Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 September 2008

MEDIA ASING MULA RAGUI ANWAR – U.Melayau

KUCHING 26 Sept. Akhbar dan majalah luar negara sudah mula meragui kewibawaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang gemar berdrama dan berbohong untuk kepentingan politiknya sendiri.

Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, setelah kegagalan menubuhkan kerajaan baru pada 16 September lalu, masyarakat luar mula meragui kredibiliti Anwar.

Menurutnya, sandiwara Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu membunuh kredibilitinya sendiri pada pandangan masyarakat antarabangsa

kah kah kah…..baru ni tahu cara media asing bekerja?..... woit wartawan luar negara bukan dilatih di sintok…… mereka bukan hanya meragui …. mereka akan menyelidiki semua berita teruatam dari RTM…..kah kah kah…

woit mamat 46… gua nak tanya sikit….. akhbar mana ni…. gua belum ada baca lagi…. lu boleh tolong bagi gua tahu….. kah kah kah…. lu jangan kelentong….lu cakap laaa nama akhbar tu apa?.... nama majalah tu apa?..... jangan buat laporan tangkap muat aje…. kah kah kah… dalam rtm lu boleh buatlaaaa kelentong-kelentong… kah jah kah

nak tanya sikit napa you suka 46…. Semua orang suka 69…..kah kah kah



11 ulasan:

tayar pancit berkata...

bahlol mamat buih ni...baik dia perbetul diri dia dulu...dia punya kewibawaan dah lama habis masa dia berbuih waktu debat minyak dulu...rtm siaran paling bodoh di dunia, ada dia lagi jadi bangang...semak betul aku mamat ni...lagi-lagi kalau dia tersengih...

t.s.malaya berkata...

Menteri Penerangan berbuih mulut kena ke sekolah dewasa semula nampaknya.Media asing hanya ragu surat tempatan yang banyak buat cerita bohong

george bush berkata...

kah kah kah mana laporannya beb? lu ingat rtm tu betul sangat ke? tu la mengata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih!

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Satu lagi cubaan menipu org2 Kg Bukit Ayam yg dok hulu mane ntah melalui RTM ngan Utusan...

Kah kah kah

p.kuatkuat berkata...

dia baca kat utusan merayau rayau,,,,,,, ka,ka,ka

Tanpa Nama berkata...

mat buih ni tak de modal lain ke? asyik nak hentam anwar je. mat buih ni jelez ngan anwar kut.
nak debat pun tak reti.

buat lah kerja lain dlm penerangan.

nak swastakan rtm ke..
nak ketatkan discipline artis ke yg suka tonjol lurah dendam ke..

rahsia berkata...

Majalah Lawak Antarabangsa yang tulis kot

Tanpa Nama berkata...

KELAKAR LA LU BRO.......TUL GAK AKU PUN SUKA 69.ORG TUA YG TAK JAWAB SOALAN NI MINAT 46.CARA CAM NE YEK............-LU PKR LAH SENDIRI....DARIPADA KHIR JAWA TEMPE PEGANG PENYAPU SUNGAI BESAR

yb4all berkata...

Dear Isham

I don't know about the media, but personally I am getting restless too.

All the hues and cries that was SEEN and HEARD seems to be going nowhere.

How much more patience do I have to endure? I've suffered for far too long.

This piece of news by shabery is one that I personally agree with.

thank you.

abdrahim kassim berkata...

Tukar Tiub,

Air liur dia tu memanglah dah banyak. Nanti kalau cakap bohong lagi lagi banyak dia keluar, baru tau....

http://rahimkassim.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Hari tu firs prize 4635 ... bila pulak 4669 nak meletup ...