Selasa, 30 Ogos 2016

UNTATA -ENTOT ATAS UNTA







ENTOTA


UNTATA



AIYOH WAT LAH
Kenapa kita orang Melayu rasa tersentuh bila para Mufti ;dihina; sedangkan mereka tidak pula BERANI menyatakan sebarang pendirian mengenai kes di DoJ Amerika Syarikat baru baru ini? Perkasa Dan NGO Melayu kata NGO yang bagi anugerah Aiyoh Wat Lah menghina intelek Melayu Dan Mufti Perak Dan mereka terpanggil untuk membela Mufti Perak. 

Persoalan secara kritis, kenapa beliau ILMU AGAMA yang cukup tinggi Dan rakan rakan lain di Majlis Fatwa Kebangsaan DIAM MENGENAI ISU 1MDB, Sedangkan dalam sejarah Islam dahulukala byk cendiakawan Islam sanggup dipenjara oleh pemerintah kerana TIDAK SANGGUP KHAZANAH NEGARA DISONGLAP DAN HATTA BERLEGAR DI KALANGAN PENGUASA DAN YANG BERKUASA!.. 

Entahlah apa lah nasib Melayu ...bila sebut Melayu..sure Islam..bila sebut Islam sure Allah SWT , AL QURAN DAN MUHAMMAD SAW..payah NABI Muhammad SAW sebarkan Islam, yg cukup cantik Dan INDAH..tapi Saban hari, org Melayu telah merosakkan ISLAM MUHAMMAD SAW DENGAN RASUAH, DENGAN SONGLAP DUIT NEGARA , ETC ETC ETC, on ENTOTA - ENTOT ATAS UNTA
Publish | Delete | Spam
Jafrul Jaafar
at 6:36 PM




---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu mana ada otak

Bebende ada libat DEDAK senyap lah

Macam ayam dalam kandang

Standard lah

Kalau tak , tak kan jadi melayu kan

Nasib baik ada Bangla

Tanpa Nama berkata...

Woit...sunburnt lah...nanti tak cukup putih lah...aiyo wat-lah

Tanpa Nama berkata...

Kenapa perlu unta?

Jadi saksi bisu adegan toooot ?

Negara unta jadi saksi derma?

Walaunta?

Tanpa Nama berkata...

Apa bangang nya ngo celaru gender ni? Tak kenal mana satu puki mana satu jubor mana satu kotey. Takde pekdah nya nak menyakat mufti tua tu....serahkan saja pada budak2. Elok saja ngo gender ni perjuangkan nasib, supaya fithrah manusia celaru gender diperjuangkan contohnya anak angkat, hanya anak angkat celaru gender saja dibenarkan. Pemimpin...hanya azalina saja boleh jadi pm. Kotey2 yg dibuang....bina muzium khas atau bagi makan anjing saja dan buat kelas2 menjahit puki. Program2 menderma kelentit supaya dapat dilekatkan pada jubor2 miang. Program urusan jenazah, hanya celaru gender saja boleh mandikan jenazah2 kaum tersebut. Jika imamnya ialah lesbian jantan dan makmumnya bapok berkotey barulah tanya fatwa pada mufti tua tersebut.