Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 September 2008

TIADA PERTEMUAN DENGAN MB SELANGOR - UiTM - U.Malayau

SHAH ALAM 26 Sept. - Universiti Teknologi Mara (UiTM) menafikan dakwaan wujud pertemuan antara perwakilan tertingginya dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim bagi membincangkan isu cadangan membuka 10 peratus kuota pelajar bukan bumiputera ke universiti itu.

Naib Canselornya, Datuk Seri Prof. Dr. Ibrahim Abu Shah menjelaskan, apa yang berlaku sebenarnya ialah tiga pelajar iaitu Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) dan dua rakannya telah dijemput melalui panggilan telefon untuk hadir ke satu majlis berbuka puasa di kediaman rasmi menteri besar itu baru-baru ini.

Beliau berkata, ketiga-tiga pelajar berkenaan bersetuju menghadiri majlis tersebut atas niat baik untuk berbuka puasa.


kah kah kah….. kang kong mamat ni….. pergi berbuka puasa tu… kena jumpalaaaa….panggilan talipon tu buat apa? ….. pangilan talipon bukan cara panjat pokok petai…. talipon tu nak ajak datang jumpalaaaa….. ngooook…. kang kong ni... munkee ketua cawangan mana?.....kah kah kah….. ni mesti lulusan sintok….. kah kah kah

tu tempat berbuka puasa tu…..ingat dalam reban ayam…..kah kah kah…. itu rumah MB Selangorlaaaa….. ngook ni….. tuan rumah tu MBlaaaa.... ngook munkee ni...mama juwie lebih bijak dari kang kong ni….kah kah kah



8 ulasan:

mypuwa berkata...

mama juwie? di mana dia sekarang?

wun berkata...

agaknya prof tak diajak dia terkilan kot pastu kata orang lain tak jumpa..dia je tak jumpa tu..

takpe prof, raya boleh cuba lagi..

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Org nak berdamai cepat, dia nak gak cari jalan biar gaduh tue berpanjangan....

Sia2 jadi VC oi...

Oh,lupe,ade lagi sorg kawan dia kat Sintok yg berperangai agak serupe mcm dia ni...

Patut benor la perangai mcm tue...

Kene "penyakit" dr kawannya yang dari Sintok...

Kah kah kah...

Dua2 VC, dua2 kang kong....

Kah kah kah

chakoi berkata...

kah kah kah kuh kuh kuh kih kih kih koh koh koh keh keh keh chekor- chekor ah, chekor-chekor ih, misai- misai ah, misai-misai ih, hahaha hihihi, tebal misai lambang pintu gerbang utama uitm.

cucupakkasim berkata...

bro..sepatutnya mereka gi jumpa lu,ambil petua,sebab benda-benda cam ni lu dah pun buat 30 tahun dulu...

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
Maka diriwayatkan oleh pensyarah pompuan Uitm bahawa bos mereka ini suka menggatal dan bergurindam (karaoke), arakianya dipaksa murid murid beli rekod rakaman. Kabarnya lagu lagu tom jones dan engelbert humperdinck . Dia kata lagu lagi sedap dari seloka SELAMAT BERBUKA PUASA Isham Rais Universiti Bangsar Utama


Navy pencen

Boyan Boy berkata...

Nyesal aku tak sekeh kepala mamat ni masih jadi boss kat Kuching dulu...

Berlagak giler.

Boyan Boy

Johnny B. Rempit berkata...

Prof Aboo tu stylo gak spek malap dia. Kalah Mat Rempit. Hahahahaha...