Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 September 2008

GABUNGAN NGO SOKONG PM – U.Malayau

PUTRAJAYA 26 Sept. - Gabungan Badan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) Malaysia malam ini sekali lagi menyatakan sokongan mereka terhadap kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Pengerusi gabungan itu, Md. Radzi Daud menjelaskan, walaupun badan itu bergerak di bawah NGO, mereka sebenarnya turut mewakili suara akar umbi UMNO yang mahu sebarang peralihan kuasa dilaksanakan dengan tertib mengikut pelan yang dirancang.


kah kah kah…. sokong macam mana ni…. kalau sokong PM …dolah akan berhenti tahun 2010 ….. nak dolah berhenti 10 hari lagi atau nak dolah teruskan hingga 2010…. ni yang buat gua konfuse…. wak ohhh wak…. sokong cam na wak…. Kah kah kah….cakaplaaa jelas-jelas…. sokong najib jadi pm atau sokong dolah terus jadi pm hingga 2010…. ni macam pasang dua kuda…. kah kah kah…nak najib minggu depan dan nak dolah hingga tahun 2010…. kah kah kah



2 ulasan:

tayar pancit berkata...

aku dah meluat tengok budaya sokong menyokong membabi buta nih...NGO apa sokong UMNO? NGO ngok la tu...tak abih-abih dok perbodo rakyat...

cucupakkasim berkata...

saya sokong..!! tapi,apa benda yang dia sokong tu pun dia tak tahu,ini semua jenis pemimpin persatuan yang ahli ada laa empat,lima orang..