Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 September 2008

TIDAK JEJAS WIBAWA PRESIDEN – U.Melayau

KUALA LUMPUR 26 Sept. - Keputusan menangguhkan Perhimpunan Agung UMNO bertujuan memastikan pelan peralihan kuasa berlaku secara terhormat tanpa menjejaskan kewibawaan Presiden parti.

Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, ia juga selari dengan tradisi peralihan kuasa dalam parti yang dilaksanakan secara teratur tanpa memberi ruang kepada mana-mana pihak untuk mengganggu-gugat.


kah kah kah…. ni betul-betul munkee punya cerita…. dia yang buat kacau kemudian dia kata tak de kacau…. kah kah kah.

hormat macam mana pada presiden…. berpeluh-peluh dolah… hompeh puleh dolah sampai putus nafas…. kah kah kah….. munkee mana punya kerja…

ganggu gugat…..kah kah kah…. kalau munkee ni yang tak ganggu ada munkee lain ke….kah kah kah…..

secara teratur?..... kah kah kah…..



6 ulasan:

tayar pancit berkata...

lawak la dia ni...haritu dia jadi balaci mahadet suruh dolah berhenti awal...la dia cakap lain pulak...camana ni? dok kata orang lain putar, dia ni lagi belit...nak lawan biar lawan betul-betul...penakut juga muka lebam nih...

p.kuatkuat berkata...

ada satu cara pm kita boleh terus berkuasa,,,,,caranya ialah pakai isa kepada munkee munkee yang buat kacau,yg tak ado pendirian dan arah tuju yg jelas,,,kejap sokong,kejap tak sokong,kejap mt sebulat suara ,,kejap nak tengok akar punya ubi macam mano,,saya rasa orang orang ni lah yg menjadi ancaman kepada negara,,,,kena kan isa mereka baru tahu,,,,atau kasi kena belacan pun boleh,,ka,ka,ka

Tanpa Nama berkata...

kesian pak lah. mentadbir negara peninggalan tahi mahafiraun. ditambah pulak menantu yang over. umno bosan ngan gelagat si beruk jantan ni yang melebihi dari PM. so terpaksa terajang pak lah.

Hanief berkata...

Munkee tu kena jadi baik baru dapat habuan.

Tanpa Nama berkata...

Pelan tu boleh dibaca dalam beberapa bentuk. Diantaranya ialah
'plan'(perancangan)atau pelan (macam pelan rumah)atau pelan (orang utara kata 'lambat').Kalau mengikut tafsiran yang ketiga tu, patut le ramai yang tak puas hati sebab peralihan kuasa tu lambat sangat.

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa peralihan kuasa ni tak payah pelan-pelan lah. Sesiapa yang rasa dia layak untuk menjadi presiden UMNO, tawarkan saja diri untuk bertanding (tak payah kuota). Macam Ku Li tu. Kemudian berikan peluang kepada bahagian-bahagian untuk menentukan individu yang layak untuk memegang jawatan tersebut. Inilah cara yang terhormat di mana presiden dipilih berdasarkan suara majoriti. Tanpa peralihan kuasa secara terhormat pun, kewibawaan Piem boleh dipersoalkan.