Sabtu, 27 September 2008

SIAPA AJEN-AJEN AMERIKA

Pada 16 – 21 September 2006 dahulu kapal perang USS Houston milik tentera laut Amerika yang menggunakan tenaga nuklear telah singgah berlaboh di Westport Klang.

Kapal ini telah bocor dan mengeluarkan bahan radioaktif. Tetapi rakyat TIDAK diberitahu langsung.

Tidak ada laporan dari media tempatan tentang bahayanya bahan radioaktif ini. Berapa banyak air laut Selat Melaka tercemar. Apakah bahayanya kepada orang ramai.

Kerajaan Jepun dan Singapura telah meminta laporan khusus tentang kebocoran ini dari pentabiran kerajaan Amerika Syarikat.

Tetapi kerajaan kita senyap seperti tikus Bangsar dapat makan di Pasar Ramadan.

Jadi siapa kah yang jadi ajen Amerika di sini?

Pekara kapal bocor ini telah dan sedang ditimbulkan oleh YB Klang Charles Santiago.



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tok Batin orang asli di Jerantut Pahang bagi tahu agen itu ialah bik mama.kah kah kah.........

Tanpa Nama berkata...

Apalah malang rakyat Malaysia dapat kerajaan macam TIKUS BANGSAR ..

Tapi rasanya tikus bangsar ni tikus educated kot? Kerja nak menipu je hari-hari.

Tanpa Nama berkata...

umno mana bolih salah, dia mana ada buat rasuah, judi, pandai pegang buntun bini orang, gatal mengatal di bilik hotel di pd daa. MANA ADA , HISHAM TOLONG JANGAN JATUH KAH MARUAH UMNO (YANG TAK BEMARUAH) KEDALAM JAMBAN, MASA SEKARANG TEHGAH TERAPONG ATAS AIR JAMBAN, KALAU YOU BUAT COMMENT MACAM NI NANTI KENA FLUSHED DOWN THE TOILET, MARUAH OF THE BANGGANG FACED TEMPE CHOMPING, UMNO MASUK TERHARUM DENGAN BERAK

Tanpa Nama berkata...

Jangan nak putar belit fakta..Yang saya tahu Anwar Ibrahim adalah merupakan agen Amerika. Ini memang ternyata sebab dah banyak kali US menyebelahi dan mempertahankan Anwar. Jadi siapa sebenarnya agen US?

Tanpa Nama berkata...

bangang betul mamat farouk ni...tak abih abih si anwar ajen amerika...otak cap umno tak upaya nak ubat dah...lama-lama hang jadi mangkuk la farouk oii...kesian...