Presiden UMNO. Bukan apa, dari segi keberanian, aku rasa Muhyiddin ni lebih berani daripada Najib. Lagipun semasa pemilihan TPM dulupun, Muhyiddin dikira salah seorang diantara pemimpin UMNO yang layak untuk jawatan tersebut selain Najib. Entah macam mana Najib yang lebih bernasib baik.